-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно Faboone
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
HR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
1333 профилни разглеждания
-
Здравейте! Първо искам да благодаря на колегата @ValMihov и на всички други, които помогнаха и се отзоваха. Стана точно по описания начин, и се оказа лош контакт между клемите и конектора на помпата. Коментара ми е че явно на това място влиза освен влага и мръсотия, особенно под дърветата и след време трябва да се профилактира и почисти. За щастие всичко работи, но се замислих и за това, как се махат помпичките от резервоара, без да се счупи нищо. В моя случай не стигнах до махане, но може да е полезно и за други решили да правят същото нещо. Благодаря пак на всички! Нужните инструменти са: 1. - кръстата отвертка, 2. -права отвертка. 3. -камък номер 10 с 2 удължителя и рамо гидория. 4. -ключовете от колата за развиване на болтовете на колелото и крик 5. -кабел двужилен многожичен за ток и за тестване 6. -wd40, може контактен спрей или за почистване на спиртна основа (изопрпопанол) 7. -грес и парцали Ето и малко снимки: Тук, момента е след, като съм свалил колелото от главината и освободена кората под калника, само от дясната страна до след средата, което беше достатъчно в конкретния случай. Черната помпа с жълт конектор е предната, другата е задна.
-
Здравейте колеги. Помпата отказа, за предните чистачки, задната работи и пръска. Въпроса ми е някой запознат ли е къде се намира помпата, на лесно място ли е и дали може да се отремонтира лесно или ще трябва сервиз? Това, което се вижда отгоре, е един маркуч заминаващ под резервоара за чистачките, Възможно ли е да са се намокрили клемите за тока от дъждовете и да не бачка заради влага?
-
На мен ми звучи по- интересна идеята на харвито петата предавка да е по дълга за по-висока средна скорост без да е нужно каране в 5.5к оборота. Някъде бях чел че става номера със сменяне на зъбчатки...
-
Смених го стъклото, като време около 40 мин работа, майсторите бързо се справиха, единия неистово мърмореше, за това че ще стоя там и искаше или да седя, като наказан в ъгъла или да си ходя. На излизане отвори вратите и вика "айде излизай по бързо, че изстива" реално аз за никъде не бързах, но отношението към клиента е умопомрачаващо... Останах с впечатлението, че добре си вършат работата, но са в лошо мрачно настроение и света им е крив, много не учтиво, но си заминах по живо по здраво... Марката е Saint Gobain Sekurit. Dot60 AS1 M50T E17 43R ако някой разбира от това какво значи дота и тея буквички и цифрички, може да помогне с разгадаването. Поздрави!
-
Благодаря колега! Сега проверих на Кобра и питах, кое бихте препоръчали, като качества най- близки до оригиналното и офертата, която получих е за триплексово "европейско" стъкло, както се изрази госпожата на касата за 256лв с монтажа и демонтажа и по 6лв на стикер, то е с тонирана зелена горна част, на равнището на сенниците. Сегашното е без нищо тонирано цветно, както някой казват е бяло бяло, без уве защита. Също разбрах за тази разлика в огледалото за задно виждане, докато разговарях с касиерката и утре пак ще отида да разбера още подробности и до колко е съвместимо. При мен също е на тавана огледалото, но на сегашното стъкло има черна точка с пластмасова лепенка подобна на грубата част на велкро лепка, но доста по- едра, а долу в десния ъгъл на стъклото на черната лента има прозрачно място, за да се вижда някакъв номер, но мисля че беше различен от на рамата. Та като цяло, може и да се бъркам че е оригинал заради лепката и да е било сменяно с друго, но не знам как би изглеждало оригиналното стъкло и дали някъде има в наличност, все пак ако е втора употреба може да крие рисковете на правено стъкло (лунички, звездички, шупли) и не търся. Каквато и информация да имате относно темата би била полезна, поздрави!
-
Здравейте колеги и за много години! Някой сменял ли е преден джам на HR-V и какви са Ви впечатленията от марки и качество, сервиз и също така цени във Варна. Скоро ми предстои смяна, защото оригиналното се пукна под чистачките, споделям моя опит и от това, че опитах да чистя с чистачките падналия влажен сняг от тавана на колата върху предното стъкло и се спука под двете чистачки и сега е за смяна. Зелено тонирано, някой слагал ли ? До колкото виждам никъде не пишат да има разлики между години, къса дълга база или фейслифт, но ако някой знае подробности може да допълни. Благодаря!
-
Здрасти колега, и при мен се е получавало веднъж, когато тествах газовото и карах с около над 120-30 и включих от газ на бенз за да ускоря още (не че и на газ не става) и тогава светна чека и се шашнах, че нещо се скапва, е нищо не се скапа, но явно е нормално. Крайните варианти са: втулка на сондата за да се отдалечи и да не и влиза много разликата от сместа, каквато и да е тя или смяна на сонда, но при газ/бензин разликите са най-вече между превключванията или върха на графиката от обороти. Та основния вариант, на който би трябвало да наблегнеш е настройката на газовото, като я правиш я настъпи до 5- 6хил оборота и и вкарай смес, с която хем да върви, хем да не свети чека, според преценката, колко бедна или богата (зависи от компа на разтройството и газаджията) най-добре газаджията с компа в колата и да настройва в движение.. Поздрави!
-
Здравейте колеги, като стана въпрос за кората сега съм я свалил и на нейното място е една тояга за ос и плат ушит с дупка за тоягата и лепки от велкро, плата е черен шушляк, когато е залепна не тежи и не пречи, навива се на пръчката и ако трябва багажника се пълни до горе, пръчката е по дебела и препилена в двата края на мястото за закопчаване на пантите.
-
За много години колеги!Да скоро ми се случи същото, при включено парно стрелката за температурата на антифриза падаше в ниско положение, същото се получаваше и когато се спускам по наклон на инерция, след смяна на термостата всичко отново е както трябва. Стария беше леко отворен с около 2мм и не затваряше. Със смяната на термостата смених и антифриза, с 2л концентрат g12 червен. Цената на всичко ми излезе 60лв.
-
Темата за звука е актуална, при мен отзад сложих 6,5 инча но дупчих по ламарината за да ги завия, защото бяга с 4 уши а магнитите влизаха точно по дупката. На пластмасовите капаци сложих дунапрени, като подложки на местата където има резонанс и уплътнение за врати на всички места, където хлопа и опира и има вибрация (включително и зад кората на задния капак), за стои на меко и да не резонира при определени честоти и децибели. Кабелите си ги прекарах отделно, защото не намерих готови. В предните врати оригиналните са на pioneer, които звучат добре, над тях сложих пищялки на пластмасата зад страничните огледала. Отвътре на вратите под корите, премахнах найлона и сложих изолация залепена с лепило спрей, направо за ламарината. Ефекта е обезшумяване, мек и плътен бас без резонанс, като при удар по пластмасовите кори на врата, се чува плътно дум без да звъни вибрира или хлопа нищо. За допълване на баса задължително бас каса, от която задължително трябва да се клати огледалото за задно виждане...
-
За ремъка на динамото, може да свири ако не е натегнат и приплъзва, тогава може да трябва да се натегне, някой слагат примеси от смоли за постигане на сцепление между ролката и ремъка. Скоро като сменях реле и четки на динамото, след монтажа беше така и когато го до-натегнахме се оправи..Иначе за акумулатора моя сега е 65mah, наложи се да го сменя с поставянето на алармата, на втория ден след купуването на колата, защото стария беше на издихания, малко по-широк е от оригиналния (45mah) с който беше. Въпреки, че имаш свобода относно избора на акумулатор, се консултирай с някой компетентен по въпроса преди да купиш и предвиди, какви консуматори ще накачиш допълнително към него и дали ще ти е достатъчен например за Аудио и други.Препоръчително е да се придържаш към оригинално предписаните стойности от производителя, както е посочил колегата Paruchev!
-
Филтър има в двигателния и се намира долепен на защитната стена от лявата страна при мен при вдигнат капак, близо е до маншоните. Цена ако не се лъжа скоро, като го сменях с маслото беше около 10 -15 лв. Ето номер #MT272554Ето клипче точно за нас.
-
При мен оборотите падаха бързо след подаване на газ, когато акумулатора беше слаб, защото бях слушал музика с тубата в багажника на контакт и консумацията беше голяма, също при слаб акумулатор светват и други лампи по спомен srs i abs... Та след зареждането на акумулатора и проблема с бързото падане на обороти изчезна. Скоро ми светна и лампата за не зареждащ се акумулатор и след профилактика - четки и реле отново всичко е изправно.
-
Трябва ли да свети червеното копче на аварийните мигачи на HRV?Някой ако може да каже, че ме гложди въпроса преди да съм метнал да разфасовам таблата... И ако трябва, защото при мен не свети как се маха таз кора - централната конзола - кърти ли се с длето, шперц, нокти или трява да я опъвам от през някоя врата, как става номера?