-
Мнения
221 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно taz1
-
Ранг
taz1
- Рожден ден 4.10.1982
Contact Methods
-
Website URL
http://www.valemood.com
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pazardjik
-
Интереси
Карам много, пия много, а пък как троша!
Последни посетители
5102 профилни разглеждания
-
Колеги имам един много бърз и спешен въпрос! Отворих капака на клапаните за да им направя разстоянията, но установявам че сегашните разстояния са 0.11 на входящите нормално ли е да са толкова след като автомобилът е каран доста без да се прави тази профилактика. И вторият ми въпрос нали първи цилиндър е от към веригата. Благодаря предварително!
-
Колега, що си сменял съединител на други автомобили това няма да ти е проблем, ако искаш пиши ми на лични да ти изпратя Manual, за да видиш какво има в гайдата и запрятай ръкави.
-
Колеги, аз се включвам в тази тема малко късно, но имам следния проблем. Когато включа климатика, особено при студено ЦРВ/2г. К20А4 оборотите след освобождаване от скорост на свободна падат и то гасне. При загрял мотор не гасне но се усеща как падат до критичният минимум и после се повишават до нормалните. Без климатик работи нормално. Така се държи както на газ така и на бензин. 1. Смених маслото . 2. смених филтрите. 3. Ходих на диагностика няма грешки сондите работят - не е запушен катализатора. 4. Преглед на климатичната инсталация: А. Липса на фреон от нормални за модела 650гр. имах само 300. Б. Доляха ми липсващото количество и климатика започна да работи много странно. изводът на техника бе има запушване по климатичната система. Отне 150гр. и климатика заработи нормално. Имам чувството че когато карам на климатик разходът ми е осезаемо по голям от предполаганото от мен. Също имам осезаема намаляване на мощността, по тромаво изтегляне от светофарите. Утре съм решил да почистя IACV-то и ако ми остане време да погледна клапаните но все пак, някой да даде някаква идея защо така се държи мотора. Без климатик няма такива проблеми. Благодаря предварително.
-
Колеги попадна ми един Сивик 4г. но с двигател Д16Б1. Като се порових видях че 4г. нямат стандартно вкарвани такива мотори. Възможно ли е, да е стандартен, и ако може да ми дадете малко малко яснота за този мотор. От сутринта се ровя и нищо не ми излиза.
-
Поради липсата на пари, колата замина на скрап, останаха:Скорости от двигател д16А6диференциалцялото окачване резервоар бензинова помпазадни полуоски табло седалкипредни врати оборудваназадна шофьорскапласмасарии табло и много др. Кирил taz@abv.bg skype:taz1-kiril tel. 0887530451
-
Колеги, имам едно питане.В Пловдив на улица Хаджи Димитър преди са слезеш на към Коматевски шосе има един бял CRX. Някой знаели на кое е, дали е на колега от форума и дали го продава. Изглежда ми, че от доста време не е каран.А не е хубаво да гният така на пътя и никой да не ги кара! Ако някой има инфо нека да пише!
- 1 reply
-
- 1
-
Да в крайна сметка в събота ще съм в София по обяд, ако има някой които може да ми каже, къде да отида за оправя проблема, който имам. Ще бъда много благодарен. Не ми стигат силите, искам да се насоча към друг проект, газовите проекти вече не са ми приоритет. Искам като се кача в колата да запаля, и да не мисля къде е лаптопа за да го до насройвам (опа тука няма ръчна настройка)!
-
Е мислих си, че някой ще се заинтересува от постигнатите резултати. Е да няма такива, резултатите са никакви, няма разлика с намаляване диаметъра на дюзите намаляване на диференциалното налягане. Та дори софта съвсем се омота, огомняви, осра, заплеска, одриска и така и така на та така. Съжалявам за жлъчния ми изказ,но съм бясен имам газ но тя не работи както трябва.
-
Здравейте, проблема ми може би е аналогичен на вашите-при леко галена на газта при 1200,1600,1800 на различните предавки -го има това леко предърпване. Газовият контролер е Фобус 2 с ОБД.След доста четене реших да сменя рейката беше 2ом Реал взех 1ом пак на Реал, просто колегата също си купи ГИ и се разбрахме той да вземе моята а аз да взема неговата. Но днес след смяната познайте ефекта е пак същият, може би съвсем малко се омекоти но остана. Но тъй като нямах точният размер свредло и издупчих дюзите с 3мм вместо 2,6-2,7-2,8мм. Когато съживявах Газовият Инжекцион имаше малко цветови и номерови грешки на производителя(Фобус), та тогава едната грешка която вадеше инжекциона беше малък размерът на газовите дюзи, тогава разпробих 1 дюза до 4,2. След оправяне на производствените грешки на Фобус-а преместих разпробитата дюза на 3 цилиндър. Моторът успя да мине тестовете и заработи на газ, работеше но предърпването беше ужасно, отидох и купих нова дюза и я разпробих пак на 3мм, предърпването намаля до горе долу до поносими граници. Та след днешният неуспешен опит да вкарам апаратурата в действие с по бързите инжектори, утре ще купя нови дюзи и ще ги разпробия първо на 2,6мм и ако се наложи на 2,7мм или 2,8мм да ще споделя какъв е резултата.Междо другото в документацията на Фобус дават че диференциалното налягане трябва да е 1150-1450, но аз ако го направя толкова К20а3 нещо не му се работи все едно си го стиснал за гушата. П.С. И някой които има опит с този Фобус може ли да ми каже как да успея да го накарам да си начертая проклетата графика, минах 400 километра и на газ и на бензин и едва начера по 4-тири точки.
-
Да повдигна темата или по скоро да я затворим! Вече купих CR-V 2003 година бензинка 2.0 и съм страшно доволен до този момент.
-
Точно за това говоря, много благодаря колега iso_eu всеки да си каже впечатленията не за нещо друго ами аз сравнявам с това което съм карал и имам наблюдение, всичко останало са докгатки. 5 минути тест на 2-те коли няма нищо да ми даде освен да разбера дали моторите са добре но нищо останало.Може да ми се смеете но имам един случай като минавах прохода Троян-Карнаре щях да повърна и ми беше бая тегаво( Пътувам непрекъснато минавам около 2500 километра на седмица с Ситроен Берлинго, минавам прохода Шипка за 20 мин. и никога немие ставало лошо.Хвърлял съм 3-пъти гарнитура на прохода Троян-Кърнаре на Англичанката и съм се пребирал без проблеми до Пазарджик и въпреки този подвизи ) щях да повърна. Да после разбрах, че ЦР-Вто са му скъсани двата задни тампона, нее проблем но много люля!Ще се опитам да намеря един Акорд да го покарам, и дано собственика му се навие да ми го даде!!!!
-
Подкрепям колегата Гначев, и аз имам същото чувство че задните седалки са супер неудобни,а предните при по дълъг път наистина са малко не удобни.Аз предложих на баща ми да му сменим седалките с такива от Ситроен Берлинго, но той все още се чуди и не му се дават грешни пари за седалки. Колеги ясно е че няма да стигнем до някакъв консенсус,АЗ САМО СЪБИРАМ МНЕНИЯ, не искам да се караме или да спорим за безсмислени неща. И ЦР-В-то и Акорда имат + и - .До тук разбраното, е че акорда губи по точки от към пространство а Цр-вто от към возия. Хаиде да видим от към горене 2.0 и 2.4 как са двата модела, от към подръжка! Благодаря предварително!
-
То е ясно, че е никой не може да ми даде отговор на въпроса коя е по-добра. Още едно пояснение че возилото ще бъде семейно,и от време на време работна, ще се пътува на дълги разстояния,ще ходи на пикници по поляните, ще получи газов инжекцион 100% за по-евтина возия! А иначе много се кефа на ЦР-В-то(1-генерация) на баща ми но ми е много дървено и като возия и като интериор, но е много приятно да си на по-високи и да не ти пука за дупки тротоари,голям багажник който като излезеш от Метро събираш всичко без да се притесняваш, резервната е вън от купето а не в багажника и да се чудиш къде да я денеш. Но много се чудя как ше бъде бъде в акорда, предполагам много по-комфортно, по бърза и гъвкава на пътя. Едното питане е, разбира се към хората които са го практикували, имали място в багажника за бебешка количка или събира ли се и ако тя се събира имали място за нещо друго?Другото питане беше как са тези мотори 2.4 тъй като не съм чел много(нямам време в момента), всички продавачи казват, че са тези коли са Американско производство имали части за тях тук или трябва да се пазарува по Интернет(това не ме притеснява, просто събирам инфо)!Ремонто пригодни ли са, както по старите поколения?Благодаря на всички за отделеното време!
-
Колеги много благодаря за мненията. Да направя няколко пояснения, аз карам англичанка с д16з5(а9) мотор след смяна на мотора съм страшно доволен от нея. Накарах баща ми да си купи ЦР-В 1 генерация и макара с два скъсани задни големи тампона от зад возията му е доста добра, вярно малко несигурен но стабилен.Това което ме претиснява е 2.0 кубика за цр-вто е май малко малък или по-точно 125 коня може би 170 или 180 ще са му добре, заначи 2.4 е по-добър но за него имали части в бг или само по-поръчка. Акорда не го познавам нямам никакви наблюдения но ако се има наблюденията ми върху приятели и моята кола бих казал че лимузината си е лимузина макар в ниският клас. Затова питах за извън пътя, акорда ще отиде до канавката, ЦР-Вто ще я прескочи но до там никой не говори за оффроуд, говорим за пикник. Всепак едно от най ценните +сове на ЦР-Вто е пикник масичката над мястото на задната гума, което е много добро място за газова бутилка. И от тук следва че имаме по голямо място за багаж защото, резервната гума е на задния капак. Акорда по малък като габарит, по малък разход.от гледна точка на гумите може би малко по малко разходи зависи от джантите иот гумите, продълговата бутила в дъното на багажника по малко място за багаж. Знам че говоря за два противоположни автомобила, всеки го разбира според себе си. Искам мнения за да преценя кой е по-добрият, 6 месец съм в чудене кой е по-добрият избор. Младо семейство сме и да се надява ме скоро и на наследници, ако това може да помогне както и цената която съм предвидил за покупка е от 10000лв до 15000лв но това са само граници! Благодаря пак за помоща и за съветите П.С. Кажете нещо за 2.4 моторите, масла, обслужване, части. и т.н. Чесно казано имам много тежък крак 4 мотора до сега съм изхвърлил.