Jump to content

svetli92

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-2 Poor

Относно svetli92

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.01.1992

Profile Information

  • Кара
    D14A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Vyrshtez
  1. Клемореда на контактния ключ е най-вероятната причина. Явно несъм се уточнил.. не е от стартер или клемореда...колата се мъчи да запали обаче нестава тъй като ми свети чека и неиска да огасне...и при даването на контакт помпата не се чува да върти...
  2. Чека си свети и не иска да угасне помпата не се чува това ми го прави по един път всеки месец но след като си стои се оправя... обаче сега 2 дена седи и не иска да запали.... някъкви решения за този проблем ?
  3. Здравейте колеги Тази сутрин тръгвам да давам на контакт и лампите не гаснат освен тази за ключа...въртя да запаля но нищо не става Ако имате някакви идеи моля споделете.Благодаря
  4. здравей колега...мойта е със същия проблем смао 4е мотора е 1.4 90к.с. италянска..искам да попитам дали си оправил този проблем и как
  5. Аз съм го сменил 3 4 дена преди да напрай същия проблем..но ще го сменя отново..Благодаря Ирадиатора горе е топъл а доле студен да оточна все пак
  6. Здраввйте : Имам проблем с охлаждането на двигатела.....грацко колата си загрява нормално но излезнали извън града карам 20 км и стрелката на температурата отива към червеното.... перката постоянно върти,радиаторът доле ниско е студен ..сменил съм водна помпа и термостат обаче пак същата работа...дори водата в радиатора незавира...нехарчи антифриз...няма въздушна възглавница....Помогнете !
  7. Здравейте колеги....по километража всичко работи но не и отчитането на километрите и изминатите километри...смених датчика и взе че проработи на другия ден излезнах извън града и километража се побърка почна да играе на всякъкви скорости и накрая заби на 0 и до там...Някакъв отговор на този проблем ?
×
×
  • Създай нов...