Jump to content

DIKISANA

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно DIKISANA

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Проблема ако е от съединителчето на компресора (при мен беше това) се проявява в спиране на климатика когато колата загрее - получава се защото има приплъзване в това съединителче ,отделя се топлина която пък кара термозащитата на компресора да не го включва ( за да предпази самия компресор) . Ако имаш проблем с климатика - пиши и отиди на диагностика (проверка на газа ,маслото ,филтъра ,мерене на бобина и за изгорели бушони и т.н.) а ако ту се включва ту изключва подозренията са точно съединителчето .При мен проблема се реши за около 600 лв, 510 лв частта от Бултрако и - тук е мястото за още едно благодарско на Тенев и Божанов - кам 70-80лв смяна ( в много сервизчета могат да го направят) .Колкото за надеждността на колата ,мисля че не си се излъгал изобщо - аз след около 30хил км навъртяни (около 15 месеца) само това съм правил - приятно каране и на теб
  2. Здравейте и от мен - съвсем случайно се зачетох в тази тема и нека и аз да споделя какво ми каза човек от сервиз (не знам дали е голям специалист ) - цвета на антифриза е свързан с антикорозионните му свойства т.е. би трябвало теоретично да има значение на кой двигател какъв се слага .Практически обаче се е доказало ,че това трудно повлиява ,с коетостигаме до извода ,че по-добре сложи какъвто ти препоръчва производителя ,но няма страшно и ако сложиш друг
  3. Не мисля ,че една кола ( дори и 13 годишна ) има какво да " скрие" при един малко по обстоен преглед : Ходова част ,двигател , интериор и екстериор плюс едно добро първоначално (за теб ) обслужване ( масла ,ремъци ,филтри ) и колата е готова .Части и системи като съединител ,свещи ,диференциал ,климатик и т.н. могат да се скапят и на 100 и на 200 хил. а понякога и по често т.е. тях не можеш да предвидиш ! Намери си точната като бюджет и нужди марка и модел (спрял си се на ЦР-В - браво от мен ) и после просто не бързай докато не намериш стегната и "здрава" кола ! Успех !
  4. @ Тенев - имам и парт номера на европейското : 38900-RZV-G02 ,но не можах да намеря саит или магазин предлагащ го на цени до към 200-250лв .След като разликата м/у двата е само в диаметъра на шайбата ,мисля че това може да се "обере" от обтяжната ролка .@ Краси - ЦР-В -то е 3та генерация и не можах да разкодирам ALS ,GSF какво означават .В другия сайт няма частта .
  5. Благодаря за бързия отговор ,но в първия сайт излиза скъпо (дори повече и от Бултрако) а в e-pay нямат доставка до БГ или Великобритания .Все пак - Благодаря !
  6. Уважаеми съфорумци - имам проблем с климатика ( ЦРВ 2007 бензин) който ще се реши като сменя съединителя на компресора . Тук обаче го няма по мазагините а и струва 680лв .Цената в САЩ е към 140$ но ще мине много време до доставката .Понеже имам приятел в Англия ,който се прибира след седмица ако някой знае координати на магазин или сайт за части на Хонда там ще съм му много благодарен да сподели !
  7. Имам приятел с ЦРВ - 128к..с ,който вече е минал над 130 000 км на газ ,без до сега да се е наложило да прави ремонти по двигателя .Естествено - реглажа на клапаните е задължителен през определен период (той лично го прави по усет ) . За вида на газовата - всеки сам да си прецени - но според мен монтажа ,настройките възможността за последващи регулировки за също много важни фактори . Скоро в един сервиз ми предлагаха ГИ Бардолини - 4-то поколение (така се изразиха ) ,който не се нуждае от настройки и чистене на грешки през определен период - видя ми се приемливо като цена (около 1100лв) а видях че слагат на мазда 6 ,МБ С200 компресор .С две думи - газовата си заслужава ,особено ако минаваш много километри - и лично мое мнение - няма нужда от разните му там 'омасляващи' системи .
  8. Божо - термозащитата се мери лесно дали е изгоряла - проблема на нашите климатроници е точно хроничния ,описан в статията най-горе - честата работа на компресора довежда до приплъзване в съединителя ,по-голяма топлина и изклщчване на системата от термозащитата .Решението - за съжаление не можем да сложим подложката някак си а трябва да си купим комплект съединител на който (всички по-нови части) тази подложка на диска я има .Кой ще го направи това ,колко ще излезе - въпрос на търсене и договаряне - аз видях че в чужбина комплекта го има за 130$ ,но тук не знам .Ако не беше източването на тръбите и това че отдолу е достъпа до компресора и аз бих се заел да си го сменя !!!!
  9. Божо - днес четох статията за хроничните проблеми в оригинал и излиза ,че не се слага допълнителна подложка а тя просто я има на новите части (в случая на най-левия диск от съединителя - номер 4 от схемата) - това означава ,че трябва да се смени целия комплект съединител (не знам тук колко струва - в чужбина има сайтове където е по 130$) - т.е. няма да е най-евтиния вариант - тази "подложка" всъщност намалява приплъзването ,получаващо се след прекаленото включване/изкл на компресора -идващо пък от малкия изпарител на модела - жалкоооо !
  10. Добре са се развили нещата при теб Боби - макар и да не е станало ясно къде точно е проблема - а защо ти е свалял кората за да мери термозащитата - тя е номер 5 от схемата ти горе и се мери на буксата горе м/у крачета 1 и 2 тъй като през нея минава веригата до бобината - виж бобината за да измериш (мери се м/у маса и неиният кабел ,идващ след термозащитата) ти трябва достъп отдолу - така ги видях нещата в мануала и затова аз не можах да си измеря бобината (трябва да е съпротивлението м/у 3.15-3.45 ома) .Иначе аз доникъде не съм стигнал поради липса на време - карам си така - в градско с леко отворени прозорци а на дълъг път нямам проблем . Нещо важно - Боби - в тази статия за хроничния пробле с климатроника ( с която започна темата) няма ли някакъв парт номер на тази подложка или някакво друго инфо за нея ?
  11. Благодаря за споделения опит Тенев - аз сега съм в период на изчакване (правя един ремонт на жилище и ми е по-важен) ,но си мисля че още не съм стигнал до смяна на компресор - моя си работи ,както и цялата система ,но само когато в двиг. отсек не е мн топло - т.е. на дълъг път и в градско до към 20мин от включването . Рециклиран компресор е вариант ,но както е споменал ббожанов в другата тема за климатрониците - проблема произлиза от триенето в съединителя и честото включване на компресора - т.е. тази подложка ,която от Хонда са дали като решение на този проблем според мен трябва да се сложи за да се реши проблема генерално и да се изкорени първопричината,която е довела до смяната на компресора .Аз с мултицет си измерих ,че нямам проводимост м/у букси 1 и 2 на куплунга и че термозащитата ми е за смяна (към 40$ в чужбина) и след това ще търся друга причина .Колкото за цените - аз видях цена на комплект компресор+съединител и бобина в един сайт към 310$ (намалена ) - това нови ,но с транспорт и мита не знам колко може да стане крайната цена тук .
  12. ' Термозащитата' се мери дали е дала фира на буксата за бобината - при разкачена букса мериш за съпротивление м/у 1 и 2 краче - нормално трябва да има проводимост (при нормална температура) - ако ти дава безкрайност (както за съжаление е при мен) трябва да се смени термозащитата !
  13. След като проблема със съединителя е хроничен за тази генерация -дали не може да се сложи някаква друга бобина вместо споменатата от bbozhanov подложка ,която все още не се знае каква е и колко струва ?! Аз още не съм решил моя проблем ,но сега имам доста странични занимания и не мога да отделя време и пари (все пак на дълъг път при мен работи така че се понася засега) - след пароструйката на радиатора съм решил да си измеря бобината сам с по-читав мултицет при топло и студено в отсека .
  14. Браво Божанов - точно за това иде реч - и аз се моля да не съм стигнал до смяна на съединител или бобина (бобината е към 70$ а съединителя към 130$ доколкото си спомням ) - т.е. в най добрия случай да е термозащитата (тя е мери на корпуса за компресора и представлява термодвойка) . Колкото до разстоянието -то се регулира с подложки (мисля номера 7,8 на схемата ти) и трябва да е в нормите около 3-5мм . Един въпрос - тази подложка към арматурната шайба може ли да се монтира сега и според теб къде и за колко пари ! При теб на дълъг път как се държи климатика - при мен вчера нямаше никакъв проблем на дълъг път !
  15. такааа...сега малко повече за "моя" проблем - след повторно ходене до сервиза (не е специализиран а и не виждам защо трябва да е след като тази система работи подобно на всички останали - т.е. компресор ,разширител,термодатчик който прекъсва веригата към съединителя ,датчик за налягане и т.н. - това го има във всички коли ) момчето там ми измери съпротивлението в бобината ,която задвижва (ел.магнитно) съединителя ,който пък зацепва компресора към двигателя (малко по обобщено го казвам) - и тук си пролича "непрофесионалния" сервиз - термодатчика го изолираха като проблем пръскайки с вода в/у него ( и предполагам в/у корпуса на компресора тъй като той там мери) но за бобината ми измери по-голямо съпротивление от необходимото (тук за нас трябва да е м/у 3.15-3.5 ома) и заключи че бобината не е наред . Тази бобина струва в чужбина към 70$ и може да се смени само тя ,но аз след последните дни не съм 100% убеден че тя е проблема защото : На дълъг път (т.е. при добро обдухване на радиатора и зоната долу ) климатроника ми работи безотказно часове наред !!! Утре ако имам време съм решил да измия хубаво радиатора с пароструйка и ще видим по-нататък - Маркони - знам че системата не е проста - ама дай съвет за сервиз ,хем читав - т.е. да ме убедят 100% къде е проблема (щото на предишния не ме убедиха 100% че е бобината ) хем да не ми отрежат главата - Благодаря на всички отговарящи и помагащи !
×
×
  • Създай нов...