Inch High
Фен-
Мнения
61 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Inch High
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Място
Варна
-
MINTEX се оказаха много читави накладки, гарантирано не износват дисковете, не свирят, спират изключително добре...Вече 10000км ги карам на Акорд , англичанка, с теглото си от 1850кг и малките предни дискове спира чудесно при умерени скорости.След малко търсене из нета се оказа, че английската фирма МИНТЕКС е собственост на TMD Friction Group, които са собственици и на ТЕКСТАР(TEXTAR) и ПАГИД(PAGID). Марки, славещи се с изключително добро качество и често се ползват за оригинално вграждане в автомобилостроенето...
-
20-30лв на литър изобщо не е шегаНе разбирам само какво толкова е специално това масло?!?!Днес звънях в ХОНДА - Варна, 30.60лв за литър Е...ти маслото....
-
На моя Акорд '97г волана затегна и разбирам, че проблема е в хидравличната рейка.Като завия в ляво или дясно остава там, не се връща както преди от центробежната сила.Може ли да се ремонтира?От къде да си набавя ремонтен комплект?
-
Като купих Акорда, 2000км го карах без cruise, помислих си че германеца ме е метнал.Оказа се, че едното маркуче от вакуума към системата е откачено - вкарах го на мястото му и готово.Проверете си всички връзки (маркучета) за вакуума.Безплатен съвет от личен опит!
-
Ето някой, който даде логичен отговор на дилемата.Действаме по книжката.
-
Подкрепям Едмундо!Имам наблюдения върху 2 Акорда 1997 и 1998, F20Z1...Че не спират, не спират. Затова сега работя по единия, сменям всичко по спирачната система, остана само спирачната течност, та да видим, дано има ефект.Едната има проблема с предните ел стъкла, другата не.НО за возията нищо лошо не мога да кажа, перфектна е.Седалките са супер, меки и удобни. На дълъг път няма равна, супер комфорт и удобства предлага.За развъртането на двигателя - абе ще се влюбиш в тази кола.Всички знаем, че няма автомобил без малки фабрички дефекти, дреболийки, които ни карат да им обръщаме внимание от време на време...По нищо не може да се сравнява с Венто, все едно да смениш каруца със самолет.Като цяло - ОТЛИЧЕН ИЗБОР!
-
На Акорда скоро сменях предните накладки, такова стържене падна, на самите апарати, на леглата, има едни пластини от неръждавейка, те се махат и основно се почиства ръждата, и чак тогава раздвижих и самите бутала на апаратите.Като споменах пластини, имам едни пластини, бяха поставени върху старите накладки. Те за какво са, новите нямат такива?Скоро и спирачната течност ще сменям, не знам дали някога е смвняна...
-
А производител?Аз ще си търся ДОТ4. Рових из нета и какви ли не чудеса пише...Ще търся нещо немско, Пагид, Текстар или от рода, но къде? Кой ги внася?
-
Последователността описана в HONDA Accord User and Repair Manual e следната:1. задно дясно2. предно ляво !3. задно ляво4. предно дяснопо-посока на движението, за лява дирекция.Явно не е печатна грешка, защото и в другите упътвания е по същия начин.
-
Това имам в пред вид, местата са различни.При лява дирекция е отляво, а при другата - отдясно.Логиката е ясна, странно защо обаче в Repair Manuala, последователността е друга? - Мисля да следвам инструкциите по книжката.
-
Забравяте, че последователността за обезвъздушаване на по-горе споменатия ПДФ е за дясна дирекция.В моя мануал за Акорда последователността е друга, аз точно по тази причина се ровя из форума щото е на Х, и се почва от задно дясно?!?!?Това е нещо много необичайно...