-
Мнения
37 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
17 NeutralОтносно pesss
-
Ранг
ебати песа
- Рожден ден Юни 4
Profile Information
-
Кара
Civic 2.2 EX-L
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Contact Methods
-
Skype
pesss__
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Продавам Хонда Сивик 03/2006 Първи собственик в България и всичко е правено от мен тук. Екстериор: Пълен Type R бодикит с опционален GP кит предна и задна броня. Mugen калници, J's Racing вентилиран капак. Seeker лип спойлер. Ретрофит на 2.5" моримото лупи в оригинални фарове с запазена автонивелация. Двигател: CG Motorsport Stage 3 керамичен съединител, поставен в HPP Garage през юни, CG Motorsport олекотен едномасов маховик. Челен интеркулер, custom remap от ОЕMotorsport + Launch control, Хибридна турбина с 56мм перка от кован алуминии. 4-бутални Brembo апарати с оригинален захват без доработки и 320х30 дискове. Окачване Koni Sport (жълто) с регулиране на твърдост + Eibach Pro kit снижени пружини с Eibach camber болтове за регулиране на наклон. Джанти BBS MRx (от ево х) ковани 18х8,5, прясно пребоядисани с чисто нови Michelin PS4 DOT2017 + безжичен TPMS. MAK XLR 17x8 с ContiWinterContact TS850 DOT2015 Музика JL Audio 250W усилвател с JL audio 8" уфър в поръчкова кутия, която да не заема от полезния обем на багажника. xCarLink USB/SD/AUX изведен в подлакътника. Още страшно много неща - автохроматично огледало, камера за заден ход, видеорегистратор, много карбонови елементи по интериора. PLX Device OBD уреди, ТSM шоршифтър асембли кит и т.н. Цена 19999лв
-
It should not be a problem. These devices have one way communication protocols so the chance of that thing bricking your ECU its about the same as it breaks on its own. If you are worried about power draining its highly unlikely as OBD port works with ignition on. But just in case you can get one of these with built in power switch. So you can keep it plugged but shut it off when not needed. Me personally i have OBD gauges plugged in 24/7 for about year and a half now.
-
И аз бях решил че ще си взимам оригиналния комплект, но като се загледах тези с които я купух са бош аеротуин и ще взема пак същите,
-
отиди в ташев галвинг имат лепило за автостъкла Wurth.
-
Отвори кутията за бушони и виж дали имап този, който е за отопление на седалките.Ако го има и е толкова голям, колкото на тези с подгрев, значи инсталацията е вече на лице. Теглиш от там кабел то бутоните до запалката. А тези от седалката трябва да са на място и просто да ги свържеш. Ако нямаш, ще се наложи сам да си дръпнеш ток. Не знам каква консумация имат тези седалки и ще е по-сигурно да си дръпнеш директно от акумулатора с маса през контакт, за да е сигурно че няма да претовариш някоя от съществуващите линии. Трети вариант е винаги може да го вържеш от запалката и без това са едно до друга, Но какво ще стане когато пуснеш 2-те седалки и например 2А зарядно в запалката не знам.
-
Само едно уточнение, това че на вратата имате лепенка с 16 и 17" и размер на гуми и налягания не означава че това е единствените или пропоръчителни възможности. А просто, че вашата кола е била поръчана нова с такъв размер. Важен е общия размер на колелото. Тези сивици идват от завода и с 18 и със 19", само че тогава размерите са 225/40/18 и 225/35/19. Всички тези варианти са 'стандартни'.
-
Well few years back i used to travel to UK and back very often got about 16 trips Sofia - Wales - Sofia ~7000km, but that was with my old car. Since i got the civic its been Sofia - Vienna - Munich - Koln - Freiburg - Salzburg - Sofia ~ roughly 5000km. Just 2 people in the car all well, no issues at all. This may it was Sofia - Nurburgring/Nordschleife and back for a weekend with 4 people (~3800km). Even on lowered civic with konis the guys at the back didnt moan...
-
Че има - има ама, но зависи от модела и не е 100% гаранция, защото много хора подменят такива детайли на не ар-ки... Най-лесно е просто да погледнеш с кой мотор е...
-
Цитат от книжката: NOTE: Always use Honda Long Life Antifreeze/Coolant Type 2 (P/N OL999-9001). Using a non-Honda coolant can result in corrosion, causing the cooling system to malfunction or fail. Honda Long Life Antifreeze/Coolant Type 2 is a mixture of 50 % antifreeze and 50 % water. Do not add water. Engine Coolant Capacities (Including the expansion tank capacity of 0.6 L (0.16 US gal, 0.13 Imp gal)) After Coolant Change: 6.6 L (1.74 US gal, 1.45 Imp gal) After Engine Overhaul: 7.8 L (2.06 US gal, 1.72 Imp gal) С други думи, по-добре сложи червен. Няма как да сбъркаш с по-качествен антифриз, ако толкова искаш да си on the safe side, отиди в бултрако и си купи 4л за 100-тина лева
-
T.e. запушил се е ДПФ, решил си да го махнеш и след това вече нямаш темпомат? Хората, които са го махнали префлашнаха ли ЕCU-то да паднат проверките за сензорите на газовете? Свети ли дпф-а още? Ако горните са 'да', то ти трябва свестен мапер, който знае какво прави и ще се оправиш.
-
естествено, то тази ниша за тази цел е направена. ако си ги купите от кокс идват с един шиш който се навива в резба под мокета... въпросът е какво правим ние с BBK-овете ако спукаме предна гума... тая патерица е неизползваема...