Jump to content

sdt

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно sdt

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.7 CDTI - 2003г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  1. Продавам разпънка за Хонда Прелюд 4. Цена 99лв . тел. 0882914080 - Георги
  2. Аз съм със 74Ач и не съм имал проблеми.
  3. но понеделник в 14:02 На 26.10.2018 г. at 9:42, brokofil написа: А каква грешка ти записваше,когато влезе в авариен режим? Като номер не мога да кажа, защото съм изтрил снимката от телефона. Иначе съм записъл проблем в ЕГР и Повишено налягане в турбото Колега при мен записваше грешка Р1237 - беше гръмнал същият клапан.
  4. Здравейте, по молба на колежката vesivanovа създавам тази тема и се надявам да е от помощ на всеки един.
  5. http://www.nicoclub.com/archives/fix-the-fan-control-amplifier-infiniti-nissan.html Колеги това е решението на проблема с наработещ вентилатор, или поне при мен. Много трудно намерих транзистора и терморезистора. Транзистора е 2SK2500 - 5,20лв, а терморезистора е 2А 142градуса-0,80лв. Свалянето на реостата е леко изнервящо, че трябва да се свали жабката и компютъра за да се стигне до него. Дано съм полезен на някого. И още нещо в посочения сайт реостата е за букса с 3 извода, а нашата е с 4-тири, но ремонта е същият.
  6. не е от четките на вентилатора, като реша проблема ще пиша
  7. Здр. колеги, имам проблем с вентилатора на парното и по-точно работи когато си пожелае. Наблюдавам го от седмица и съвсем случайно днес установих, че тръгва при почукване на клаксона. Странно, нали!?! Та въпросът ми е: Има ли някой представа каква може да е връзката м/у двете неща? Е ли възможно проблема да е в боша, но пък всички останали системи работят(радио, запалка и т.н.)!?! Странна работа! Ако някой е имал подобен проблем да пише, ако желае естествено. Иначе мотора го свали, почистих го - работи безпроблемно. Когато работи, работи на всички степени, клапите работят, регулатора на темп. работи, управлението на климатика работи и т.н.
  8. Пробвай с амортисьори NIPPARTS - вътре са каяба, но цената е доста по-ниска. Аз ги взех за 220лв двата чрез познати с възможните отстъпки естествено. А за каябата наистина е цифра.
  9. Хора, някой да е сменял актуатора на турбото? Ако да от къде сте го закупили и колко е като парички? Благодаря предварителни.
  10. Колега аз си купих от кауфланд тяхната марка най-малката и съм с нея.
  11. Здр. колеги да Ви споделя след моята сага с грешка Р0238. Лудница момчета. 1. Почистих EGR - нищо. 2. Смених клапана, който тук съветваха, че му забравих номера - нищо. 3. Пробвах работещ MAP - сензор - нищо. 4. Днес почистих турбото - в началото - нищо. Чудих ме се с майстора - махаме катализатор-същото. Майстора потресен - указа се забравили да сложат вакума на актуатора. Сега всичко е о.к.. Така колеги незнам дали беше замърсен катализатор или турбина. Ама нещо посредата. Надявам се да съм полезен.
  12. Здр. Jikumo , Еконта ме издъниха и клапана идва утре. Иначе този клапан е вакумен за управление (или разстоварване ) на турбината не на ЕГРа. Намира се на задната част на двигателя откъм страната на купето. Имаго само оригинален не съм питал колко струва в хонда, аз го поръчах втора ръка, понеже мастарите не са много сигурни и не ми се рискуваше на проба грешка . п.с. Днес като я карах след сваляне и качване на турбината, не влезе в авариен. Утре ще и направя тест-драйв на магистралата преди да го сменя в понеделник(клапана). Пак ще пиша . Иначе го гледах в Румъния 300рона струваше нов - клапана имам предвид.
  13. Здр. Jikumo , при мен се получи същия проблем. 1. Пуши яко, като студена мирише на не изгоряла нафта като при теб. 2. Започна да влиза в авариен режим. Двигателя работи равномерно - не е дюза. На място не влиза в режим между другото. Първото, което направих е да си почистя EGR - нищо, намали пушека(пуши черен пушек). Като влезе в авариен режим ми дава грешка Р0238 и като изгася се оправя. Второ - почистих MAP сензора - нищо. Днес свалихме да огледаме турбината - всичко О.к. Взех един клапан днес 36170-plz-d11 . Утре го слагаме и ще пиша - уж е от него.
×
×
  • Създай нов...