Jump to content

Tufaka

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-3 Poor

Относно Tufaka

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda civic VI-D14; honda crx delsol B16
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Разгледах за андроид мултимедия, но така като гледам по картинки и клипове са различни за акорда и за акурата. Има за акура, но те явно не са китайски и ми излизат само в големите сайтове, като алито, ибей и т.н. и са доста скъпи. А и не съм сигурен дали проблемите с парното и климатика идват от там, може да са някакви клапи или датчици...нямам идея...за това искам някой който разбира да я прегледа първо и да ме насочи а не да поръчам скъпата навигация, която пак не съм сиг дали ще пасне и ще тръгне и накрая пак да не се оправят проблемите. Подгрева не съм сигурен дали има настройка от навито, имат си отделно копчета, но веднъж работи, веднъж не като го включвам. Знам от баща ми че в началото е спрял да работи някакъв диск, който стои в чейнджър в багажника, след което спира и цялата и навигация. Относно сервизите, аз наистина не ги знам, така че ще съм благодарен да ме пращате тук там, дори и за различните неща на различни места. Пълен лаик съм с тези автомобилни електроники, както и с поръчките на авточасти от чужбина!
  2. Tufaka

    Acura TSX - моля за помощ

    Здравейте, колеги, след дълги години лутане по марките и много проблеми, реших да се върна в клуба като взех да карам колата на баща ми Acura TSX 2004(акорд 7-ма). Страхотна кола, която баща ми е карал доста години, през които са се насъбрали доста проблеми, които трябва сега аз да реша. За това се обръщам към Вас: Основен и най-неясен проблем е навигацията(цялата мултимедия), която спря да работи преди време от където спряха да работят много неща - парно и климатик, духането през различните решетки, топло/студено, ксеноните светват и изгасват когато искат, осветлението на бутоните в купето(някои светят , някои не), едната врата не се заключва с централното, дори и подгрева на седалките работи когато иска. Няма и как да ги настройвам, защото тъч екрана не свети въобще. Тъй като колата е американска, който и да съм питал, всеки вдига рамене. За това моля ви да помогнете, кажете някой майстор, който се занимава с електроника на акура, части ако трябват предполагам от америка, но как да разбера какво и от къде да поръчам. Просто нямам идея дори от къде да тръгна и на къде да се насоча? Отделно ми трябва и добър майстор, който да я прегледа, да види какво има за смяна и за обслужване, има нужда от цялостна ревизия на спирачки, както и от боя и пастиране на някои елементи, но това последното ще е накрая. Иначе колата е пушка и е рядко изпълнение с абсолютно всички екстри, оригинален тунинг външен пакет(спойлери,брони, прагове) и всякакви глезотии, и за това много ми се иска да я направя и възстановя. Много ще съм благодарен и ще черпя ако ме насочите какво да правя. Благодаря предварително!
  3. И аз имах подобен проблем преди, но колегата е прав по горе че не палеше когато е загряла, но имаше и по редки случаи и когато е студена! С две думи палеше когато си поиска. Обаче при мен имаше и друго, като не искаше да пали, след първи опит връщам ключа и пак контакт, ако не се чуе помпата, пак повтарям и след втория третия път се чува помпата и палеше. Закарах я на майстор и той ми каза че някаква спойка била корозирала и я запоил наново и от тогава вече дълго време нямам никакъв проблем. Не съм сигурен но и в моя случай май ставаше въпрос за спойка в главното реле. Така че пробвай няколко пъти контакт докато не закачи помпата и ако запали, може би проблема ти е същия.
  4. Предварително се извинявам че пускам обявата в този раздел, но при опита ми да я пусна в коректния раздел, пускането на нова тема ми беше забранено, не знам защо! Не мога да разбера и как да кача снимки! Моля модераторите да ми пишат на лично съобщение и да ми помогнат да пусна обявата коректно! Ето я и обявата: Продавам мотоциклет Honda CBR600 F4i Sport снимки: http://dox.bg/files/dw?a=a722f50530 пистов, употребяван мотоциклет 4,290 ЛЕВА Октомври 2001 59,000 км Бензин Ръчни 120 к.с. 600 см3 Червен металик Допълнителна информация Моторът е ПЕРФЕКТЕН на реални километри Има всички документи, платен данък и ГТП! Чисто нови гуми Dunlop (полуслик), чисто нови верига и пиньони на не повече от две, три хил. км. Сменени са масла, филтри и свещи миналия сезон. Спортна затъмнена слюда, спортен ауспух (страхотен звук) и спортна опашка със стопове и мигачи. Моторът е каран винаги спокойно, без пилене на гуми, вдигане на една гума, без падане и произшествия! Държан е винаги в гараж и винаги е бил обслужван грижливо и по учебник! Цената може да бъде коментирана само на място!
  5. Става въпрос само за разглобяване и сглобяване с мои части, без боядисване, може би трябваше да уточня, въпреки че от по горните коментари става ясно.
  6. Колеги, закарах си колата в сервиз Ашли, за който писах по горе. За два дни колата беше готова и наредена доста добре според мен и цената беше доста добра и си остана такава, както се бяхме разбрали още в самото начало, без пазарлъци и без "изкочила допълнително" работа. Хората се справиха доста професионално, според мен. Първо им звъннах по телефона и обясних, какво искам да правя, казаха ми приблизителна цена. На следващия ден отидох, показах снимки и цената си остана същата(почти двойно по малко от други сервизи) и ми казаха че за два дни ще е готова. Всичко обещано беше изпълнено (плюс допълнителни дреболии за които не се бяхме договаряли) и то професионално. Така че моята сага почти приключи (поне за сега) и с препоръки за този сервиз, може темата да бъде затворена.
  7. Намерих един сервиз от който ми обявиха цена около 200лв. Доста по малко. Казва се Ашли сервиз и за пръв път го чувам. Ако някой има някакви наблюдения много моля да ги сподели.
  8. И аз така мисля, за това моля ви дайте предложение за някой майстор , който ще ми вземе нормална цена
  9. Какво имаш в предвид 450-500 с "всичко" в цената. Цената която ми казаха 350-400 е без частите и без боядисването,като труд и материал. Ако е 450 с боядисването и боята така съм съгласен ама иначе....Един приятел от провинцията има да прави почти същия ремонт и са му обявили двойно по ниска цена там, за това се чудя и се допитвам тук.
  10. Здравейте, колеги, четох темите в този раздел, но ми трябва по конкретна информация. След катастрофа, колата се нуждае от смяна на очиларката(маската) на предницата, смяна на капака, смяна на единия фар и бронята, след което изчукване, китосване и боядисване на единия калник и боядисване на новите сменени броня и капак. Най трудното ще е свалянето на смачканата очиларка и монтирането и нагласянето на новата и оправянето на греди и рогове ако са криви. За това моля да ми предложите майстор, който би се справил добре с тази работа и да не е на някаква космическа цена. На едно място ми предложиха 350-400лв. за работата, без боядисването(като труд и боя) и без частите . За мен тази цена първо е непосилна и второ мисля че като работа не е толкова много и сложно.
×
×
  • Създай нов...