apple_jack
Фен-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно apple_jack
-
Ранг
Начинаещ
Последни посетители
1428 профилни разглеждания
-
Мисля, че няма да успееш с нулирането на маслото с копчето на таблото. Това за маслото е за коли с мулти информационен дисплей или каквото и да беше. Като четеш ръководството не прескачай страници и ще разбереш разликата. За колите с мулти инф. дисплей се появяват и съобщения по дисплея и самите иконки на колата са по-различни. Не се мъчи нашите са с обикновенния дисплей. Поздрави
-
Емич, мерси. Само ако има линк, че без описание на елементите нищо не разбирам. Сигурен ли си че схемата е за ЦРВ 2007 2,2 Дизел.Позиция 8, нали е нещото където стои съдчето за спирачната течност, при мен ми се струва, че е нещо по различно и скобите 2 при мен са едни бели пластмасови скоби, не приличат на тези от снимката. Поздрави
-
Здравейте, имам следния проблем (ЦРВ 2007 2,2 iCTDi). При престой (4-6 часа) хондата ми губи вакуум от спирачките и педала е ужасно твърд и не подлежи на натискане. При палене и в движение нямам проблем. Странното е, че когато изгася колата и примерно отново подам само контакт (за да прибера огледалата, примерно) тогава проблем няма дори и след два дни. Бях в Бултрако, преди да установя това с контакта и понеже само вдигаха рамене, реших да си поръчам възвратния клапан и уплътнението. Чакам ги да дойдат, но в последствие установих че след като изгася и подам контакт без да паля, проблем с колата няма. Това ме кара да се замисля дали няма някакво ел. клапанче или знам ли какво по помпата, което да е всъщност проблема. От бултрако ме увериха че досега с този клапан са нямали проблем с друга кола, което още веднъж ме навежда на мисълта че не е там проблема. Нямам представа и откъде да намеря цялата вакуумна схема, която да включва вс. елементи включително и вакуум помпата. Това което намирам е само от усилвателя, предпазния клапан и маркуча как отива към помпата. Благодаря предварително за помощта.
-
Всъщност имам каско и предполагам, че това ще покрие щетата. Ще проверя в петък в застрахователната компания. Какво ще ме посъветвате - да ползвам сервиза на компанията или да се пробвам във външен сервиз. получих няколко предложения на лични но се чудя как ще е по-добре....
-
Здравейте и аз съм следващата жертва на автомивката... имам нарушен лак на предния капак и се чудя къде мога да фиксна проблема. А така и така ще ходя при бояджия има какво още да се пооправи - джанти, малко задния калник ... Не можах да намеря добър бояджия във форума за Пловдив. Благодаря предварително.
-
Днес разглобих въпросния клеморед, състоянието се оказа по-лошо отколкото очквах. след почистването стана трагедията , вече след пускането на ключа колата гаснеше... След което малко чукнах пластините да се огънат навън и се получи ефект цял ден карам така и няма проблем... дори минах през една морга и си купих нов клеморед, но за мой лош късмет кабела беше по- къс защото колата беше англичанка, та ще се наложи да удължа кабелите...
-
Здрасти sakyt4o,и аз съм от Пловдив, но като начало мисля да си отворя сам клемореда и да го почистя (вече разбрах какво се има предвид под клеморед) всъщност това е електрическата част зад ключовия цилиндър - там става механичното свързване на ел. веригата - нещо като прекъсвач. Прегледах този файл - http://www.driveaccord.net/PDF/ignition_switch.pdf има и за акорд информация. Може да видиш на VIN номера на колата ти дали над осмия знак има точка ако има значи ти е сменян клемореда от Honda, в моя случай не е сменян и признаците се появиха след 200000 км. Докато четох из форумите стигнах до извода че и с почистване може да се постигне добър ефект, затова като начало ще го сторя, а после ще проуча дали в БГ мога да си го купя и на каква цена, вариант е и поръчка чрез и-нет, теглото е малко някакви си грамове, а цената между 40 и 60$, може да направим комбина ако искаш и да си разделим транспорта.
-
Всъщност като се зачетох в нета, се оказа проблема по-сериозен отколкото си мислих. Заради този проблем с гасненето през 2002 година са връщали масово хонди в сервиза за смяна на ignition switcha. Направо да си кажа това ме накара да се замисля какво би се случило ако изпреварвам и ми изгасне колата, да не говорим ... чудя се как да се снабдя с този нов с отстранен дефект ключ... ето един интересен линк по случая: http://www.visualimpressions.ca/switch/comments.htm
-
Здравейте, мисля че имам същия проблем със същата кола само че 98г. Значи като врътна ключа на първа позиция всичко е ок, при завъртането на втора обаче не всеки път ми светват контролните лампи, с малко насилствено връткане на ключа към позицията на запалването контакта се появява и паленето няма проблем, това се преживяваше, докато и на мен не ми изгасна два пъти колата в движение, всъщност не съм сигурен дали изгасна или само таблото спря да работи и двата пъти бях по наклон на скорост и без газ... Та видях че лесно се достига до ключа и почивните дни мисля да погледна... Ако може да ми обясните по-подробно за този клеморед, как да отстраня проблема и как евентулано да го локализирам... Определено смятам че е същата причина като на колегата Kenary.Благодаря предварително
-
Скоро си правих ключ, струваше ми 10лв, моето CRV е без имобилайзер и май затова стана лесно, имам един мастер ключ с който си действам постоянно и един по малък слейв, който мисля че само жабката не отваря, палил съм и колата с него, наистина е по-малък но е пак черен а има и една пластина с някакъв четирицифрен номер, която била за направата на ключ при загубване. Ключа ми го направи първия ключар, който питах с мастер ключа.
-
VTEC, в момента точно това правя опознавам колата си и вече съм сигурен, че просто градското каране, си дърпа доста повече гориво. Днес се върнах от софия и засякох смесен разход точно девет литра, бензина пак от Шел но VIPPower, сега засичам градско с този бензин, как ще е. После сменям бензиностанциите , имам една ЕКО на много удобно място, тя ще е следващата която ще посетя . Между другото и аз точно на 3000 оборота съм на 100 км/ч на пета.Поздрави
-
При мен успяха да го локализират, шума е от предна лявата гума. Просто в канала като я разклатиш и ясно се чува, че е оттам. Казаха ми, че може да се наложи да се сменя цялата полуоска или да се рециклира, ако се окаже че това което хлопа не може да се свали от полуоската (не съм в час с окачванията). Как смятате дали ще се наложи цяла полуоска да купя, струва ли си да я рециклирам или направо нова и ако може да ме ориентирате за фирма от която да купувам и евентуално цена, че смятам да го отстраня този дефект, че точно лява гума и ми е притеснено да не стане нещо в движение, вярно за момента не дрънчи много, но все пак.