Здравейте,
От миналата седмица приятелката ми се сдоби с автомобил. Honda Civic 1.4i 90HP, 2001г, 5d Hatchback. Вчера направи доста мизерен номер и сега се чудим при какъв майстор да я караме. Искам да поясня и двамата имаме книжки от година и сме карали рядко приятелски коли и сме боси на тази тема. След прибиране от кафе вечер закарахме един приятел до тях. Останахме пред блока му 20-тина минути като оставихме радиото и китайски фм трансмитер да свирят за фон на загасен автомобил. След опита ни да запали се случи нещо доста неприятно. След завъртане на ключа осветлението на таблото угасна и се чу едно цъкане от стартера сякаш не му стига тока да завърти напълно. След 3-4 опита да запалим така решихме, че нямаме ток. Пуснах ме я по надолнището и я запалихме леко засилена на 2-ра скорост. След 3 минути работа на двигателя угасихме и пробвахме пак да запалим и всичко си беше наред, запали безпроблемно.
Та след предисторията на притесненията ми въпроса ми е следния:
На какъв майстор трябва да я караме? Мислите ли, че е добре да се закачи на компютър в сервиз на хонда или някой жичкаджия с нужните кабели и софтуер за диагностика ще свърши работа?
Възможно ли е да изхабим акумулатора за 20-тина минути с радио и фм трансмитер? (Сменян е преди 2 месеца)
Много голям проблем ли е паленето с бутане, че днес акъла ми излезна от четене на подобни теми в форуми,а почти всеки приятел и познат, който сме питали днес каза, че ако се внимава и се пали на по голяма предавка 2-3 за кризисни ситуации не било опасно...? Ако скъса ремък заминават ли клапаните?
Благодаря за отделеното време.
Поздрави и приятен ден
ПП: Забравих да добавя (а не намирам бутон редактирай...) Днес ми казаха,че ако закъсаме пак и някой ни подава ток трябва много да внимаваме,защото има вероятност да изгорим компютъра на колата. Има ли таква вероятност ?