Jump to content

hustle

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно hustle

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Rheinland Pfalz/Бургас
  1. @spiral_tech Благодаря за съветите, колега, ще са от полза и на други потребители !
  2. А съединителя има ли как да го хванем, защото на по-новите VAG са саморегулиращи се и няма как да се хване, че заминава, ако не се отвори. И другото, което го интересува моя човек е дали предвид тези евентуални недостатъци едни 2000лв ще са достатъчни за привеждане на колата в ред - да могат да се минат едно 80-100к км без големи разходи.
  3. Колеги, може ли да Ви помоля за мнение относно конкретна обява ? Това е автомобила : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415005219615755&slink=7z8gr6Ако купувана от Бг, предполагам километрите няма да са превъртани. Какви ремонти предстоят да се правят от тук нататък освен съединител/маховик, които най-вероятно са за смяна. Четох нещо за пукане на колекторите, поправете ме ако греша ? Знам че трябва да се ослушваме за веригата при огледа, но за какво друго трябва да се внимава. Преди година смятах да си взимам такава хонда от германия, но се спрях на друга марка. Сега с мой приятел ще ходим да гледаме тази, та ще съм благодарен за съвети. Поздрави
  4. Голяма злоба си акумулирал от някъде колега... http://store.emk-33.com/product/702640/radiator-voden-honda-accord-viii-2003-2-4-nissens.html
  5. Прав си колега, радиаторът е дроб, и е ударена ниско, така че може и друго да изскочи. Вдругиден отивам за тази http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=228128953&cd=634967052530000000&asrc=st|fs - единственото, което не ми харесва е цветът. Мнения ?
  6. Здравейте отново, може ли да изкажете мнение относно това http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-2-2i-ctdi-sport-sehr-gepflegt-augsburg/175101618.html#utm_source=kleinanzeigen.ebay.de&utm_medium=textlink_VIP&utm_content=more_information&utm_campaign=partner_ad като гледам беговете не са отворени, предполагам "травмата" ще е лека ?
  7. Здравейте отново колеги, <br><br>да отбележа какво се случи тези дни. 1вата не можах да я видя понеже, този пътувал някъде и няма да го има следващите 2 седмици. Втората кола, която колегата предложи ми се вижда на много километри и е със забележка на вратата на шофьора, абс-а свети и е без номера - не мога да я закарам до сервиз за диагностика и да я покарам като хората. <br><br>И продължавам да търся... <br>
  8. благодаря за отговорите колеги, парата вярно е малко повечко, но в Германия цените вървят така. От 2 месеца вече търся кола и това са цените - естествено има и авто къщи с една идея по-ниски цени, но с такива не ми се занимава. А в България като ги гледам под 12 хил лв няма такава хонда. Колата ще се кара малко( под 20 хил на година), така че бензиново решение е добре за мен, а този разход, които ми казвате за 190 коня мотор е повече от доволен за мен. Също така искам да попитам добре ли ще му понесе едно газифициране с качествен инжекцион - да речем BRC.Мога ли също така ако я закарам в сервиз на хонда да сравня това в сервизната книжка с данните от тяхната система - тоест като при мерцедес да ми кажат кога последно е обслужена колата в оторизиран сервиз и ако това съответства със сервизната история да сметна, че километрите не са манипулирани.
  9. Здравейте отново колеги, в понеделник отивам да гледам това http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-2-4-i-type-s/173090388.html?lang=de . Посъветвайте ме на какво да обърна внимание. Това с веригата пак ли важи за бензиновия мотор, с какво масло трябва да е обслужвана колата? За 155000 км трябва ли да е със сменяно масло на скоростите? Ще се радвам ако споделите за някоя друга често срещана болест за тези екземпляри. Поздрави
  10. Привет отново, колеги. След като прочетох малко из форума се отказах да си губя времето с тази кола. <br><br>Съединителят и е оригиналният => ще трябва да се сменя скоро. Турбото виеше. От силния шум на двигателя не успях да отлича такъв метален тропот какъвто сте описали за демпфер, питах го на място в понеделник за тази верига дали я е сменял и каза, че не се сменяла => и верига за правене... <br><br>+ това собственикът й е от източна Европа, въпреки че е в Германия. <br><br>Може ли само да кажете това което съм отбелязал на снимките дали е нормално или е от удар, за да знам за напред понеже няма да се отказвам от търсенето на акорда <br>За да не пиша безпочвено ставаше дума за тази кола http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-2-2i-ctdi-executive-karlsruhe/173835391.html#utm_source=kleinanzeigen.ebay.de&utm_medium=textlink_VIP&utm_content=more_information&utm_campaign=partner_ad , но минусите станаха повече от просто външния и вид.<br><br>Поздрави<br>
  11. Колеги, благодаря за съветите - много съм ограничен във времето в петък ще драсна повече за колата - но на кратко като гледам това, което сте писали може би няма да е това колата ... Айде хубава седмица и до петък
  12. Здравейте колеги, в момента се намирам в Германия и търся кола - попаднах на една хонда акорд 2006 година дизел от първи собственик, и днес ходих на оглед, за жалост колата е отписана и номерата и са свалени - от частно лице е, покарах я само в едни малки улички до 3-та скорост и бих искал да ви попитам няколко въпроса понеже цялата работа с тази кола ми е съмнителна.... Не разбирам много от автомобили и реших да се допитам при вас, преди да се впусна в покупка. 1 Нормално ли е ако не е палена от няколко дни/беше в подземен гараж/ да запали не от четвърт - с оригиналния акумулатор е все още; знам че дизелите трябва да палят без да се замислят; не знам как да обесня не направи един цял цикъл да завърти, но не запали от четвърт. 2 Вярно че беше студено, но нормално ли е двигателят да е по- шумен докато загрее- не я изчаках да загрее понеже на място може би трябваше да работи доста време - собственика ме увери, че като загрее шума отслабва. Не беше фрапантен шум- наясно съм, че моторът е с верига и трябва да е една идея малко по-шумен, но имма приятел с такъв акорд и зимата не се чува така като работи и това ме накара за се замисля. Иначе нямаше никакви вибрации или менене на обороти, никакъв пушек от зад дори при форсиране. 3 Нещото което най-много ме отблъсна от колата е че на едното бомбе(от страната на пасажера) имаше нещо не знам как да го обесня, което според мен не трябваше да е там - единият болт си личеше, че е сменян - мисля, че е имало удар, но съм виждал и други коли с такива бомбета, но болтът е 100% сменян и не знам какво да мисля - собственикът казва, че не е катастрофирала, но иди му вярвай. Въпросното "нещо" е като излята сплав на бомбето или по скоро като намазан кит/пластелин отгоре, но е от метал, не е от друг материал и седи като замаска отгоре. По-добре не мога да го опиша ще прикача снимка която съм я снимал, стоейки до десния калник. Тук съм го оградил, заедно с болта: 4 Може ли да ме посъветвате колеги какво да гледам ако отида на втори оглед - ще уговоря собственика да намери някакви номера да я кача на аутобана, понеже от тези 2 улички, в които карах, представа не мога да добия много за колата като цяло. И ще съм благодарен ако получа мнение за сниманото, понеже то ме притеснява най-много. Поздрави и лека вечер
×
×
  • Създай нов...