vladyyan
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно vladyyan
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте. Тази вечер ми се появи доста неприятен проблем с моето комби. Нещо й стана на петата врата на задния багажник и дава, че не е заключена. При това положение не ми се задейства централното заключване. След търсене в нета намерих как се рестартира тази електроника. Рестартирах я и уж всичко се оправи. Но за малко. Сега като заключа колата - независимо по какъв начин от бутона на ключа или с ключа в ключалката, алармата се включва. След известно време, когато й скимне електрониката дава, че петата врата е отключена и фабричната аларма започва да пищи. Не намерих начин да изключа тази аларма и в момента за да ми стои заключена колата се наложи да сваля акумулатора. Питането ми е дали някой знае как се изключва фабричната аларма за да спре да ми пибипка когато й скимне. Или най-хубаво би било ако някой знае процедура за пълен рестарт на електрониката. От това, което намерих като описано се говори, че вратата на багажника трябва по някакъв начин да се отворела отвътре посредством някакъв авариен бутон. Но така и не разбрах къде е този бутон и изобщо как става това нещо. Аз си я отворих от външната страна. По принцип описаната процедура е проста: Завърта се ключа на ON. Отваря се задния багажник. Завърта се ключа на OFF и се откача акумулатора. След това се закача, ключа на ON. Изчакват се тестовете и след това багажникът се затваря ръчно. Единственото, което не направих точно по описанието е първото отваряне на багажника от това аварийно копче отвътре.
-
На колегата с проблема в газовата уредба бих могъл да му препоръчам отличен газаджия, който да му я погледне. Интересно след като е ходил в Юби Ко, как не са му го препоръчали. Аз съм с Романо и след първоначалното напасване на уредбата, не съм имал никакви проблеми повече. Монтажът и настройката ми ги изпълни човекът перфектно. Ако има интерес, мога да му дам координати.
-
Новият компресор на тези Хонди струва майка си и баща си - над 1600 лева. Затова масово се взима втора ръка. Казах ти - минахме по този път. Какви ли не предложения имаше. Накрая обаче се наложи да сложим компресор от ЦРВ, който е абсолютно същият като номерация с този на Акорда, но има различна шайба. За беля и бобината е с друг размер, та не може да се вземе шайбата от изгорелия компресор. При това положение се сменя ремъка. Идеално пасна ремък от ЦРВ. Не знам какво ти разправят тези от Бултрако, но оригинален компресор за 500 лева няма как да намериш.
-
Не е толкова страшно. 450 лв е компресорът втора ръка. Малко е кофти, че точно за Акорд не винаги има. Слагат по-често от ЦРВ. И там ти сменят ремъка, защото шайбата на компресора е различна, но не може да се сложи тази от стария ти. Минахме по пътя .
-
Колега, аз пък продадох четири почти нови Пирели за 100 лева. И мога да кажа, че това е гумата, която никога няма да сложа на колата си. Внимавай много с тези гуми. На мокро са ужас.
-
Имам едно питане към колегите с двигател 2.4 и газова уредба. Какъв ви е горе долу средният разход на софийско каране. Току ще си сложих газова уредба Романо и още не съм изпразнил първата бутилка. Но цифрите, които виждам ме ужасяват. Няма да ги споменавам защото уж трябвало да измина няколкостотин километра докато се сработела газовата уредба и самонастроела. Егати скъпата настройка ще ми излезе . То май ще ми трябва газово находище да открия.
-
Тук ми възниква един много сериозен въпрос. При изключване на акумулатора ще писне ли за код на радиото. В сервиза като ги питах ми казаха, че моята дето е с навигационна система не искала такъв код. Но аз чета други неща - ще ми иска два кода на радиото и на навигацията. А както е знайно кола втора ръка рядко има кодовете. Та ще взема да остана и без радио отгоре на всичкото .
-
Не се получава влизане в менюто на часовника по описания в ръководството начин. С меню и долна стрелка се влиза в показаните тестови екрани, но честно казано си нямам идея какво правят много от тях. С обратна стрелка и два пъти долна стрелка обаче не може да се влезе в менюто на часовника. Вероятно за да стане това все пак дискът трябва да захапе. А при мен дискът не се чете. Замърсено е лазерчето. Пробвах и с друг диск - пак не го захапва. Голяма глупост ми се струва да не може човек да си настрои часовника.
-
На колегата, който пита за газова уредба. Аз ще слагам тези дни такава и след доста четене се чудя между два варианта БРЦ или Романо. Майсторът ми препоръчва горещо Романо. Ще ми излезе около 1600. Аз обаче повече клоня към БРЦ заради фирмата. Излиза около 1750. На романото е предимство 5 годишната гаранция. Но тя е рекламен трик, защото след като им прочетох условията, няма как да не си нарушил някое от тях .Имам и едно питане. Много изчетох, но не намерих верния отговор за проклетия часовник. Колата ми е с ДВД, което не се чете. Много е студено да го свалям и да чистя лазера, пък и резултатът ще е спорен. Каква е комбинацията от клавиши за да вляза в сервизното меню и да настроя часовника при неработещо ДВД.
-
След много малко замисляне, тази седмица семейството е снабдено с две хонди - един седан за сина ми и едно комби за мен. Така паркирани една до друга са изключително приятна гледка. Истина е, че седанът и комбито нямат никаква разлика в дължините, а оптичната измама, която прави комбито с размерите си, е сериозна. Сега единственото което се чудя е какви гуми да сложа по размер - дали препоръчителните 205/55/16 или 205/60/16. Вторият размер ще повдигне колата с около 1 см, а има мегдан за малко по-големия размер. Някой пробвал ли се е да направи това?Не е много редна рекламата по форумите, но няма как да не похваля момчетата от Юби ко. Две коли им заведох на оглед, свършиха си перфектно работата. При това разликата в отношението към клиента, спрямо другите сервизи е от земята до небето. Освен здрава кола, вторият плюс на Хондата е, че има и читав сервиз. Дано не се развалят.
-
Здравейте. Кандидат член съм на клуба на акордаджиите. Спрял съм се на бензиново комби с 2.4 литров двигател и автоматични скорости. В това отношение имам няколко притеснения. На първо място са габаритите. Колата изглежда направо като автобус. Интересното е, че седанът е само с 9 см по-къс от комбито и си изглежда напълно нормално. В тази връзка питането ми е дали имате някакви проблеми в градски условия на каране. Ясно е, че хората карат и камиони, но все пак бих се радвал на някакви впечатления. До сега карах Вектра Б комби и нямах такива проблеми. Но все пак става въпрос за разлика с 20 см. Второто, което ме притеснява е височината на колата. Изглежда ми нисичка. Имали ли сте проблем с височината. Сега гледах две хонди на улицата. Едната беше с гуми 205/55/16 (както е по книжка и си беше доста ниска в сравнение с другите паркирани коли. Другата беше със 195/65/16 и нямаше съществена разлика във височината спрямо другите. Все пак долната част на предната броня и при двете идваше нисичко. Третото ми притиснение са автоматичните скорости. До сега не съм карал такова чудо. Всички твърдят, че било супер удобно. Но все пак имам малки резерви. Интересувам се дали при автоматичните скорости няма неприятни подводни камъни. Защото например винаги съм карал бензин, но пак много хора твърдяха, че дизелът е супер. Последната ми кола беше дизел и сега с радост мога да кажа, че повече никога няма да си купя дизел. Та силно се смущавам и от тези автоматични скорости . От друга страна ако искам да ги избегна, трябва да отида на ниския двигател 2.0, който и като оборудване на купето е далеч по семпъл, при една и съща цена. Ще се радвам да чуя впечатленията на хора, каращи такава кола.