-
Мнения
42 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно rokoko15
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
Видин
-
0,16-0,20 средно 0,18. Лошото е че, в стандартните комплекти такава пластина няма. Поради това повечето ги правят на 0,20мм. Другите са 0,08-0,12мм. Средно 0,10мм. Такава пластина се намира във всички евтини луфтомери. Има предвидени комплект пластини за хондите. Те са по-широки. От къде може да се купят, не знам. Аз моите клапани ги регулирам с инчови пластини. При тях има стойности много близки до средните.
-
Изгледах (слушах) клипчето и все едно съм в мойта кола. При мен вият гумите. Направи следният експеримент. Потърси участък от пътя с различен от основният асфалт, закърпен а не цалостно асфалтиран. Когато преминаваш през различна по структура настилка ако е от гумите тогава шума ще се промени драстично. Ако не се променя тогава са лагери. Не е задължително лагерите да имат хлабина за да вият. Първо им пада "циментацията" , а след това се появява луфт. И аз ти пожелавам да е от гумите, и най-вероятно е точно така.
-
Уважаеми колеги. Във връзка с изкривяването на дискове споменато от някои колеги по-горе искам да споделя следното. В 99% от случаите причината за криви дискове се дължи на неправилно работещ спирачен апарат,тоест блокирали челюсти, в следствие на износени водачи, скъсани маншони на водачите, следствие на което, натиска върху диска остава едностранно, само от към буталото на спирачният апарат. Обикновенно повечето сервизи не обичат да се занимават с раздвижване и рециклиране на спирачен апарат при смяна на накладки. Моля Ви тези които подлагат мнинието ми под съмнение да се допитат до накой майстор и тогава да ме плюят. И недейте да разправяте че, окачването ще ви изкриви дисковете за да не ви се смеят децата. По принцип винаги се износва вътрешната част на диска повече от външната и затова си има логично обаснение. Не знам колко е опаковъчна фирма "Blue print" но, всички доставчици на авточасти при запитване за произход споменават Китай. Същото важи и за "ITN" . Не казвам че, са лоши като качество. Аз съм с китайски предни външни карета и вече 2 години проблеми не съм имал , а при мен експлоатацията е меко казано сериозна. Успех на всички.
-
При мен CR-V 128 магарета от Видин до София и обратно 500 километра около 0,5 литра масло. Знаех че, съм за ремонт но, с тоя разход вече чашата преля. Сменихме сегменти, гумички,биелни лагери,гарнитури,прфилактичен шлайф на главата. За момента колата е супер. А иначе дали са сегменти можеш да я хванеш много лесно,може да не е най- правилният метод но при мен се оказа добър. Намираш си един баир доста стръмен и поне километър и половина дълъг. Изсилваш колата по надолнището и изключваш мотора от ключа, така че, да не работят свещите. Добре е да си на по-ниска предавка така че, мотора да е форсиран повече. Караш така поне километър на моторна спирачка, след което подаваш контакт,изключваш от скорост и форсираш кратковременно на макс двигателя,ако са сегменти отзад ще изпуши яко. Това е.
-
Тая заигравка със сегменти, гумички,лагери, гарнитури ги правих преди по-малко от месец. Има лагери за теб и цената е под 100 лева, поне толкава дадох аз. А и почти сме съседи, от Видин съм. Поръчах ги от местен магазин, дойдоха на другият ден. Заедно със сегменти, гумички и гарнитура. Гарнитурата беше по-скъпа от лагерите. Пусни ми мобилният си телефон на лични и ще ти обясня всичко което мога.
-
Здравей колега. Аз съм с црв, но и при мен е същата работа. Не мога да твърдя със сигурност но мисля че, има легло под гуменият успокоител. Съдя по това че също има нещо като каналче точно там където е най тясната част на маншона на външното каре. Точно там пък аз имах корозия и маншона не задържаше греста а я изпускаше. Не съм сменял полуоската, оправих нещата по български. Трета година нямам ядове.
-
Имах същият проблем. Колата е същата, както и модела. Оказа се се каре кардан предно,цената му беше около 35 лева,плюс 20 на стругар за смяната. Свалянето на кардана беше от мен. Много важно е обаче ако го правите сами да се бележи точното място на кардана. Захвават е на четири болта отпред и четири отзад към деференциала,както и две обезопасителни скоби около средата и висящ лагер. При друг колега точно висящият лагер беше отговорен за същото поведение на автомобила.
-
Аз бих сменил леглата на клапаните, съответно клапани и водачи. Ще ти излезе със стотина до двеста лева повече от глава втора употреба. Тая процедура съм я правил на друга марка автомобил при това дизел , обаче на координатна машина. След 8 години експлоатация проблеми никакви. А относно мощността нещо си се объркал , както ти е написал колегата . Разликата идва от колектор, бутална група и компютър. Ако желаеш значително повишаване на мощността се замисли за глава с витек. По този въпрос обаче питай в другият раздел за тунинг . За мен смисъл няма на тази база , такова изпълнение. Виж този мотор и витекова глава на ЦРХ би изглеждало нещо по-различно, поне според един приятел също член на този форум. Има писано за разликите между В3 и Z1 и според запознати те са незначителни въпреки голямата разлика в конете и са по-скоро в ниските обороти отколкото във високите. За последното не съм сигурен , споделям само това което съм прочел тук и в офроуд форума, както и в руският хонда форум. Ако нямаш пари за тунинг , сменявай само леглата и си свиркай , че ще ти излезнат непредвидени разходи и ще ти се догади от разни специалисти. Успех.
-
Колеги знае ли някой къде се намира буксата за самодиагностика на дясна дирекция хонда цр-в 1997 г. . Това http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htm съм го преглеждал но, не я намирам въпросната букса при мен . И за да не пускам нова тема бих Ви помолил за помощ относно изчистване на светеща лампа ABS след вадене на бушона и връщането му. След смяна на двете предни карета се оказа че, ABS гривните на новите карета не съвпадат точно с датчиците и при спиране ситемата се задейства постоянно. Тъй като днес нямах нужните условия за ново сваляне на каретата и опит за преместване на абс гривните , реших да извадя бушона за АБС . Съответно светна лампата за АБС и лампата на ръчната но тъй като колата ми трябваше и можеше да се кара по "нормално " продължих така. По-късно опитах да извадя датчика на едното колело и да видя дали може да се "обърне" . Сега искам да разбера дали съм прецакал датчика или постоянно светещата лампа на ABS след връщане на предпазителя е запаметена грешка в компютъра.
-
Разбира се че, всички сме под ножа. Решението на проблема е описано в този текст, а аз не го разбрах от някой колега в службата , а от приятел таксиметров шофьор. Цитат : "....Поставянето на инсталация за алтернативно гориво ще се счита за изменение в конструкцията на автомобилите според наредба № Н-3 на транспортното министерство, която влиза в сила от тази дата. Промяната ще засегне 800 000 шофьори, които ще трябва да платят около 300-400 лева, за да получат протокол, според който колата им е проверена. С него трябва да отидат в КАТ, за да бъде вписано в големия талон, че колата може да се движи и на газ или метан. Едва тогава уредбите ще бъдат узаконени и собствениците няма да подлежат на санкция.Единственият шанс шофьорите да спестят тези пари е до 1 март да отидат в КАТ и да впишат в големия талон алтернативното гориво, с което колата може да се движи. Това се води смяна на регистрацията и струва само 20 лева. За целта трябва да носят всички документи на колата, валидна гражданска отговорност и да заявят желанието си за смяна на регистрацията....."
-
Първо заплатите на полицаите не са увеличавани за времето на целият мандат на ГЕРБ и до ден днешен . Ако ти си служител на МВР и са ти увеличавали за това време заплатата кажи къде работиш , защото искам и аз да се уредя при теб. Ако не си в системата не разпространявай глупости във форума , той е създаден за по-други цели или поне така си мисля аз. Второ това за газовите уредби е слух който се носи вече почти половин година и за сега не е верен. Това не означава , обаче че , милите ни политици не биха се възползвали и от най-малката възможност да изпият и последната капка кръв от бедният данъкоплатец. Ако желаеш повече подробности , на лични .
-
Сменал съм и горен и долен шарнир, както и втулки горни и долни. При мен шарнирите просто си влизат в отвора на носача и от страната на болта се застопоряват със зегерка, ТОВА Е (също като в рекламата за цифровизацията) . Горните и долните шарнири са различни но принципа на монтаж-демонтаж е един и същ. Чувал съм че има и капсуловани заедно с носача но не съм виждал . Иначе комплекта носач върви с двете втулки и шарнир но не си заслужава от към цена . Иначе ако ти се наложи да сменяваш втулките на носача ще разбереш защо всеки майстор иска да смени носач комплект. Относно автомобила при мен става въпрос за CR-V 1997 1- генерация 127 ph по-малкият мотор. А тук можеш да видиш какво представлява. Може да се закупи или поръча от всеки магазин за авточасти с това не виждам къде е проблема. Аз съм от провинцията и магазина от който поръчвам си партнира с "Евро-07" и доста други разбира се.
-
Ще следя темата с повишен интерес . И при мен се появяват такива симптоми от време на време . Като винаги при потегляне има едно моментно затъване , като частично прекъсване и на двете горива. Това ми го прави винаги а прекъсването е предимно на газ и то предимно в ниските обороти. Не е от : палец, капачка , кабели ,свещи . Установил съм че, го прави само на загрял мотор . Имам съмнение за МАП сензор но, не съм го сменял. Ако установите причината при Вас моля споделете. Не вярвам да е от газовата защото , ще го прави постоянно няма как да се оправя от самосебе си.Пропуснах да добавя че, клапаните са регулирани и поради съмнение проверени още веднъж , така че, не е и от тях.
-
Нека да се включат колегите с HR-V . На ЦР-В-то са по три тампона на носач и цената на малките е около 15-20 лева бройката за корейските на "лонг-хо" по-големите отзад на носача бяха около 25-35 не съм много сигурен но горе долу , това са цените за по-евтиният вариант. Сменил съм ги преди 2 месеца и съм минал поне 500-600 километра по черни пътища на риба и лов и за сега държат. Става въпрос за предни долни носачи ако съм разбрал правилно.