NoLabel
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно NoLabel
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord CE7 F18A3
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://nikolaborich.com
-
При мен също придърпва, но не при определени обороти и не всеки ден. Проблема при мен е, че радиатора ми е пукнат в горната си част. Тоест, вода почти не изтича, но пък от там влиза въздух и в изпарителя става въздушен балон. Като почне да ми придърпва така, като отворя капака и пипна изпарителя, винаги е много студен, защото до него не стига вода, заради балона. Понякога като пусна парното на макс и се пооправя, но това е само временно решение, разбира се.
-
Ами, опитах се да направя някакви работи и не се получиха. До колкото рабрах, тази аларма въобще няма шокови сензори, така че няма как да пищи при удар. Колкото до дистанционното, ходих да го погледнат, със скачащ код е и няма как да се направи дубликат. Казаха ми и че черупка няма да се намери, в която да се сложи платката от това дистанционно, но честно казано това специално малко ме съмнява, но дори и да е вярно, ако можеш да боравиш с поялник, все си мисля, че може да се пригоди някаква друга черупка към платката. Най-добрия вариант е нова аларма, тази явно е някаква съвсем базова, а и без това поради някаква необяснима причина обемните датчиси са ми смачкани и я работят, я не. Алармата в един период беше почнала да се включва сама отвреме на време, предполагам именно заради прецакани обени датчици, които даже и не могат да се закрепят стабилно, защото са потрошени. Иначе батерията на дистанционното съм си я сменял и не ми е правила проблем след това, а бях сигурен че ще направи, щото ми е такъв късмета обикновено, но не, всичко беше 6 поне в това отношение.
-
E, за километрите, просто искам да ми показва колко съм я карал аз, ясно е, че може и да е въртян километража преди да я взема. Даже вероятно е, защото съм чувал че когато километража е манипулиран, се случва някои от цифрите да не са в перфектна линия с други и в момента и при мен е така, така че едва ли е на 140 000км.Мерси за информацията за диодите. Знам, че е важно да се вържат правилно + и - , но понеже нямам опит специално с диодните ленти, които все пак не са предназначени за автомобили, не знам по принцип на какъв волтаж се предлагат, но има логика да е на 12V, като се замисля. Аз вече разглобявах таблото ей така, само за проба, но видях бая зор с единия от двата винта, които първо се развиват. Странни са някакви, с нацепена резба. Като сглобявам таблото няма да го завинтвам с оригиналните.
-
Темата ти е страхотна, евала. Мисля лятото, като имам повече време да се захвана и да направя няколко подобрения по моя акордеон и това ще е едно от тях. А самия волтаж на осветлението на таблото колко е? Директно 12 волта? А диодите на колко волта са ти?Исках малко извън темата да попитам дали като се разглоби таблото е лесно манипулирането на километража(одометъра)? Имам абсолютно същия акорд (CE7) от ноември месец и още тогава сериозно обмислях да върна километража на нулички, да си ми показва само аз колко съм карал колата, щото не искам да гледам 140-те хиляди километра на италианеца, дето я е карал преди мен.
-
Ех, ако беше от София щях да ти предложа човек, при когото да отидеш, ама...
-
Ейй, мерси много, точно това ми трябваше! Още утре ще се хвана да си поиграя с нея, да видим дали ще направя нещо свястно.
-
Снимах дистанционното. Малко е в окаяно състояние, ама така си беше, като пристигна!
-
И аз така. Имам точно същата кола със сищия двигател и със същите италиански инструкции. Аз питах Жужъл, ама не можах да намеря пълна инструкция, със всичките й страници за моя модел, че и за тези преди фейслифта. Открих някакви отделни само за тоците примерно или пък само сервизна, за това къде да си завреш крика и т.н. Видях, че тук има хора, които са писали, че ги имат, и за това изкарвам темата нагоре. Ще съм безкрайно благодарен, ако някой ми я намери тази инструкция. Иначе и моята малко тегаво пали сутрин. Оборотите тръгват да падат, но смукача все пак се включва преди да е изгаснала. Скърцане... като че ли някъде отзад идва, когато минавам през легнали полицаи. (Преди 2 часа не видях един нов на Евлоги Георгиев в София и си минах с 50км/ч през него. Беше от тия новите, дето когато задните ти колела тръгнат да го качват, предните са тамън на върха. Голям скок беше, сърцето ми се сви от мъка.) Иначе имам един тампон за смяна на двигателя, та и моята тресе при потегляне, ама на пролет ще да е.И като стана дума за двигатели, исках да попитам, този F18A3 в крайна сметка 1,8 ли е или 1,9? На някои места ми излиза едното, на някои другото. По документи е 1,8 , ама няколко души ми казаха, че все пак е 1,9.
-
А, ясно! Мерси за информацията!И все пак, дали някой няма идея как се настройва това чудо. Не съм имал опит с аларми до сега и реално не знам за какво служи втория бутон на дистанционното. Играх си с него, но не успях да зацепя кога какво прави.
-
Здравейте. От скоро имам Honda Accord '97 внесена от Италия. Почти съм сигурен, че алармата е слагана в завода, защото на дистанционното има логото на Хонда. Това, което ме интересува е, как мога да настройвам разни параметри на алармата, като например това, колко е чувствителна на удар. Когато при активирана аларма отворя врата, веднага запищява, но така и не успях да я накарам да пищи като я ритам по гумите или я клатя. Иска ми се да е по-чувствителна, все пак. Пробвах да търся упътвания из Google, но така и не намерих нищо полезно. Днес гледах под капака и алармата се води Sepri Star ND14. Дори в официалния сайт намерих само как се добавя ново дистанционно, с което да работи.Така че, ако някой знае как се настройва или има някакъв user manual, ще съм много благодарен!