Jump to content

wingmanz

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно wingmanz

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 27.12.1994

Profile Information

  • Кара
    Civic EP2 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Банкя

Последни посетители

1977 профилни разглеждания
  1. Моя проблем се оправи сам 🙄 Преди 2 дни започна леко полеко да закрепва оборотите, и накрая не го правеше изобщо. Днес стана време за масло и свалих капака на клапаните и Фена се оказа прав 4 от 4 смукателни клапана на витека бяха без хлабина (не мисля че някога са регулирани). Преди реглажа мернах компресията и варираше 12 до 13, след реглажа и четирите цилиндъра заковаха 12.5 И мотора заработи много по-равномерно на празен ход. Относно празния ход не знам какво да кажа, няма помен от проблема дори и след махане на бушона на екуто (като мерих компресията).
  2. Дай телефон, има един тайп р който още не е пуснат за части.
  3. Фен, благодаря за мнението, знам, че не са правени никога и има лека неравномерност в работата на мотора, която отдавах на някой тампон, но по скоро може и да са клапани. Иначе днес оправих подгрева на сондата, вече чека не свети, адаптацията я направих наново, отново без резултат. Следващата стъпка ще бъде реглаж на клапаните!
  4. Здравейте колеги, отскоро съм собсвеник на въпросния сивик с 1.6 мотор. Стария собственик ми е добър познат и каза че проблема е възникнал внезапно и не е вследствие на никакви интервенции. Колата пали и работи чудесно, и топла и студена, и на газ и на бензин (ГИ Romano монтиран в Progas). Държи прекрасен празен ход, само докато автомобила е в покой, завъртят ли се гумите дори с минимална скорост, оборотите почват да плуват от 1700 до 800, като спра също продължават да играят, едва когато отпусна спирачката се нормализират на секунда-две до нормалните за ПХ обороти. Какво съм предприел до момента: -Проверка за теч на вакуум от колектора и всичко покрай него - не намерих нищо, не съм проверил единствено PCV клапана, но съдейки по нормалната работа когато е в покой не ми се струва че е дърпа паразитен въздух. Когато е свалена филтърната кутия, отворя дросела докрай и запуша с ръка, близо 30 секунди усещам че вакуума държи, при теч на вакуум не би било възможно. -Почистване на дросел и моторчето за празен ход - нямаше кой знае колко мизерии, след почистването се наложи да бутна малко реглажния винт на дросела за да наглася оборотите. Направих и адаптацията - ресет на ЕКУто, при загрят двигател държах 3000 оборота за 5 минути, после 5 минути на празен ход. Никаква промяна. Имам съмнение, тъй като свети чека поради прекъснат подгрев на 2рата ламбда, дали адаптацията вобще се изпълнява. (Проблема е възникнал много след прекъсването, няма отношение с него) -При изключен VSS датчик на кутията, отново проблема съществува, тези дни ще пробвам с изключен АБС за да съм сигурен че ЕКУто няма откъде да чете сигнал -На диагностика се вижда как ЕКУто подава колебливи сигнали на моторчето за ПХ, пропорционални с играенето на оборотите. Насочете ме накъде да продължа с разследването, утре мисля да сваля ЕГРа да видя да не би да остава отворен, но друго не ми хрумва? Весели празници!!
  5. Един зубър го вкарали в затвора доживот !И естествено го набутали в килия с едни 180 килограмов негър ( а той 45-170см. с очила )Негрото първата вечер го гушнал и му казъл :-Тук си играем на една игра,на майки и татковци. И понеже си нов тази вечер ти ще си избереш какъв да си майка или таткоЗамислил се зубъра - то е ясно , че ще ме ебът ,то затова нека поне тази вечер аз да .......... и казал :-Аз ще съм таткотко...Негъра се навел цункал зубара по бузата и му казал на уше: - Айде сегаа тати да лапне ма мама ч*ркатaaaaa
  6. Песните на Thugga са УНИКАЛНИ, клиповете още повече Адмирации!
  7. Ученик 12ти клас, ел. обзавеждане на автомобила :huh:/>
×
×
  • Създай нов...