-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно divak
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CIVIC 1.8
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте отново, С колеги стигнахме до извода, че филтъра който е на релето е са обиране на смущенията за да няма брумове, остава да изясним каква е точно функцията на това реле, защото може и само с филтър и предпазител. Не се сетих да видя дали смушава радиото без този блок. Иначе схемата е доста опростена, филтър за смущение и предпазител, а релето да се да се ползва при програмиране да се прибират огледалата с централното.
-
Здравейте, това е схемата на модула, намерих я в интернет. Обаче все пак какъв е смисъла от това, при положение че без него пак всичко работи, а за по-сигурно може само един предпазител да се сложи, за да не горят други модули . Каква му е идеята на това реле със 2 кондензатора и резистор??? И защо не е само MF-R030. Пробвах без реле и огледалото се прибира и след това се връща, тоест този модул е със някакво "безсмислено" значение. При здрав модул, състоянието на релето е - нормално отворено. Оригиналното реле е SY-12-K - видях го на смолата :), 2 кондензатора според схемата на 100 мф и резистор на 1 К.
-
Гледай сега, не може да се сменят консумативи току така, ако съм на село, и след това хвана и лисна маслото в реката а филтрите хвърля силно на някъде може .. и ако караш варница на колелета и едни 10лв за маслото са ти проблем, тогава може. Но когато не те интересува и не искаш да си губиш времето с такива неща, просто се обръщаш за помощ към квалифицирани лица и разчиташ те да го направят. Когато тези лица са гледали клипове и са придобили майсторска степен е страшно. Тези лагери също са консумативи (щом го продават отделно), но при неправилно сервизиране или майстор който с риск да си плюе на репутацията е решил да ги изкара тези 10 лева без да е свършил работа се получават винаги такива неща, след определен период на експлоатация, това масло вече е загубило голяма част от смазочните си свойства и е за смяна, иначе се увеличава триенето, работната температура и разкаляване на елемента и тн. Извода до който стигнах докато си оправя проблема е, че в София е пълно с гайкаджии и лаладжии, а в момента в който те видят, че си цениш времето, рязко стават клоуни цифромани.
-
Новият е същият като стария, няма разлика, единствено в цената - 97 от Бултрако и 26 от вносителя, по горе съм написал модела TNT TM-SC05C59. Целият проблем е в това, че като кажат че са сменили маслото всъщност не са сменяли нищо, а за да провериш дали е така, трябва да се вдига колата и да се гледа пробката - поне при мен имам 4 смени документирани а се оказа че пробката е със фабричният силикон по нея. Но както казах по-нагоре, майсторите гледат клипове в ютуб и след това са спецове , механиците са кът тук в София, всеки разбира и има сервиз...Кутията е обикновена 6-степенна и не е нищо сложно за хора които разбират и са внимавали в МЕИ-то, за останалите е сложна космическа японска неземна технология, и по възможност бягайте от вторите.
-
по километраж - 170к , но според мен е поне двойно. При това си състояние лагера вие на свободна и се чува отвън, на 1,2 3 и 4 все едно всеки момент нещо ще се отчупи и ще падне на земята - вой мамата си трака. Ромоленето бе за кратко но пътувам доста с нея и така и не ме впечатли . Сега с новият лагер се държи добре, няма наранена циментация по зъбчатките на скоростите и диференциала. Сепаратора бе на дъното уловен от магнитите и не бе нанесъл щети.
-
Това е лагера на пътвичният вал, или поне това което бе останало от него. https://drive.google.com/open?id=0B6xx3YwCddQzZTgycml0WXdhTVE
-
Да бе, то е ясно,че ако гледаш клипчета после си самоук, но нова кутия е 6 бона, твоя приятел ще поеме ли риска , отделно мислех сам да си го сменям, но инвестирането в подемник и гледане на клипове нещо не ме грабна.
-
Хонда не произвеждат лагери , лагерите са на TNT, за 8-ца лагера на първичният вал е 97 лева в Бултрако, същият лагер TNT TM-SC05C59 e под 30 лева. За да не става реклама на майстор - разглобяване пред мен, проверка дали е само лагер и дали има наранена циментация по скоростите и диференциала, след това смяна на лагер и събиране - 50 лева. Просто при мен всичко стана случайно и с голяма доза късмет и познанства. Беше прецакан само лагера, нямаше нараняване на зъбчатки, а се притеснявах да не е това, защото звукът който се чуваше бе доста притеснителен.Фирми и майстори на лична само. Става въпрос за София, и въпреки, че за 3 месеца се наслушах на всякакви простотии, се оказа, че за хора със нужният ценз и образование, 6-степенна скоростна кутия не е чак такъв вишизъм. Бягайте далече от гайкаджии че там ученето не отговаря на дрънкането на глупости.
-
Здравейте, Смених лагера сепаратора на съчмите бе заминал, ще пусна снимки да видите за какво става на въпрос, когато ти казват, че е сменено маслото на кутията а всъщност не е пипано откакто е налято . Запознах се с човека който внася лагери ... не са толкова скъпи, с ремонта излезе 70 лв, Намерих и майстор който работи добре и не е цифроман., та ако някой има подобен проблем да пише на лична за да не стават реклами на сервизи и магазини.
-
Здравейте, От скоро се появи странен шум от към скоростите, на първа, втора, трета при подаване на газ се появява шум подобен на стържене, в Бултрако ми казаха че е лагер на съединител, след това при други майстори ходих и тяхната диагноза бе - лагер на първичен вал. На леко натиснат педал на съединителя, шума изчезва, при висока скорост също изчезва звука.Препоръчайте къде евентуално се прави подобен ремонт за подмяна на въпросният лагер...ако това е проблема.
-
Има разлика, на хечбека е монолитна алуминиева отливка със гумен маншон, не е ламарина. Аз сменях преди 3 години на хечбек и минах по този път.