Jump to content

loupe

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно loupe

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Opel Astra 1.7d
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas
  1. Здравейте, изчетох всички постове по тази тема, но така и не намирам отговор на моя проблем. Ето затова ще напиша какъв е проблема с моята кола.Карам Opel Astra 1.7d, 1991 г. Всичко започна когато в движение колата загря и пукна радиаторче на парното, при което отбих веднага. На другия ден с боксир я придвижих до майстора. Там изолирахме радиаторчето на парното, при което маркучите започнаха да се надуват. От там се започнаха ремонтите - смяна на радиатор ( нов ), водна помпа ( нова ), термостат ( нов ), капачка на разширителен съд ( нова ) сваляне и шлайване на глава и монтаж на главата с нова гарнитура, но маркучите си остават много твърди при затворена капачка. На следващия ден отново свалихме главата, купихме друга глава ( втора употреба ), тествахме я чрез надуване ( всичко е наред ), последва шлайфане и монтаж с нова гарнитура и проблемът отново остава същият ( маркучите отново се втвърдяват и се губи голямо количество антифриз --> на 100 км - 5 литра без видими течове ). Тествана е за сероводород в разширителния съд и резултатът е положителен !Може ли проблемът да е от блока ? Благодаря ви.
×
×
  • Създай нов...