Jump to content

HepegoBeH

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно HepegoBeH

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 26.10.1988

Profile Information

  • Кара
    6th Gen. CIVIC d15z6 vtec-e
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна Морето0о...
  1. И аз го мислих колега, но на Ек, амортисьора не позволява иместване, заради липсата на досег с шенкела.
  2. Това с меренето на бомбетата съм го правил, всичко излиза точно с другия автомобил. Вдигахме колата, за да огледаме обстойно и за някакви други кривини и измествания, и мога да кажа, че по тенекиите всичко е на ред. Като вариант за проблема, също ми бяха предложили въможност за нещо нередно и в самата лагер главина. Според Вас, възможно ли е и това?
  3. Здравейте колеги! Автомобила е Honda Civic EK3 D15Z6. От дясно (пасажерската страна) колелото придобива отрицателен наклон (camber) -1,3 градуса. И при най-добрия реглаж, с този наклон колата дърпа на ляво. И с просто око погледнато, видимо се намира разликата в колелата. Сменил съм абсолютно всички тампони на носачите (на долните и горните), шарнири (горен и долен) , кормилни накрайници (външни) и два тампона на двигателя ( крайните тампони в ляво и дясно), но проблемът все още е на лице. Вече имам съмнения, че шенкела е възможно да е крив ( макар и да не мога да си обясня толкова масивен елемент как би се изкривил). Меря, опитвам се да взема отстояния от еднакви елементи съответно в ляво (където всичко е нормално) и в проблемната дясна страна, но или не го правя правилно, или може да е нещо съвсем различно. Молбата ми към Вас е : Нека, ако има някой препатил с подобен проблем, да сподели мнение и опит как е разрешил всичко това и дали изобщо се насочвам правилно в търсенето на проблема. П.С. : Шенкелът е за спирачки 262мм (ако е от значение), автомобила няма удари и интервенции. Благодаря предварително!
  4. Здравейте колеги ! Автомобила е Сивик 6 Хеч Японец. Минавам на 15" джанти 7J, ЕТ35 с размер гуми 195/50. Разстоянието от калника до гумата е 4 пръста, множко ми се струва. Намерих си пружини от Сивик Купе , които по информация снижават автомобила с от -30мм до -40мм и от двете страни, което пък от друга страна звучи напълно нормално и приемливо но пък само звучи може и да не е точно както желая, ами да е повече от колкото е необходимо. Не искам да губя возията, а само една идея да намаля разстоянието от калника до гумата, не искам да става като щайга с нормални амортисьори ще я карам.Молбата ми към Вас е следната: ако е възможно някой, който е използвал такива понижаващи пружини със същите параметри да сподели някоя друга снимка да добия някаква визуална представа как ще стоят на автомобила, преди да съм ги купил а то да се окаже че е повече от колкото ми е необходимо.Не искам да се тревожа на всяка неравност, легнал полицай, опиране в калници на гуми, излишно претоварване на други елементи от окачването и т.н.Благодаря Ви предварително за менията и съветите !
×
×
  • Създай нов...