-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно DzhaX
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
civic 97 d14a8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Contact Methods
-
Skype
filcho89
-
Ами вчера взех гарнитура за D16y8 и се надявам да е такъв (поне е същия като снимките които видях на D16y8). Като доидат сегментите и отвори майстора да види за кво става въпрос ще се разбере
-
Здравейте, Сагата по този автомобил продължава ... Преди година го купих и с ужас разбирам за различни сменени части по него (до момента глава, всмукателен и изпускателен колектор, делко и последното което се появи е картер...) Колата беше с глава от D16Y8 - сменена (с такава свалена от D14A7, но най-вероятно е от А5...) И така ... Проблема с колата е, че гори мноооого масло (литър на 1000 км) и съответно предстои смяна на сегменти, биелни лагери, и гарнитури) ... Преди няколко седмици съединителя се обади и реших, че ще се правят заедно, но в магазина за авточасти на пича му пише ориг. к-т и той си мисли че за 4 цилиндъра, но като дойде к-та се оказа, че е за 1... и така реших докато чакам другите 3 да я закарам за смяна на съединител. Обясних, че ще се сменят и горепосочените неща в най-скоро време. Днес, като си взимах колата с новия съединител и Дидо (chikiriki) каза, че този картер не е от този мотор - бил алуминиев а гарнитурата която съм купил - по номер на рама не е за такъв картер... и трябва да се намери гарнитура за картера който е сложен. Въпроса ми е дали има някакъв начин (номер като на главите примерно) по който да разбера от какъв мотор ми е картера и ако има такъв КЪДЕ :? ПОМОЩ П.С. Колегата от Велико Търново - от когото купих колата ако случайно прочете темата моля да напише от какъв мотор е тоя картер...
-
Днес смених к-т съединител, всичко се оправи, НО ми предстои смяна на сегменти беилни лагери и гарнитура и като си вземах колата Дидо (chikiriki) каза че картера ми не бил от този мотор и че този бил алуминиев, а гарнитурата която имам е за стоманен(или някакъв друг вид метал - не запомних) ... иии отново продължава ходенето по мъките ... Трябваше аз да запиша номера на колегата от който купих автомобила ... ама на за следващия път ще знам и така сега въпроса става "Как да разбера от какъв мотор ми е картера :? ..."ПС Темата за ключ
-
Здравейте, Проблема ми е следния - от няколко седмици не мога да вкл. на скорост както трябва. Първите дни не влизаше само 1ва - при студен двг. след няколко дни нито 1 скорост... Сега положението е следното - нито 1 скорост не влиза когато е студена ... като загрее също ... Ползва се така - паля оставям колата да загрее след това гася колата включвам на 1ва паля - колата иска да тръгва с натиснат до край съединител, пускам ръчната и тръгвам, карам малко на 1ва. Като засиля превключвам на 2ра и тн (с зор) след 15 20 мин каране влизането на предавките се нормализира... влизат по-лесно, но все пак 1 идея по-трудно от колкото преди проблема и отделянето на съединителя се нормализира. Съединителя има "празен ход" или поне така се усеща до средата след това отлепя на средата на това (1/4). Съединител ли да сменям ... помпа ли е ... масло ли ... Да сменям ли съединител или хидр. помпа ... не знам ... (отделно ще сменям сегменти и биелни лагери и със съединителя ще стане :@) Колата като поработи и я карам половин час съединителя отделя където преди това (както съм описал) ПОМАГАЙТЕ !! Благодаря предварително !
-
Ремъка ми е най-малкия проблем - ще се намери ако не е 1ния ще е другия .По ме вълнува в момента тая тапа дали да разглабям да я слагам или не ... ?!?!
-
Взех си глава свалена от D14a7 обаче явно не е стоковата за този блок понеже по каталожни данни ремъка трябва да е 103 зъба, а моя - с който работеше с главата от D16Y8 беше 104 и е малък, иначе сложих главата и утре ще се ходи да се купува 107 зъбен ремък(като за D16Y3 - не видях друга глава с ремък 107 зъба, има D14A5 - 106 зъба, но не смятам, че е тя). Но вчера като слагах главата съм забравил да сложа една странна тапа която се чудех от къде е изпаднала и 1 колега сега ме светна, че е от отвора между 2ри и 3ти цилиндър. И сега се чудя дали да си се сглобявам така или да свалям пак главата за да я сложа тая тапа.А за колегата който пита защо махам V-tec-овата глава, защото не ми се занимава да купувам комп който да чипосвам и да слагам допълнителни инсталации (много занимавка + парички)
-
Здравейте, Проблема ми е следния: Купих си англичанка преди около година. По стечение на обстоятелствата трябва да сменям гарнитура и имам теч на масло от някъде (не знаех от къде). При разглобяване разбрах от къде тече масло - от гарнитурата на някакъв Vtec-ски чарк до всмукателния колектор. и отивам в магазина да си купя, съответно ми казват, че такъв чарк на този мотор изобщо не съществува. В последствие разбрах, че предния собственик е сложил глава от D16y8, но само до там няма допълнителна ел. инсталация, нито сменен комп. и други периферии. Та въпроса ми е: Глави от кои двигатели мога да сложа без да трябва да сменям периферии ??Благодаря предварително
-
да там е ... вчера видях каква е грешката ... Throttle positioning сензора дига грешката ... и на D16A8-цата беше за смяна като я продавах но тогава вдигаше грешка само понякога а сега всеки път като тръгна на някаде от студено положение на двигателя и след 5 км дига грешката ... като изгася двигателя и запаля колата след това не излиза грешката ... (за това не съм забелязъл грешката при закупуване на колата явно) ... благодаря много за съдействието
-
Здравейте, Имам следния проблем - докато карам понякога ми се включва чек енджън лампата (докато си карам и светва) имал съм същия проблем с роувър 216 GTI - D16A8 там компа се намираше в краката на пасажера (отпред) вчера пак се включи лампата на сивика и реших да погледна дали е там за да видя каква грешка дава, но не открих компа на мястото където беше на роувъра ... та въпроса ми е къде се намира компа - искам да видя диода колко пъти ще светне за да проверя в аутодатата каква грешка дава ... благодаря предварително