Здравейте колеги, преди няколко дена както си карах, друснах в една дупка и ми светна лампата на таблото че не се зарежда акумулатора и както бях на фарове, с отопление на салона, музика и т.н. за 2-3 минути тока намаля дотолкова, че волана ми се стегна, а по таблото светнаха индикации за проблеми. Двигателя е на Исузу и е толкова прибран, че дори гаечен ключ трудно се провира. Като се прибрах мерих на клемите на акумулатора 12.20 В, при работещ двигател. Прегледах всички бушони до двигателя, връзките и каквито имаше кабели както и тези в салона под волана. Смених акумулатора с друг работещ отново напрежение ~ 12.50 В т.е. не се зарежда. На старата ми кола Ауди 80 съм сменял четки на алтернатор 2 пъти поради износване, но там поне можеше да се бръкне спокойно-дори има място за още един двигател Направих снимки на едно място до двигателя
, което ме съмнява за липсващ болт и евентуално хлабина около алтернатора (отгоре е трудно да преценя дали е алтернатора) Въпроса ми е ако някой знае как да диагностицирам проблема ще съм му благодарен (освен логичното ходене в сервиз) и/или ако има същата кола, да каже дали има такава хлабина до пистовия ремък и "липсващ" болт.
Поздрави!