Jump to content

evil_kn

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно evil_kn

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.4i
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравейте колеги, относно оборотите, карам D14Z1 японка.На мен също ми пропадаха оборотите и аз като D14 взех та почистих този така наречен IACV (Idle Air Control Valve) клапан. Свалих го почистих го но след почистването, колата студена държеше около 1500-1600 оборота (нормално), но като загрее ги сваляше до 1100-1200 об. и на газ и на бензин ( с обикновена газова съм не с инжекцион). След което отидох при едни газаджии да ми направят реглаж. Направиха ми някакъв реглаж но човека ми каза че оборотите не може да ги намали той защото просто самата кола си ги е държала толкова високи след като и на бензин са такива. И засега си я карам така, незнам какво да правя, но според мен (без да разбирам много) този IACV клапан нещо е прецакан и сигурно е за смяна но няма гаранция че ще се оправят ако си купя нов. Та карам така засега. Дайте някакви идеи ако знаете нещо по въпроса. />
  2. като си монтирал вече всичко срещу теб се пада стъпковото моторче.така.от дясната му страна има една пластинка с 2 малки болченца като ги развиеш пластинката се мести на ляво на дясно и по този начин си регулираш оборотите до желаните.това е пластинката. http://prikachi.com/...49/5834549X.jpg може само да откачиш планката на жилото на газта и да я регулираш.успехбрат много ти благодаря за бързия отговор днес ще пробвам и ще пиша какво е станало. А само да те питам по този начин ако се регулират няма ли да спаднат оборотите и докато е студена колата?
  3. Здравейте, колеги аз имам същия проблем. Карам D14Z1-ца японка. Когато е студена колата държи 1500-1600 оборота и като загрее на празен ход на газ оборотите както казва D14 все едно пропадат и са много ниски. На бензин също са ниски но поне не гасне докато на газ понякога на светофарите ми гасне. Днес направих тази процедура на D14, да сваля , поизчистя и смажа този така наречен IACV (Idle Air Control Valve). Всичко точно но сега пък като загрее колата на празен ход, и на газ и на бензин държи около 1200-1300 оборота, а като е студена са около 1600 (мисля че е нормално при студена). Притеснява ме това че като е вече загряла колата не сваля оборотите а ги държи толкова високи. Може би сега пък трябва да се регулират отнякъде. Дайте някаква идея колеги, кажете какво да правя?
  4. Здравейте момци, я да Ви попитам и аз относно температурата на водата в моята колица. Имам 6-та генерация японка 1.4i (75 кс). Като покарам колата и като загрее, стрелката на водата стои малко над средата, и там си стои постоянно. Антифриза си е в нормата. Това нормално ли е според Вас, или и аз както посъветвахте колегата да сменя термостата. Мерси предварително.
×
×
  • Създай нов...