Jump to content

micanin

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно micanin

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord f18b2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. И аз така направих, магазин има на пазара на Красна поляна, моите от там ги купих : )Къде е тоя магазин на красна поляна?
  2. Сори колега.Първо пиша после мисляНамерих ги днес идват по спиди благодаря още веднъж.
  3. Да ама не! Не са тези. Тези са по-големи.
  4. Това където пускаш по баир на скорост тогава вакуума в двигателя е най- висок понеже дросела е затворен.Тъй че процента да са сигменти е голям.А аз какво да ви кажа по-миналата седмица маслото беше на макс миналата под минимума а грам не е изпушвала.За съжаление типично за японците е да горят масло и то винаги се оказва от сигменти.Гумички да сменяш е напълно излишно упражнение.От 10 години съм монтьор и винаги се оказват сигменти.Лично мнение нищо лично
  5. Благодаря за точния линк. Аз ги търсех с цокъла , незнаех че ги има само балона.Още веднъж благодарско.
  6. Да, така е. При затворен доросел ECU-то получава инфо от TPS-а за 0,4V а при крайно отворен за 4,5V. Като омаж ако се мери директно на TPS-а с мултицет не помня колко ома трябваше да е... Това е ок при мен.Днес си вързах инфоборда и на TPS ми отчете 0,4V на празен ход а до 6000rpm стигна само до 2V. Незнам колко да му вярвам на инфоборда ,но ако е така или TPS-a е заминал или не е калибриран. Правих си и отсечки днес и след 5000 rpm имам чувството че колата се спъва и след 6000 пак набира. На всичкото отгоре от седмица забелязах ,че си пропушва, но странното е ,че не е всеки път (един път пуши като трабант, след като я загася и запаля на ново пак пуши ,но по малко. Викам си сигурно е от ГИ-то дето го сложих преди 2 седмици ,но и на бенз е същата работа само дето димът е по слаб. Силно се надявам да не са сегментите или гумички на клапани ,щото едва ли ще намеря читави в БГ ,а и изпуснах поръчката на Петър от САЩ. Ако някои има идея как се калибрира TPS-a ще съм му благодарен.Относно пушенето диагнозата е СИГМЕНТИ аз съм сменял на сивик и бяха made in japan пък колко са японски само китаеца знае
  7. За съжаление в тоя саит няма такива.Някакви други предложения?
  8. Е кой го калиброва тоя тпс или по скоро как?А тва за бедната смес може да е от ламдата по принцип.Ама то може това може онова насменяш сичко и пак .).
  9. Здравейте колеги.Днес след кратко ровене разбрах, че осветлението на контролните бутони е с крушки с цокъл т3.И тъй като имам бая изгорели искам да си ги сменя.Да ама от къде да си закупя въпросните т3-ки?Ако някои знае да сподели.Благодаря предварително
  10. Както вече писах термостата е сменен и отваря.Се едно нему достига въздушен поток че да охлади ще пробвам с миене на радиаторите.
  11. Термостата е някъв английски bga е марката но надали е от него със стария (оригиналния) беше същото
  12. Че са 2-а 2-а са ама от какво е тогава? В юбико я закачиха няма грешки живите данни са ок.
  13. Вчера се пребирах от морето беше по обед и бе яко жега. Пуснал бях климата и по едно време почна да ми качва темп-а над средата .Като спрях климата се оправя нормално защото спира да грее климатичния радиатор.Да ама по едно време почна да си грее и без клима.Термостата е сменен датчик перка също перки работят.Обаче като му задържа високи обороти и почва да грее остават 2 неща или радиатора е задръстен или е духнал гарнитура глава. Вие колеги какво ще кажете по въпроса?
  14. Принципно аз си сменях ремъците (монтьор съм) и съм сигурен 4е е зацепен правилно но пак ще го проверя.
  15. Горивния филтър е сменен в тека работи .Както вече споменах в понеделник е в юбико за диагностика.Ще ги видим дали става нещо от тях.
×
×
  • Създай нов...