-
Мнения
39 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
18 NeutralОтносно gonso221
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Civic ej9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
-
И плюсове да цъкам файда няма.... просто не ми става приятно като ми изсипват някакви безсмислени мнения... попитах конкретен въпрос може би ако беше отговорил както втория ти пост да обясниш като хората че валовете не стават и т.н. нямаше да има никакъв проблем, но като в повечето български форуми първият пост е колко скапано е това което искам да направя И накрая все пак мерси
-
За това повечето хора се отказват да пишат по форумите..... Аз питам как да си сложа главата, а вие ми обяснявате колко скапана е тая глава дето искам да сложа,,,,
-
Защото имам блока и главата, а колата ще е турбо и няма смисъл да се дават 300лв. за глава....
-
Здравейте колеги!Искам да ви попитам искам да сложа на д16з6 блок д14а3 глава, но не знам каква шайба на разпределителния вал трябва да се ползва.В момента разполагам с шайби от д15б2 и д14а3, някоя от тях ще ми свърши ли работа? Другото което искам да попитам е какъв ангренаж да ползвам? И последния ми въпрос е какво е сгъстяването на д14а3 главата? По чуждестранните форуми пишат, че горивната камера е колкото на Д16з6 главата, но не съм сигурен Благодаря предварително!
-
След 1 час работа сътворих това, но не е краен вариант
-
http://www.vbox7.com/play:d159944d2a D14A3 turbo тук още не и давах всичката гас колата вървеше на предния калник на Сивик 5 купе B18 с плюсове
-
Кой връща пари в днешно време.... особено човек който се занимава с авточасти....
-
Здравейте колеги Проблема ми е следния карам сивик 6ген. беше 1.4 , но сполетя лоша участ мотора и роди..... взех друг мотор 1.5 д15б2 оригинално е моно-инжекция и още при монтирането му накачих работите от д14-ката(пълната инжекция, делкото, датчиците) до тука всичко добре, палим мотора и греда мотора пали трудно едвам, но накрая го запалихме. Поработи малко, пораздвижих я, но нямаше тази сила като на д14-ката. Премерихме компресията и установихме, че няма компресия 1-ви - 2; 2-ри - 10; 3-ти - 10; 4-ти - 4...... Реших, че ще го стегнем тоя мотор оказа се счупени бутала между сегментите.Взех други бутала с биели от д15, купих нови гарнитури, сегменти, лагери и се почна голямото сглобяване. Сглобихме колата работи 2-3-4 дена и днес пак почна да прави номера трудно пали, не държи обороти, пуши от картерните газове. Замерих компресията и к'во да видя пак няма компресия 1-ви - 5; 2-ри - 2; 3-ти - 12; 4-ти - 5..... предполагам, че пак ще има счупено бутало и въпроса ми към вас момчета е от какво ги прави тези мизериии..... възможно ли е да е нещо от електрониката на д14-ката или просто шибания мотор не става....
-
http://www.youtube.com/watch?v=F-AKNnZ9PAI
-
D14-ката е турбо на 0.5 налягане средни 15-ки на 402m B18-ка 180коня върви един калник пред мен
-
1.4 на гас - средни 15-ки май е добре
-
Нискобюджетен проект на 0.5бар звършен
-
Колеги какви свещи да си взема за да не изгарят за 200км .... колата се кара на гас !!!