Jump to content

MIMO74

Фен
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно MIMO74

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V, 147 hp, B20Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  1. Датчика за компютъра сменях, работеше, но си менеше стойностите постоянно, примерно от 70 градуса ставаше 30 градуса и т.н., хванах го като следях с блутуут адаптер известно време и след смяната му се оправи проблема с оборотите.
  2. В корпуса на термостата, не помня колко ми излезе, но нямаше и 20 лв.
  3. Имах такъв проблем с оборотите - като изключа от скорост и колата се движи, поддържа около 1100-1200 оборота, като спра на място и падат на около 800. Оправи се, като смених температурния датчик.
  4. При мен имаше същите симптоми, които продължиха и след смяна на клемореда, оправи се след смяна на делкото.
  5. Светлините за мъгла съм ги качил горе в светлоотразителите на стоповете, просто качих горе инсталацията от бронята за светлините за мъгла, разпробих отвор и сложих крушки.
  6. Моето делко е с 8 пинова букса, вътре в него има едно свободно краче на комутатора, на което няма закачен кабел. Мисля, че някой беше писал, че от там излиза деветия кабел и за какво е, също така беше писал, че е пренареждал буксите и е станало. Моята правеше същото като при теб, като постепенно стигна до момента, в който след достигане на работна температура веднага гасне и после върти стартера и не пали. Пробвах, като го направи да залея корпуса на делкото с малко студена вода и веднага запали. Смених цялото делко с такова втора употреба и се оправи.
  7. Намерих цяло делко втора употреба, тази вечер го сложих, за един час работа на място и в движение не изгасна. Проблема на това делко, което намерих е, че едната шпилка на дистрибуторната капачка е скъсана и стои в корпуса на делкото, де факто капачката е само с двете горни шпилки. Мисля да се опитам да прехвърля всичко - датчици, бобина и комутатор в корпуса на моето делко, не знам дали е възможно или ще търся вариант да извадя шпилката, която ми се струва, че е навита накриво и затова се е скъсала.
  8. Смених клемореда, после проверих главното реле за кофти спойки, няма такива, но проблема си остана. Като загрее и угасва, стартера върти, но не пали, след престой около 10 минути запали и след 500 метра угасна. Оставих я да охлади няколко часа, запали нормално и я прибрах, т.е. проблема с изгасването и непаленето се проявява като загрее, като изстине до следващото достигане до работна температура няма проблем, гасне и на газ и на бензин. Бобина или клеморед, според изчетеното във форума, но как да ги проверя?
  9. Помпата я чувам при всяко подаване на контакт, плюс звука от релето под жабката, така е от както я имам и сега няма разлика в тези звуци.
  10. За да не отварям нова тема, ще пиша в тази на колегата. Преди месец колата ЦРВ 147 к.с. изгасна по време на движение, след няколко опита да запали, при които стартера само върти и нищо не се случва запали. От тогава до онзи ден само веднъж не искаше да запали след изгасяне, онзи ден пакугасна в движение и отново запали след три-четири опита. Днес за 10 км. угасна два пъти и отново същото стартера върти и не пали. Не пали и на скорост, днес единия път угасна докато карах на скорост, просто заби муцуната. Като дам контакт всички ампи светват и угасват нормално, няма аномалии. Тази вечер розглобих клемореда и го почистих, има съвсем леки вдлъбнатини по пластините, след сглабянето запали, угасна и отново същото, няколко опита, стартера върти не пали. След това запали и над 20 пъти гасих и палих и нямаше проблеми. Къде да търся причината, в делкото или клемореда? Няма никакви други промени в работата на двигателя, свободните обороти са идеални, има тяга, не светва чека.
  11. Да не отварям нова тема, при мен също се появи проблема - като изключа от скорост в движение оборотите са към 1500, като спра на място падат до нормалните около 750. Забелязах, че по-късно започна да обръща на газ, настроена е да обръща при 30 градуса, но напоследък обръща чак когато стрелката се качи над първите деления на скалата. Вчера след каране в задръствания я закачих с ELM и ми показа температура на охладителната течност 72 градуса, а стрелката на таблото си стоеше на средата и не мърдаше. Предполагам, че датчика за температура на охлаждащата течност прави проблем, но къде да го търся?
  12. Моите са еднакви, като при всяка сменя на летни със зимни ги въртя на кръст. Сега като позастудя отново се появиха шумове отзад, но няма притрисания при пълен десен или ляв завой.
  13. Аз наливам докато върне от горната пробка.
  14. Вчера се хванах и пак смених маслото, източих бистро масло. Сега притрисане и шумове няма, ще видим до кога. Това ми е вече четвърта смяна с ново масло, при източване вдигам дясната страна с крика и после при наливане влиза малко над литър.
×
×
  • Създай нов...