Jump to content

lupi

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно lupi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 4g и др.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Да, оказаха се клапани.Не знам дали момчетата от сервиза са забравили, или по принцип реглажа не влиза в услугата, но бяха натегнати докрай! Регулирах ги и празния ход се оправи. Благодаря на колегите за полезната информация,и на nonamed за луфтомерчето. Остана ми само въпросът възможно ли е от паленето с пренатегнати клапани нещо да се е прецакало?По общи впечатления засега,Свика е много яко направена кола,но все пак може ли да има някакви поражения от развъртане (неколкократно) с клапани без хлабина?
  2. Белезите- на разпределителния двата на 3 и 9 часа,подравнени по пластмасата. Долу на шайбата на коляновия- най дясната метка (има две по-наляво, по мануала са за настройка за предварение).Отделно направих две мои на шайбата преди да сваля ремъка от главата, съвпадат и те, преди да я сложа-проверих, първи цилиндър е в ГМТ.IACV-то не е разкачано, свалих всмукателния колектор само от главата.Според мен е или проблем с искрата, или нещо по газоразпределението - възможно ли е при Хонда да ако е изкривен клапан,да работи нормално при форсиране и лека газ, и да няма празен ход?Като пусна педала и започне да губи,замирисва на бензин,което ме насочва към свещите. Но нямам под ръка ключ, не се сещам и как да проверя дали има искра без да прецакам бобината...
  3. Продължението... Проблемно. Със смяната на гарнитурата - никакъв проблем. Всичко стана както трябва, блогодаря на колегите за съветите, зацепих ремъка без грешка и го натегнах както си трябва.Когато запалих обаче, колата запали много теудно, и нямаше празен ход. На палене стартерът сякаш "прескачаше", запалва с газ/отваряне на дросела и ако не дам газ, веднага гасне. Ако дам фгаз, набира обороти веднага. Но няма празен ход.Проверих 10 пъти зацепването,наред е. Преди да сложа главата, нагласих първи цилиндър в ГМТ, а разпределителния вал -на белези,заспа. Пробвах и зацепих ремък със зъб напред и зъб назад - променя се положението, но пак няма празен ход и на ниските работи като на 2 цилиндъра. На високи с газ се оправя.Колегите, дето правиха главата,казаха,че долните гумички на свещите били зле.Като извадих кабелите,по два видях малко масълце на края.Възможно ли е от там да идва проблема?Другото дето ми идва на ум е криви клапани, макарче няма причина,освен в сервиза, който шлайфа главата да са ги изкривили по някакъв начин...Някой може ли да помогме с опит ако е имал такава случка?
  4. Познавам човек, който кара (макар и не често) над 9000. Още му се чудя на акъла, но колата му си върви
  5. Много благодаря за информация! Полезно ми беше някой да сподели опит, че пружинката на обтегача мислех да я откача и да търся начин после да я закачам.Явно това ще е най-сложното в процедурата, заедно с откачането на всмукателя от задната стойка (кофти болт на шибано място, на сваляне всичко ще се бележи и ще се порверява после дали е както трябва, засега не съм сигурен само в белега на шайбата на коляновия вал (има три вдълбани и един с боя), но ще чета пак...Ще бягам да си търся инструменти, че моите са малко камионджийски, и после - ще пиша за резултата!
  6. Здравейте колеги, отскоро съм собственик на 4-та генерация Сивик Д16А6, и ми предстои смяна на гарнитурата на главата. Смятам да я сменя сам. По прочетох доста в мануалите, технически съм доста грамотен, не е като да не съм похващал ключове, така че мисля че ще се справя, стъпките са ясни, разкачам всичко по главата, свалям, чистя стария парцал и т.н. Конкретно обаче има някои неща при зацепването на ремък после, за които ми трябва малко помощ - ако някои му се помага, ще съм благодарен на полезна информация.Първият ми въпрос е може ли се свали (и после съответно да се зацепи) ангренажния ремък от главата без да се сваля долния капак? Не ми се развива шайбата на коляновия вал, пред блока ще е трудно. Като гледам, предполагам, че има начин да се освободи обтегача и да се свали ремъка само от главата.- някой правил ли го е по този начин?Вторият въпрос е съответно ако може, как става обтягането после? Мисля, ако сваля ремъка, да го бележа, както и шайбата на разпределителния вал, и да ги поставя в същото положение, ако се внимава, според мен не трябва да има проблем. Доста е тесничко обаче в коша, има ли вариант да се направи стягането на обтегача без да се сваля пак капака (сервизен отвор, чалъми)?Ще съм благодарен на всякаква полезна информация. Знам, че е по-добре да "отида на майстор", но ми се иска да го направя сам. Това е едно от нещата, които открих с новата Хонда - тази кола просто изкушава да се грижи човек за нея, с желание и собствените си ръце.Поздрави!
×
×
  • Създай нов...