Jump to content

RichClub

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно RichClub

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    D15Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Повдив
  1. Пружини от англичанка не стават за японски хеч 6-та ген. Разликата беше точно в широчината на чашка.
  2. Защо не пробваш с P08.bin оригиналния за този мотор.
  3. Здравейте колеги, понеже немога да намеря стоков бин за Д15З6 ще ползвам д16з6 бина но делкото на 1.5 е зацепено на 12 градуса ,а на 1.6 е на 16. Как да коригирам ignition timing в crome-то.В стоковия бин на 1.6 е 16.50,трябва ли да го върна на 12,5 за да работи коректно в ниските обороти.Някой чуждестранни саитове пише че се задава на 21,50.
  4. Като изключим буталата от д13б2 имаш части да сглобиш икономичен витек . Това ли целиш?
  5. А сигурно ли е че с тази ролка от y8 сте успели да зацепите правилно ремъка.
  6. Ето още едно налудничаво предложение,ако имаш трети стоп на кората отзад при неравности и дупки може да се удря в задния прозорец.Този проблем е срещан при акорд.
  7. Поздрави на зелената 5 хеч и черния ЦРХ на подбалканската линия посока Калофер.Май си бяха спретнали планинска гонка.
  8. Аз съм със спортен филтър и спортен колектор само.Преди спортния колектор ме биеше.
  9. Ако е сива 1.4 и тя добре си върви.Аз с D15z6 чак на трета я минавам иначе вървим наравно.
  10. Втека на икономиците тръгва от 3000 об.,за да докараш истински втек ще ти трябва и друг комп.Р28 примерно което води до преправяне на буксата ОБД2А–ОБД1.
×
×
  • Създай нов...