-
Мнения
231 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
32 NeutralОтносно koko__2002
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V 98г.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Шумен
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Колега и аз смених три термостата и две капачки, докато не разбера, че радиатора се е запушил. Купих нов и го смених и всичко се оправи, а стария го отворих и вътре само бетон дето нямаше. Около 10-15% беше чист всички други канали бяха задръстени. За да разбереш дали е от радиатора, като започне да загрява пусни парното на топло и на max, ако стрелката почне да пада до нормално ниво, сменяй радиатора запушен е.
-
Здравей те, преди 5 години и на мен ми капеше от тази семеринга, където влиза кормилния прът. Предлагаше се само цял ремонтен комплект от порядъка на 300 лв. Аз намерих въпросната семеринга от магазин за 0,60лв. За труд ми взеха 50 лева.
-
Погледнали на шофьорската врата куплунга с кабелите, да няма някой прекъснат. Изглежда ми, че сигнала който подава машинката в шофьорската врата, към другите машинки, се губи някъде.
-
Аз пускам и климатика докато е на топло и много бързо изчиства джама.
-
Колега няма смисъл от сваляне на казанчето. Аз няколко пъти свалях едното моторче (това за задното стъкло), Но така и не тръгна. Махаш пласмасовия под калник, извиваш гумите на дясно, и има "достатъчно място" (според Японците с малките ръчички) за интервенцията. От къде и на каква цена взе нови?
-
Колега, аз трето лято вече таркалям Барум Бравурис 4х4 и нямам оплаквания.
-
Здравей колега. Честита придобивка и много да й се радваш. Относно гумите, аз зимата я карам с 195/65/15 и няма проблем, но и 4-те ги взех на веднъж, това е тънкостта на тази кола. Гумите се сменят и 4-те на куп. Този размер, 195/70/15, принципно е допустим, но по нашите ширини масово това е бусов размер и гумите от този размер са бусови. Провери имат ли допълнителна буква Т след размера, ако има препоръчвам да ги свалиш, защото са много подсилени и тежки и ще разбиеш ходовата част за нула време.
-
Здравей колега, честита придобивка и много безаварийни с нея. Преди 2 години по едно време и при мен се получи този феномен, свети само на постоянно а при отворена врата не. Преди го нямаше този проблем. Аз реших проблема по следния начин: - Предположих, че проблема е от ключа на вратата и за това откачих плафона и пуснах директен кабел от датчика първо от едната врата после от другата и разбрах от коя врата кабела се е прекъснал. След това от този датчик кабела го прекарах през колонката между вратите и после под тавана и до плафона, и вече няма проблем. Поне разбрах, че един кабел от някоя врата да се прекъсне и след това която и врата да отвориш не свети плафона. Дано съм ти бил полезен.
-
Колега, твоите симптоми ми звучат като моите. Мнооого трудно палене, като е минус, през другото време пали без проблем. Смених акумулатора с чисто нов, но проблема си остана, даже при -18 почти свърши акумулатора и не запали. Дръпнаха ме и веднага запали. Първо отворих стартера да го погледна, но беше перфектен. След четене в нета, смених мястото на масата на мотора от едната шпилка, на която беше хваната. Преместих я на главата в дясно, има един резбови отвор, който при мен беше свободен. Изчитих го добре и масата, и я закачих там. Ейййй, направо се родих от тогава, само да йнпокажа ключа и пали, без значение колко е температурата. Пробвай да смениш или да почистиш масата на мотора и пробвай.
-
Да, има ламарина. Дима е бял, но с много гаден мирис. Масло не губи, а и катализатора е доста назад и невиждам как да капе там масло. Масло би капело върху тръбата. Като гледм е сух от горе катализатора, а дими.
-
Здравейте колеги. За много години живи и здрави. По същество: - Тази вечер отивам до залата да взема щерката и спирам да я чакам, и колата си работи нормално. Парното пуснато, по едно време взе гадно да мирише в колата. Слизам, отварям капака, а от там един дим се носи между "жирафа" и купето. Лягам отдолу и гледам, яко пуши катализатора отгоре. Има ли някой идея какво става? Масло не гори, антифриза ми намалява леко, но си мисля, че е от една скоба, която май изпуска (след смяна на термостата не я смених).