Jump to content

nosferatu666

Фен
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

16 Neutral

Относно nosferatu666

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Е39 М5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ъъъ това искам да го видя как става ? http://vbox7.com/play:655c0c4f8f Заповядай. Като цяло не е частен случай, пускал съм се с поне 10 различни 28ци : ) Искаш ли да се пуснеш с една по-различна дето има клипче с S2000
  2. nosferatu666

    Видео

    https://www.facebook.com/157463234440183/videos/422114667975037/
  3. Защо едната част на стопа се разминава с другата с 1 см. при затворен багажник?
  4. И в дино стенда е разликата доколкото съм чувал. Предишното мерене беше в Хийд ако не се лъжа.
  5. Не знам защо хейтваш, стокова Б16 извади 126 на DynoJet. На Радко на Хеед даде 140... А от статиите става ясно, че с по-леки джанти и гуми, диното показва повече. Ми хубаво, ти и на пътя си по-бърз с леки джанти/гуми. Какво те притеснява? Знаеш ли че, един от най-основните тунинги на пистовите мотори са точно тези елементи? Спри да се заяждаш и хейтваш. За да не съм Оф-топик: ето сравнение на стокова Б16-ка с/у ремапната, с 4-1 колектор и генерация. https://www.facebook.com/HPPGarage/photos/ms.c.eJw1ytEJADAIA9GNiiYm6P6LtSD9fMexGFlpyDni4VoDtBHfVo9e~_Z794wKT4gyo.bps.a.333289560201080/343014162561953/?type=1&theater Не хейтвам, колега. Пиша неща, които съм разбрал от моя опит, защото последните ми две коли съм ги мерил по два пъти на два различни стенда. С удоволствие бих замерил и на Dynojet.
  6. Статиите може да ги наричаш както искаш, но са грамотно написани и подкрепени технически. Аз не съм казал, че не измерва точно, защото точно измерване не съществува никъде освен при свален двигател и измерване на специален стенд в завода на производителя! Просто показва едни от най-високите резултати. Преди да скачаш като петел се замисли над написаното. И нека не забравяме, че идеята на стенда е инструмент за настройка, а не за класиране и определяне на бегачки.
  7. На практика нещата стоят по този начин - който иска да види много коне да си премери колата на Dynojet или на друг инерционен стенд. На когото му се чете има две интересни статии по върпоса: http://www.factorypro.com/dyno/true1.html http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=64/category_id=13/mode=prod/prd64.htm
  8. Май не съм се изразил правилно. Под загуби нямах предвид механични загуби по трансмисията, а разликите в мощността на вал и на колела между различните стендове, но както и да е...
  9. Ако ти се струва по-мощна отколкото са я писали от завода я мерни в Овърдрайв ако имаш възможност и ще се изненадаш от разликата. Защото Dynojet са инерционни стендове, докато Mustang и Dyno Dynamics например са с активен товар и се получават доста по-големи загуби. На въпроса кой е по-истинския резултат едва ли може да се даде отговор. Съжалявам за офтопика, може да е полезно на някой.
  10. Мите, сток ли е 330-ката или ремапвана. И защо другата S2K е няколко тира зад теб
  11. 1940 кг, но 450 коня 4х4 и ми е много интересно как колегата ще го вземе на 300 метра освен ако шофьора не е полегнал за дрямка в "немския кораб". Да S8-цата е спряла за конете си, съгласен съм, но наистина я взимате на майтап. Но иначе Хондата пада от RS4 1-2 коли??? И пак питам как ТТ ще върви наравно с S8? Тази тема вече стана като фантастичен роман... излагате се.
  12. RS4-ката да не е била една дето от уж 420 к.с. беше станала 290 през годинките? И също така ТТ 225 к.с. върви кантар с S8 - ок, ще го имам предвид за напред.
  13. Явно и ти трябва да отвориш Wikipedia, защото не е с V8, a с V12, момко "The CL63 AMG is the rarest W215 CL of all. It was produced only in November 2001 and just 26 examples were sold. The engine produces 438 bhp and 390 lb-ft torque between 2500 - 5800 rpm, with a peak of 457 @ 4400 rpm. Some UK examples were registered in March 2002. The V12 powered CL63 AMG was only sold in Europe and Asia. Mercedes-Benz never offered the W215 CL63 for sale; all were sold exclusively through AMG." Иначе преди да пиша проверих в сайт за технически данни и там такъв Мерцедес не фигурира явно защото е лимитирана серия. И не може всеки да е виждал всякакви автомобили все пак. Пак жалко за собственика, че ти се връзва на акъла.
  14. Нещо се обърка за Мерцедеса, от тази година CL63 няма, нито пък с такива коне. От 2002-та до 2006-та са CL55 AMG V8 kompressor 500 hp.
×
×
  • Създай нов...