Danielmo
Фен-
Мнения
30 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-1 PoorОтносно Danielmo
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic 1.7 ctdi
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте колеги!Отскоро и аз се сдобих с Акорд и се ровя по форумите за информация относно ремапи и тн. Тук в Испания изглежда вече е популярен ремапа на к24.Хората казват че с колд интейк и ремап се докарват до около 210 коня.Свалят втек-а на 4500 оборота и от там респонса и ускорението се подобрявали значително.Цената е 300евро ако не ме лъже паметта. Аз съм с К20А6 обаче и ще си почакам за подобрение във вървежа
-
Същата е колега. За съжаление не е отстранен този проблем. Като цяло във фейслифта промените са козмети4ни. Единствено турбината е по-добре.
-
Рейката не е счупена колега,няма нужда да я сменяш.Има да се сменят няколко дребни неща и ще спре да тропа.Прочети последните 4-5 страници на темата "Всичко за Сивик 7ма генерация" за повече подробности.
-
И моята е от Италия колеги , но си дойде със фактурите за предишните обслужвания и смени ,със сервизната книжка и 2 клиуча и тн и тн.Абе с две думи не всички италианци са толкова безхаберни,така че си е до късмет пак. Гледайте от добрата страна ,поне от към гниене и ръжда са ок !
-
Честито Колега! Много безаварийни километри ти пожелавам.
-
Колегата с въпроса за амортисьорите . Еднакви са на всички 7ми хеч . Моята е еп4 със амортисьорите на еп3 и пасват идеално. Проблема може да е ако смениш от кола с по-голям двигател на кола с по-малак (по-лек) защото колата ти може да заприлича на параход или предницата да подскача прекалено много. Да кажат колегите с повече опит,но според мен ще е проблем,защото като взимах моите гледахме тежестта на 2та двигателя да е горе долу еднаква.
-
Колегa ,зa cd-то ще ти трябвa допaлнителнa рaмкa.Във по предните мнения някой беше писaл и от кой сaйт може дa се поръчa.Пробвaй в гугъл и ще нaмериш.Не сa скъпи.
-
Колеги , един бърз въпрос от мен : Какви са размерите на чистачките на нашия модел ? Все ми се струва че моите не пасват точно , а откакто съм я купил колата си взимам по размера на старите. Също ако някой знае от къде може да се купят wind blade чистачки ? Благодаря предварително за информацията.
-
Възможно е дa е от турбото колегa , моето тaкa вие кaто е студен двигaтеля ,стигнaхме до изводa , че е зaцaпaнa геометриятa и от товa вие. Кaто позaгрее чугунa се рaзширявa леко и спирa дa се чувa тоя звук. Скоро ще я нося дa я почистят и ще видим дaли ще имa ефект.Кaто цяло нaй добре дa я изчaквaш добре дa зaгрее преди дa я нaстъпвaш.Моятa дори влезе в сервизен режим кaто я нaстъпaх преди дa е зaгрялa добре...
-
Колеги аз пак да се похваля Вече съм с окачване от EP3 .Колата вози доста по-стегнато и не подскача както преди по неравностите. Сниши се с 2-3 см и като цяло е доста по-стабилна. Амортисьорите си пасват без преправяне. Сток си е окачването от ударена кола. И един бонус имам - рейката ( или каквото по дяволите тракаше отпред в краката ми) спря да чука постоянно.Предполагам от снишаването се е пообрал луфта , нямам представа ,ама се радвам на тишината,даже радиото не пускам
-
Колеги,да се похваля, днес ходих за ремап / чип тунинг на колата и изключване на ЕГР клапана. Направиха я 130 коня и вече върви доста повече от преди. От 1ва по 5та скорост набира много добре и равномерно , няма пушилки отзад , с две думи много съм доволен Реших да споделя ,ако някой нещо се интересува,защото аз търсих доста информация ама не намерих почти никаква в БГ сайтовете, единствено в един английски сайт където пише доста полезни неща. Сега ми предстои да ми оправят рейката,че тропа та се не трае ... чакам да доставят някакви слайдери дето трябвало да се сменят. Ако някой има повече информация за този филм с рейката ще съм благодарен ако сподели.Чел съм темата тук и на теория знам какъв е проблема ,но ако някой скоро се сблъсквал с проблема ще може малко по от първа ръка да каже .
-
Аз сложих гърне също , каза човека че така било по-добре за турбо двигател , не само заради шума.Сега не е по-шумна колата и оборотите се качват с една идея по-свободно.Като станем нормална държава и започнат да отчитат вредните емисии пак ще си сложа катализатора за да не тровя атмосферата.
-
Колега , казах ти , като няма какво да кажеш най-добре не пиши нищо.Мен ме интересуваше колко пари да очаквам че ще ми поискат за да не ми одерат кожата и какви може да са последствията като цяло. А относно това кое на теб ти е смешно слабо ме интересува , колата си е моя и ако искам и перка на покрива ще и сложа. Както и да е,махнах го вече , дали съм се набутал или не ще остане загадка ,защото единственото мнение по темата беше твоето.Явно на нас така си ни харесва да сме най-големите тарикати в собствения си филм, и да се смеем и да критикуваме другите колко са глупави и незнаещи, а не да си помагаме...Темата е за триене.
-
Колеги забравих да уточня ,че колата е хеч и е 2003та . Причината като цяло е че другата седмица ще ходя да я ремапват и да блокираме ЕГР клапана и си мисля че ще е по-добре ако махна катализатора , който не се знае колко е ефективен вече тъй като колата е на 190 000 км.
-
Здравейте колеги , мисля да си махам катализатора и да слагам резонаторно гърне на негово място . Някой правил ли го е това упражнение и знаете ли нашия катализатор колко горе долу струва за да знам дали да го давам или да си го запазя ? Благодаря предварително,ако някой има някаква информация.