Jump to content

tzocho

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно tzocho

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. inspektora, как стоят нещата и здрави ли са още маншоните година и половина по-късно?
  2. Благодаря! Както обикновено става накрая идва Неволята. Датчиците досега не бяха в мен но снощи ги взех и тия дни ще ги боря. Като гледам няма какво да им се развали - магнити с кабели и куплунг. Мерих ги - трите датчика са малко над 350 Om. По сервизното ги дават от 350 до 700 Om. Погледнах потенциално слабите места (на снимката) - не са прекъснали но ще ги презапоя за всеки случай. При куплунга са добре. Съмнява ме ако позагреят, че съпротивлението може да им пада под 350 ома та ще ги пробвам и така. Може да мернеш твоите да сравним стойностите. Благодаря ти още веднъж за съдействието!
  3. Ванка, то хубуу че и други стават ама никой не чете и няма развитие?! Ако куплунга е този има ли вариант датчиците да са различни?
  4. Да напомня за датчиците! Който е сменял бобина или комутатор и старото делко му събира прах нейде да се поразрови, че съм взел на заем и трябва да ги връщам.
  5. Има ги но излизат скъпо от Щатите - 75,43 $ https://www.ebay.com/itm/Ignition-Distributor-Magnetic-Sensors-For-99-01-Honda-CRV-CR-V-2-0L-DOHC-TD-74U-/182506092756 Ако ще поръчвам по-добре цяло делко - намира се и за 100-на долара https://www.ebay.com/itm/30100-PT6-T01-Distributor-For-Honda-CR-V-CRV-2-0L-DOHC-TD-74U-1999-2001-New/113861747993?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D1%26asc%3D60709%26meid%3De0bd96353f0a46d29eb9c0d8cbc4064a%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D12%26mehot%3Dco%26sd%3D264019496428%26itm%3D113861747993%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100005.m1851 Комутатора и бобината са проверени ...
  6. Снимки - датчиците са три. Делкото по моргите ми излиза скъпо.
  7. Здравейте, Пускам темата поради факта, че делкото рядко дефектира и няма много информация по въпроса. Проблема при мен - не пали когато загрее двигателя в моя случай се дължи на някой от датчиците в него. Ако ви се намират, запоени са за кабелите с буксата (2 реда, 8 пина) може да ми пишете на лс или 0 осем 99 осем 10 три 66 Поздрави!
  8. Привет колега,

     

    Видях проблема ти в темата "Honda CRV RD1 Проблем".

    При мен се появи същия - при подаване на газ забива както и придърпва при натиснат педал на газта.

    Понеже темата е недовършена да те питам - успя ли да решиш проблема?

     

    Поздрави!

     

  9. ... и няма логика в това да сваляш цялата броня за да смениш крушка! След викане на неволята това, което намерих е след 10.30-та минута в това видео ... вижда се конструкцията на фара и как би трябвало да стане http://www.youtube.com/watch?v=DmYeHITXU0w
  10. Не искам да мисля, че японеца е заложил такъв мазохизъм ...
  11. Погрешно съм се изразил ... не искам да свалям целия фар а искам само да си сменя крушката. Предполагам, че това е начина но може с времето да са се заклинили двете жлебчета в долния край ...
  12. Привет! Използвам темата да попитам има ли някакъв чалъм при свалянето на халогена ... става въпрос за OEM халогени на CR-V първа генерация. Като разхлабвам на 3-4 оборота крепежния болт в горната част и опитвам при лек наклон напред и с поклащане да навдигна и извадя фара ... ама на - не излиза. Няк'ви препоръки?!.
×
×
  • Създай нов...