-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно pepper
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Stream 1.7 vtec
-
Пол
Мъжки
-
Място
Blagoevgrad
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Да оправих се сложих си масло и колата потегли, явно го яде сериозно на 10000 съм точно от предишната смяна а имаше 1 литър останал само в нея!
-
И при мен като се намокри на дъжд почва да бучи по същия начин, нямам идея от какво се получава! Катализатора е избушен и преди да го избуша пак така бучеше.
-
Закачих я днес и ми даде VTEC failure system + lambda sensor! Възможно ли е да дава грешка на ламбда сондата заради емулатора? А проблема да е в VTEC системата? Излъгаха ме да сложа друго масло вместо 5/30 сега е 10/40, а четох в едни чужди форуми, че витека дава такава грешка заради лошо масло?!?
-
И един много тъп въпрос, за който нямам отговор: Може ли с един емулатор да се залъжат и двете ламбда сонди? А всъщност предната сонда какви стойности дава, тя пак ли е на импулси през 2-2,5 сек и подава между 0.1 и 0.9V? Днес я замерих и се оказва, че ми подава постоянни 0,04V и чека на колата свети пак от 3 дена, стария емулатор си е бетон 0.7V не е от него.
-
Ето нещо скалъпено набързо:
-
Ето ги и джантите, те са ОЕМ Mitsubishi EVO 8, 17", 8J. За съжаление предните гуми, които са на снимката са 235/45, което прави невъзможно да влезнат отзад където им е мястото, но пък станаха отпред. )) Задните са 215/45 и стават, но джантата изглежда "празна" с тях може би заради 8J-то та се чудех дали 225/45 ще станат, сега издирвам такава гума или гуми само за тест, ако стават ще си взема 4 бр 225/45/17 и ще пердаша. Затъмних и мигачите на калниците и задните стопове със спрей за тази цел, като преди това ги минах с 2500 водна шкурка, ще кача снимки и на затъмнението, за да ме разпознавате по пътя ))
-
Добре де аз съм се ориентирал към 215/45/17 5х114.3 8J , дали ще паснат на стрийма? Хич не ми се иска да купувам джанти, който ще опират.
-
Всъщност сега прочетох темата на Драго, става въпрос за решението на един и същ проблем, но по различен начин всеки си избира метода кое му е по-лесно.
-
Ето го и катализатора, премахнат най-накрая. Смея да твърдя, че колата сега си върна поне 7-8 от кончетата. Форсира се доста добре и върви повече определено. Не знам, защо спорите за Драго и неговата тема за катализатора, аз не я бях и виждал, моля не спамете. Така или иначе двете теми са коренно различни Правих опит да пусна имейл на info@hondabg.com, но получих това: Remote host said: 550 5.1.1 <info@hondabg.com>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table [RCPT_TO] Или не съществува такава поща, или нещо настройките са ви избягали в хоста, оправете го не е приятно да искаш да се свържеш с админ и пощата да те праща "У лево"! Тъй като не влизам често в фурума, ако някой иска повече инфо за "моето" решение, или ми пишете на iliananastasov@yahoo.com, или се обадете 0898/557 004. Лек ден на всички!
-
С две сонди съм, а относно интервалите, както писах по-горе са на 2 сек или 2.5, не помня, но са стандартни емулатори. Посочента схема работи, нашата платчица изкарва 0.7 v в този интервал, което е в границите между 0.1 и 0.9 v.
-
Така, емулатора го закачихме днес. Преди това изчистихме грешката на компютъра. След, което минах около 10 км. Колата я държах около 4-5 000 оборота, където не само светваше чека, но й влизаше в сервизен режим, сега чека НЕ светна. Това ме кара да си мисля, кога да я кача обратно на канал, за да изтърбуша питата.
-
Емулатора е готов, тези дни ще го закачим, трябва да сработи. Вади 0.7V през интервал, от 2сек.
-
Значи аз ще пробвам с емулатор, на 2 ламбда сонда, ако от това изгасне чека, направо катализатора си отива. Схемата я има на 1000 места в нета. http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=9773&sid=879c9f08eed870c23c3ce4aec18c0e2d
-
Имам предвид това, че вали не е определящо за светкането и гасненето на чека. Колата е на 130 000 km и работи перфектно по принцип. Проблема е от около 5000 км. Трябва да го реша, не заслужава да се мъчи милата кола.
-
raishauer, забелязъл съм че на обилен дъжд, колата издава странно бучене от изходните тръби, почва да тресе има странен звук колата. А лампата свети и гасне, когато си иска. Независимо от режима на експлоатация.