Jump to content

Rep

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Rep

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 31.05.1987

Profile Information

  • Кара
    Civic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Колега всичко това е вярно за капачката и че водната помпа трябва да се сменя на време,защото после боли глава.Но аз минах по този път и накрая се оказа духнала гарнитура на цилиндровата глава.Като е в начален стадий,тъпче малко въздух в системата който застава на термостата изолирайки го от температурата на охлаждащата течност и понякога отваря,понякога не.Като това оказва влияние и на работата на перката на радиатора.Силно се надявам при теб да е друг проблем но ако не се получи с капачката и термостата,мини през някой сервиз за мнение.В моя случай стигнах до положение при отворена капачка на радиатора на леки обороти духаше яко и съответно вода в цилиндрите.Успех
  2. Да колега става с такъв емулатор,моята ламбда е с 4 кабела.Само че какъв е точно не знам,отидох при майсторче и той ми каза-"ей такова ти трябва" под 20 лева струват нормално и няма дертове.Само на място като я режа после при падане на оборотите явно набива някаква грешка и влиза в авариен режим,но при каране каквото и да правя не се е включвал чека.Поздрав.
  3. Колега при повишаване на температурата се разширява течноста,което неизбежно води до втвърдяване на маркучите по охладителната система.Като налягането от 1.1 или 1.0 бара(или на колкото е изчислена да работи всяка с-ма) не позволява на течността да завири на 100 гардуса и спомага топлообмена.Няма от какво да се притесняваш от това което описваш.;)/>
  4. Стрелката остава на това положение което последно и е казано да седи преди да върнеш контакта.Това си стандарт и на други японски марки и е по същия начин.Примерно като заредиш трябва да дадеш на контакт и тогава ще отчете новото ниво иначе няма да мръдне.А примерно при зареден до горе резервоар стрелката осезаемо по бавно пада до маркировката която е в средата,след което доста по бързо се смъква до долу.На дълъг много се усеща.
  5. Някои който знае какво прави да я огледа,може някой вакум да се спукал или извадил или кой знай каква дяволия може да е.
  6. Имах го тоя проблем много неприятно.Ухото което е на стъклото с механизма за задната чистачка може да се регулира.Държи се на 2 болта,като се разхлабят е предвидено да може да се нагласи.(шестограми са болтовете)
  7. Нищо чудно помпата да е заминала, някакви специфични звуци издавали.Ремъка как?
  8. Колега и моята харчеше повечко газ,но я почерпих нов изпарител и въздушен филтър и падна на 10/11л на 100 (зависи от настроението). Има много интересни теми за регулиране на газовото,може да им обърнеш внимание :)/>
  9. Аз съм с икономик и сложих колектор от D15B7 мисля че беше,който пасна идеално точно до връзката преди средното гърне.Развиваш и завиваш другия.Назад съм със стоковата генерация-чува се прилично и е малко по живичка.:ph34r:/>
  10. Аз като духнах гарнитура не се отваряше термостата и нямаше парно,от въздуха който тъпче в охладителната с-ма.Вкарваше и вода в цилиндрите.Като е студена при отворена капачка на радиатора,при запалване веднага започваше да балбука. ;)/>
  11. Аз съм с D15Z1 и се беше позапушил въпросния катализатор,намерих колектор от D15B7... мисля че беше, заедно с тръбата от колектора до връзката преди средното гърне.Пасва идеално развиваш и завиваш новия-малко повече се рязка , в разхода няма промяна и е доста по шумна.Кой както му харесва ;)/> За малката пита повече от 30 кинта никой не ми даде.
  12. Да при мене беше по същия начин, след смяна на горивен филтър и чистене на дюзи в ултразвукова ваничка всичко си дойде на мястото.
  13. Колега зависи от колко време я караш на газ и как върви на бензин като цяло но има голяма вероятност дюзите да са позапушени.Ако ще чистиш сменяй и горивния филтър задължително.;)/>
  14. Аз специално от Ау**о Пл**с много си изпатих.Закупих си NGK ( и 3-4 другари) от Те* К* (срещу Пр****ер) за Варна и няма оплаквания.Мисля че няма да сбъркаш.
  15. Може да помогне някой майстор с акъла си А аз сипвам и от двете места,всичко се случва но не съм попадал на чаак толкова лош бензин.И както каза колега,не е лоша идея да капнеш нещо за прочистване на горивната система.
×
×
  • Създай нов...