Здравейте , от известно време почти денонощно чета форума. От доста време съм в процес на избиране на автомобил. Минах през какви ли не марки и двигатели. Първо държах да е комби , после твърдо бях решил да е ТДИ мотор, сега след толкова много изчетена информация не държа на никое от горните, но да не изпадам в подробности относно другите марки. От известно време видях като възможност Honda Civic 7 gen. Отново първо бях поблазнен от дизеловия мотор , но след всичко, което прочетох във форума вече по-скоро клоня към 1,6 vtec 110 конски сили (така и не разбрах наименованието на мотора ) Какво наклони везните към този автомобил за мен: -Икономичен бензинов мотор ( по спецификация ). Колко точно икономичен надявам се вие да споделите-много добро вътрешно пространство дори и на задните седалки. Нещо което винаги ме е притеснявало при останалите хечбеци. Добър багажник. - здрава ходова част -липса на проблемното при дизелите турбо - по евтиното обслужване на бензиновия мотор. Какво ме притеснява : -малък клиренс – често се случва да изляза извън пътя , пък и тази зима беше такава, че и на пътя беше трудно понякога. -защита срещу корозия -не достатъчно масов автомобил от където и опастност от трудно намиране на части или поне на по –високи цени (хората с опит да кажат как е ) Днес се пуснах по Горубляне за да разгледам един два екземпляра , които предварително бях видял в Cars.bg. Огледите ми се сведоха само до този автомобил: http://www.cars.bg/u684922Имаше няколко дребни козметични забележки по боята. Седалките и тапицерията бяха изключително запазени. Без следи от пушене. Няколко дребни драскотини около дръжките на ключовете за прозорците на двете врати – нищо особено. Като цяло доста добре изглеждащ автомобил за годините си . Дата на първа регистрация 2001 Г. Когато запалих държеше около 1100 оборота може би малко повече.Постепенно започнаха да спадат към 1000 и надолу след 2 3 минути работа на двигателя. Впечатление ми направи , че когато изфорся до около 3500 4000 оборота и отпусна педала , оборотите не се връщаха веднага на нормалната си позиция а се спираха за около секунда две на около 1400 оборота ... след което се връщаха до нормалните 1000 и надолу. За първи път виждам такакова нещо. При колите, които съм карал не съм наблюдавал такова явление. Дори мисля че някъде бях чел че добър двигател не трябва да се суети след изфорсиране а трябва моментално и плавно да сваля оборотите до нормалните за празен ход. Ако може собственици на такъв двигател да коментират. Иначе си запали без много да се чуди. Държеше добри обороти , не се луташе нагоре надолу. Двигателя почти не потрепваше при спокойна работа. Скоростния лост имаше малък луфт което е по-скоро нормално за кола на толкова години. До сега съм виждал само 1 чиито скоростен лост беше като на току що произведен автомобил. По едно време ми се стори че трета скорост не иска да влезе, и не само ми се стори ами наистина имаше колебание , но го отдавам на това че не съм я ръчнал правилно. След това няколко пъти пробвах от всички скорости да вкарам трета и не ми се запъна нито веднъж. Другото, което ми направи кофти впечатление е че централното отключваше само предните врати и багажника. Търговеца и той изказа мнение, че за първи път вижда такава хонда и му било странно но така си дошла. Задните врати ги отвори отвътре (като на жигулка ) J Иначе колата е от Италия както може да се предполага , и се твърди че е на някакви 106 – 107000 км , на което аз разбира се изобщо не вярвам. Искам да помоля за мнение относно нещата, които ме притесняват . Някой ако е оглеждал точно тази Хонда и е забелязал нещо което аз не съм също ще се радвам да го сподели. Набелязал съм ище една , която се намира в Пловдив и се чудя дали да не я разгледам и нея утре.Ще бъда благодарен на всякакви мнения и препоръки. Имам и още въпроси, но да не ставам прекалено алчен още с първия си пост в общността Поздрави,Емануил