Jump to content

ignat

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ignat

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    хонда сивик 2.0 ITD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    пловдив
  1. Оправи се! Ремъка на помпата беше малко хлабав според мен и съвсем леко и коригирах аванса и засега всичко е ок.
  2. 14 ома, и аз мислех че е от него и го смених, защото имах резервен, но същата работа.
  3. Здравейте колеги! Колата е хонда сивик 2.0 дизел 86к.с.. Когато е студена си пали без проблем и заработва също така, но след интервал от 1 до 5 мин. различно, светва и чек лампата и започва да работи много остро, отива много в предварение мисля че се пада. До сега съм проверил авансовия клапан е здрав, съпротивлението на умната дюза е 100 ома на студен двигател и 140 го мерих на загрял. Датчика за водата на студен двигател към 3000 ома и после пада. Моля за съвети. И възможно ли е изобщо да се закачи да се прочете някъде?
  4. Мда ясно!!! Благодаря ви колеги, ще продължавам с опитите и намеря ли решение ще споделя. Явно има въздух нагоре по питата и трябва да се обезвуздуши както трябва.
  5. Здравейте колеги!! Някой да е стигнал до някакво решение по проблема? Ще се побъркам от студ в тая кола. Хонда Сивик 2.0 дизел-англичанка. Като докосвам и двете тръби на радиатора на парното от вътрешния край са горещи и входа и изхода, клапите работят коректно спорред мен а ТОПЛО НЯМАААААААА. Според вас водата като влиза в радиаторчето минава първо през цялата пита и тогава излиза или има директен достъп и до изходния маркуч??? мисълта ми е може ли да се задържи въздух или да има запушване по питата някъде?
  6. Аз залагам на рейката, при мен е същото.
×
×
  • Създай нов...