Здравейте колеги, плюс 1 бр и от мен. Преди няколко седмици се сдобих с Акорд-че 2.0 155 h.p. Sport 10.2003г и мога да кажа, че наистина колата е много добра. Снимки скоро. Преди това карах Волво с60, от което бях страшно доволен, надявам се, че и с тази ще е така. Колата е на 220к, като съм сигурен, че са реални, защото е купувана нова от тук. Така... При покупката я диагностицираха от Юби - Ко и по тяхни думи - "Колата е супер-взимай" Питах ги относно евентуална смяна на верига и съединител - момчето ми каза " Ние сме сменяли само 1 път съединител и то на кола, която не си знае км-те, а верига на този двигател не сме сменяли" Прегледаха и ходовата част и ми казаха за тампони на стаб. щанга и горен преден шарнир и забележете ЗАДЕН долен шарнир. На следващия ден отивам аз в магазин да проверя цените на частите и момчето ми казва - "Абе ти нямаш заден шарнир по окачването". След като купих колата я закарах при Омбре за смяна на масла и филтри, но той ми каза съвсем различни неща. Каза, че ако колата била негова щял първо да смени веригата и веднага след това съединителя. Както и че е сменял стотици такива вериги...За мен такъв контраст в мненията на "авторитетни" сервизи е много обезпокояващо. В крайна сметка тампоните и шарнира ще ги сменя в сервиз Дикси 04, за да видя той какво ще ми каже. Моля и за вашето мнение по тези казуси. Трябва да намеря и кора под двигателя, че е за смяна мойта, както и топка за скоростния лост, че се е поизстъркала леко и въпроса със стелките - от къде и колко биха стрували ? Да знаете за някоя на части ?П.П След такива случки - как да вярваш на майстор и на кой ? П.П Сори за дългия пост.