Jump to content

tr0mbata

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно tr0mbata

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2003 2.0 155 Sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Благодаря ти за отговора. В крайна сметка останах доста доволен от Дидо и дано не ми се налага да го посещавам отново, но ако ми се наложи, бих го направил без притеснения. Евалата на Омбре, че е фен и си разбира от работата ( такива хора са все по-нужни), но не мога да приема равнодушно някой да ми заяви, че имам да сменям части за над 1000 лв по колата си и да не си направи труда да установи дали има изобщо такава нужда. Извинявай, ама просто защото е фен да му се доверя - няма как да стане. Не искам да кажа, че не си разбира от работата, но не ми допадна отношението му. Свикнал съм да ми определят сумата за ремонтите по колата която карам и мога да преценя кога някой го прави. Както каза и ти - всеки си решава къде и как да си обслужва колата. Айде стига съм писал, дано посещаваме сервизите само за консумативи.
  2. Здравейте колеги, плюс 1 бр и от мен. Преди няколко седмици се сдобих с Акорд-че 2.0 155 h.p. Sport 10.2003г и мога да кажа, че наистина колата е много добра. Снимки скоро. Преди това карах Волво с60, от което бях страшно доволен, надявам се, че и с тази ще е така. Колата е на 220к, като съм сигурен, че са реални, защото е купувана нова от тук. Така... При покупката я диагностицираха от Юби - Ко и по тяхни думи - "Колата е супер-взимай" Питах ги относно евентуална смяна на верига и съединител - момчето ми каза " Ние сме сменяли само 1 път съединител и то на кола, която не си знае км-те, а верига на този двигател не сме сменяли" Прегледаха и ходовата част и ми казаха за тампони на стаб. щанга и горен преден шарнир и забележете ЗАДЕН долен шарнир. На следващия ден отивам аз в магазин да проверя цените на частите и момчето ми казва - "Абе ти нямаш заден шарнир по окачването". След като купих колата я закарах при Омбре за смяна на масла и филтри, но той ми каза съвсем различни неща. Каза, че ако колата била негова щял първо да смени веригата и веднага след това съединителя. Както и че е сменял стотици такива вериги...За мен такъв контраст в мненията на "авторитетни" сервизи е много обезпокояващо. В крайна сметка тампоните и шарнира ще ги сменя в сервиз Дикси 04, за да видя той какво ще ми каже. Моля и за вашето мнение по тези казуси. Трябва да намеря и кора под двигателя, че е за смяна мойта, както и топка за скоростния лост, че се е поизстъркала леко и въпроса със стелките - от къде и колко биха стрували ? Да знаете за някоя на части ?П.П След такива случки - как да вярваш на майстор и на кой ? П.П Сори за дългия пост.
×
×
  • Създай нов...