Jump to content

Rado_sr

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Rado_sr

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Cr-v 3gen двигател R20A2 бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря много за отговорите!Слънчево и весело лято ви пожелавам.
  2. Здравейте! От 5 години не съм писал във форума.Но се налага да питам от коя пробка се сипва маслото в скоростната кутия,къде се намира и колко да сипя.Honda HR-V 1.6i 16V (105 Hp) 4WD и двигател:D16W1 масло взех вече MTF-3 2 литра.В ръководството пише че се налива 1,7 литра. Пробката за източване е видях къде е.Но тази за наливане коя е и къде се намира?
  3. Маркони съжалавям ако съм те засегнал.Не мие първата кола нито последната.Всичко мие ясно.Оказа се лошо гориво,колата се побъкваше форсираше се сама.Каквото и да направя.Накрая заредих бензин 100 октана и всичко се оправи.Такаче не зареждайте от евтини бензиностанций за 15 стотинки по евтино,можете да си прецакате колата.Но за едно си прав че ми е първата хонда и не знаех къде да пипна.До сега само голфове съм карал.И като натисна спирачката се форсираше до 4500 оборота.Все пак не съм автомонтьор, но и на сервиз да си закарам колата не всички разбират повече от мене.Като ми кажат да си оставя колата той щял да е види.Писнало ми е от майстори,Аз му карам колата здрава да смени някакви консумативи по нея тя излиза от сервиза счупена или едва се крепи.Слагат незакалени болтове и гайки и прочие.
  4. Колега стига си човъркал това црв.Отиди при Деян-0889668266.Варна -сервиза се намира на обръщача на 13 номер автобус на околовръсното.Ако караш по околомръсното завиваш пресечката на обръщача надолу.До като стигнеш един малък магазин за хранотелни стоки там завиваш на ляво и виждаш само гаражи от ляво 2-рия гараж е на Деян.Можеш да го питаш за всичко.Аз имах подобен проблем и се оказа лошо Варненско гориво.Успех
  5. Здравейте!Купих си такива свещи NGK Iridium IX ZFR6FIX-11 - 17.50лв за бройка,разлика в изтеглянето на колата няма.Двигателя си работи както си работеше и с нормалните свещи.Тази цена е най ниската която намерих в нета.Като покарам малко ще кажа и за разхода който ще ми даде с новите свещи.При 170 км на газ по магистралата се държи добре.
  6. Благодаря за отговора: http://www.ebay.com/itm/4-x-NGK-Iridium-Spark-Plugs-Honda-HR-V-1-6-16V-4WD-SUV-GH-1999-2006-SUV-/271037810621?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1b1cc7bd Тези пише че са за мойта кола.Но къде проверяваш свещите дали отговарят за колата дай линк. И ми кажете тези дали стават за мойта кола.Зада ги поръчам.
  7. И така питането ми е: Някой сменял ли е свещи с такива с иридий и колко е похарчил за 4 свещи.Защото аз намерих това в нета: http://www.ebay.com/itm/4x-new-NGK-Iridium-DPR7EIX-9-Spark-Plugs-7803-Honda-Suzuki-Kawasaki-Motorcycles-/180926578168?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a20107df8&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/4x-NGK-Iridium-LPG-Spark-Plugs-HONDA-PRELUDE-2-2-93-01-/230631585154?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35b2b6b582 И дали да си взема само с иридий да не са за газ.Ако сте си купили от бг някъде кажете.Аз съм от Варна хондата е HR-V 1,6 ,105кс, 4x4.Защото карам предимно на газ.
  8. Отдавна го оправих проблема,и забравих за него.Но с темата разбрах че никой не разбира и даже инструкторите във форума само отговарят с недомлъвки и порицание че уж много разбират ама са гола вода.Модераторите могат да изтрият темата.
  9. , ,изгледай клипчетата,как изглежда моторчето и го почисти както е показано но него отваряй.Иначе се намира на дроселната клапа в него влизат 2 маркучета от охлаждащата система по това ще го познаеш.Но щом се е развалило край трябва ново.Мойто го чистих ама не се подобри,иска си ново и това е.След като го почистиш си от всичкия нагар да се върти лесно и го монтираш обратно.Трябва да си обезваздушиш и регулираш оборотите от вакумклапанчето което е от задната страна на дроселната клапа.До самото него има една тапичка махаш я и с малка отверка си регулирай оборотите.Ако и тогава не се оправи си за смяна на Air Control Valve.Но него разглобявай да знаеш ще разместиш оригиналните настройки само го почисти
  10. Карам ХР-В 1.6 105 коня,от скоро ми прави номер.Сутрин като е студена дига до 2000 оборота.И се форсира сама.Предната зима не беше така,дигаше 1500 не повече.Свалих да изчистя дроселната клапа и всички датчици около нея но проблема си остана.А забелязах друго че като натисна спирачката и оборотите се менят покачват се и намаляват.Иначе си върви добре нито загрява всичко е ток.Да не е някой датчик да е заминал.Благодаря ви предварително.
  11. Ако някой е чипосвал Honda HR-V 4wd 1.6 105cv 4 врати да каже дали си заслужава.Ще върви ли по хубаво и ще падне ли разхода.С газово съм,прилагал линк http://www.digitaltuning.bg/tuning/honda/hr-v/1.6-105-cv. [*]
  12. Повечето продукти антифриз продавани през последните няколко години са традиционните “зелени” охладители. Този вид е добър за 2-3 години и до 50 хиляди километра. Зеленият антифриз съдържа силикати, фосфати и/или борати за предпазване от корозия, за да се поддържа алкален разтвора. Докато разтворът е алкален, корозията се контролира и системата е защитена. С течение на времето антикорозионните вещества се изчерпват и защитата от корозия се губи. Именно поради тази причина, зеленият антифриз трябва да се сменя на всеки две години. Една алтернатива на традиционните зелени антифризи е продукт, който понастоящем се използват от много производители на двигатели. Оранжевият (червен) антифриз се използва за увеличаване на полезния живот на охлаждащата течност на двигателя. Той е на база на етилен гликола, както е и зеленият антифриз. Разликата между двата е, че оранжевият (червения) антифриз съдържа различен тип добавки против корозия, които имат много по-дълъг експлоатационен срок от силикати, фосфати и борати. Оранжевият антифриз съдържа органични киселини, които защитават частите на двигателя от корозия. Силикатният (зелен) антифриз тип не се смесва с антифриз с оранжев или червен цвят. Никога не смесвайте двата цвята в охладителната система. Органичните киселини в оранжевия антифриз ще доведат до утаяване на силикатите от зеленият антигриз и защитата от корозия ще намалее значително. Оранжевите антифризи са добри в продължение на пет години или 200 000 км в по-нови автомобили (след 1996г.). Те могат да се използват и в много по-стари автомобили, ако всичкият зелен антифриз се промие от системата и се замени с оранжева смес. Полезният живот е около четири години или 150 хиляди км в по-старите автомобили. Дано съм бил полезен.Но неги смесвайте.
  13. Водната помпа е консуматив при смяна на 100 хиляди километра при хонда.За да ти смесва маслото с антифриза значи си прегорил гарнитурата на главата със смяната на гарнитурата няма да се оправи проблема.След като е смените загрейте колата до 90 градуса и виж дали ще включвали перките на радиатора и дали имаш течове на антифриз.Даже ако можеш го смени антифриза с червения,той не е толкова мазен.И водната помпа издържа повече с него. Това че ти прегрява е опасното.Значи охлаждането нещо не ти е наред.И чак тогава тръгвай да караш.Имах кола на която кабелите на буксата на датчика за вентилатора на радиатора бяха се прекъснали точно на ръба на датчика.И при движение на колата не даваха контакт.И колата прегряваше по същия начин.Някой майстор като ти човърка колата може да ги е закачил без да иска.Това не се вижда на пръв поглед.Зада ти ти издуха гарнитурата значи имаш друг проблем.А и водната помпа може да е заминала.Нече разбирам много ама дано съм бил полезен.
  14. Ако имаш газово виж къде е вързан изпарителя.Много е важно това за това може да ти загрява.Имаше тема някъде във форума за това.да не е вързан към маркучите за главата.Ако е там винаги щети загрява колата.Най добре отиди при някой газа-жия да я види.100% там тие проблема
×
×
  • Създай нов...