Jump to content

thsw

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно thsw

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic `06 2,2 CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Честитка, дано са си взели поука от някои от неуспехите с 8цата, пример съединителя - нещото, което може да ме накара да я сменя...
  2. Да, това е едно на ръка, аз си мислех за нещо като амортисьори или някакви тънкости...
  3. Мен лично най-много ме дразни мега твърдата возия, не съм се качвал на кола с по-твърда возия... Има ли някакъв начин да се подобри това? Вярно, че е по-стабилна на завои, но все пак с нашите пътища това е доста наприятно.
  4. Благодарско за бързия отговор, то аз и натам се бях запътил четейки мненията във форума.Знаеш ли колко излиза един преглед при чичо доктор? Но наистина детаилен, че мисля да я покарам в чужбина..Поздрави
  5. Привет и от мен, скоро се регнах във форума.Карам дизелов сивик 2006 хеч. Купих я преди година и половина и като цяло доста неща й смених, а сега се чудя къде да я заведа да поогледат, че се сменят сезоните...Поздрави
  6. Колеги, сега се регистрирах във форума и видях темата.Моята история: купих си Сивик 2006 2.2 дизел преди година и половина. Уж я гледахме на сервиз и всичко, но започна да се разваля. Първо съединитея се прецака, оказа се, че не са много местата, където го предлагат. Излезе ми 700 лв. смяната. Докато го сменяха ми казаха, че и маховикът е тръгнал, някъде към 1000лв... не го смених. След още 3-4 месеца се прецака и турбината понеже имало нагар в изпускателния колектор и някакво парче се разбило в нея. Рециклирането ми струва около 800 лева, нова е над 3 хил. Почистването от нагар също е дебело, да не говорим. че самият колектор се беше изкривил и трябваше да се носи на стругар, нов е 1 000 лв.След още 3-4 месеца се наложи да сменя и карето понеже се развали едното от моторчетата на сервото, това също ми излезе около 700-800 лева. Сменил съм и маслото 2-3 пъти заедно с всички филтри...Миналия месец смених акумулатора.Сега тр да сменям амортисьори и тампони.Идеята е, че уж Хонда не се чупят толкова, но уви не е така. А наложи ли се да се прави ремонт цените са японски.Дано бензиновият модел е по-здрав или пък аз просто съм попаднал на лоша сглобка...Ниският разход ще изплати ремонтите сигурно през 3012 г.Поздрави.
×
×
  • Създай нов...