-
Мнения
173 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно vlaladim
-
Ранг
Fake off - by bulshit/OBLA/ubitax/dib
- Рожден ден 1.01.2001
Contact Methods
-
Website URL
http://www.bulshit.eu
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
OBLA Universal / Sofia
-
Интереси
==<br /> ========<br /> ==<br /> ==========<br /> =============<br />======================<br />======================<br /> =============<br /> ==========<br /> ==
-
Продава се Хонда Сивик 1994 1.5 Колата е с нова боя, лети джанти и доста сменени части. Не е моя, а е на мой приятел, който лично гарантирам, че я е подържал редовно по сервизи. Най-добре отидете и я вижте, заслужава си времето, което ще ви коства... Колата се намира в Младост 4. Телефон за връзка - 0896899688, Боби
-
Цена 700 лева за двигатела до края на месеца - трябват ми пари за нова кола. Thanks :!)
-
Здравейте,Продавам два комплекта машинки за ел. стъкла за 4та генерация сивик ,кормилна рейка(хидравлична) , волан, и скорости от д16а8.Цените ще ги коментираме.П.С.Напомням, че все още ми седи двигателя Д16А8 напълно оборудван на 120000 километра в отлично състояние!Цени - нещо от рода на 100 лева за машинките и 100лв. за рейката (без помпата) и 30лв. за помпата.Ск. кутията 300лв., двигателя - предлагайте вие.Цените може да се коментират.Телефон от личен опит съм преценил по-добре да не оставям в ПОСТ-а.За повече инфо на л.с.
-
Здравйте братя мили :!)Тъй като бях смъмрен днес се включвам и аз. Все си мисля, че може да се заключи тема... и след това, ако има смисъл в нея и не е "леш" тематиката, примерно след дискусия посредством персонални съобщения "между модератор и провинен :P" да се направят корекции и да се отвори темата. Прочетох какво сте писали! Някои изглеждат строги тук - но строгите хора трябва и да са наблюдателни. Това оправдава тяхното поведение. => Защо темата ми бе заключена след 10тия ми пост примерно? Не се заяждам само питам :!) П.С. И аз се имам за неграмотен, но мога пък да кажа нещо, което знам, че много хора пропускат. Хубаво е всички да знаем,че се пише предвид, а не "в предвид". Често се ползва и в 80% май грешно - затова го споменавам...
-
Връщам темата с информативни цели. ShEfA си бе прав - евалата шефе! И след смяна на съединитела може той да буксува, въпреки категоричните мнения :!) Буксува, но чак след 10 минути примерно... Значи! Остава в хидравличната система да е имало втори проблем - затова се е износил само феродовия диск, а другия си беше почти като нов Гледайте ги тия неща. Тия дни ще си смена и малкта помпа (SLAVE) - щото тече. Логиката е - натискаш съединитела много пъти и незнам от температурата ли е е или от налягането - май от двете, става така че караш 10 минути и после ХОП -> вече си на полусъединител и ти заминават двата диска. Според мен има разширение и долната/SLAVE помпа остава под напрежение. Има възможност и да е от разстоянието между "буталцето" на главната(голямата) помпа при педала на съединитела и самия педал. Аз съм любител в ремонтите, така че едно професионално мнение/потвърждение не би било излишно. Ще кажа резултатите след ремонта ...
-
Съединитела беше на леш...Сложихме феродов диск от Фиат Мареа Дизел като му занитихме ново феродо и смъкнахме с 5мм от диаметъра му.Шлиците бяха същите, каталозите дадоха грешен partnumber за частите, вече не разчитам на тях.
-
Че то един такъв двигател струва 500#600 МАХ - цената ми се вижда нормална...
-
1000 лева - Д.В.Г. , всичко с компютъра и жиците, делкото и изпускателните колекториИма документи
-
Супер скъпа ми се струва брате мили, поразпитай и си помисли хубаво
-
Колата я взех вчера и още немога да я огледам в тоя студ и тъмница след работа, но като я зимах знаех за проблема...Да разбирам ли че е възможно да буксува заради някои от двата цилиндъра или заради теч?
-
Имам въпрос,Съединителят ми буксува, но като я запала сутрин първите 1-2 тръгвания не буксува и после - почва.Та се чудех и неможах да разбера защо така се получава, някакви идеи?Предполагам 99% е съединитела, но възможно ли е да е в друго проблема?Колата е Сивик 5та - хидравличен съединител. Възможно ли е в хидравличната система да е проблема?След чуденето ми реших, че не може да е там, но все пак да питам...Защо се получава този ефект според вас? Не буксува и после на 3-то 4-то тръгване едва тръгва :S
-
122 коня е фабрично с катализатора...Без катализатор знам, че е 130, но май се сменят таблиците в ЕКУ-то за да е 130 к.с.Отново подчертавам на 120 000 километра е и е с нов ремък и масло!ЪП
-
коментар на цената, ако му трябва на някой...? искам да го махна ненужен се оказа...
-
Пропуснах...Има си документи...Добавям в цената и гърнета + катализатора и тръбите