Jump to content

msi200

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно msi200

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    sofia
  1. Ъпдейт: Придърпването се оправи около 2000км след смяната на маслото(но не веднага). До момента е минала към 10х км без нито един дефект.
  2. Благодаря за отговорите. От София съм. Колата я карам в сервиз, който се занимава само с Хонди и маслото е по спецификация. Засега проблема го водя за решен, защото симптомите значително намаляха и не съм ги усещал вече от 1 седмица. А и при потегляне 2000 оборота са прекалено много. Но причината е стартов съединител. Ще ви държа е течение и ако се влоши ще я отворим за ревизия. Това излезе мноооого сполучлива количка за градско и мисля да си го имам дълго време.
  3. Ъпдейт: след смяната на маслото на кутията, врътнах към 500 км градско и тресенето значително намаля. Оказа се, че са сменили само част от маслото, предполагам като направят същата процедура още 1-2 пъти и съвсем ще се оправи. А за CVT-то добре ли е да стои дълго време на D при спряла кола? Или при престой е по-добре да включва N (неутрална)?
  4. Наскоро взех на жената едно HR-V 2003г и като цяло съм много доволен пък и колата е като нова. Много приятно за градско се оказа. Само че жената не щеше ръчка и естествено единственият бъг е ск. кутия Та, при тръгване от място има една вибрация/придърпване, която се усеща отчетливо в купето. Става само, ако се тръгне от около 2000оборота. Ако се даде повече или по-малко газ при потегляне, няма вибрацията. Маслото го сменихме - засега няма никакъв ефект. Усещането е подобно на когато колата загасне при неуспешен опит за потегляне с ръчни скорости. Иначе CVT-то си работи нормално ( макар и дразнещо за мен). Дайте идеи каква може да е причината, аз четох нещо за някакъв съединител, ама не съм сигурен...
×
×
  • Създай нов...