-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно slaviJordanov
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 15.03.1992
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Търговище/Варна
Contact Methods
-
Skype
enf.zoom
-
Как ще стане задната ос да се задвижва едновременно от електромотор и двг? По-логично е да има 2 ел. мотора на предната ос и двг за задната, според мен.
-
Статията, която пуснах обеснява кое е слабото на този "франкенщайн" независимо от блока. Лошото е, че е на английски. Ще се опитам да обобщя написаното в нея. С б20 блок се постигат чудесни резултати, но блокът не издържа, защото не е направен за такива натоварвания. С б18 блок ефектът е незадоволителен и е за предпочитане да се направи една хубава б16 с добри части. В крайна сметка с добре направен б16 се постигат малко по-слаби резултати от франкенщайн, но двигателят е много по-надежден
-
Мисля, че тази статийка е свързана със темата. Не съм толкова навътре в нещата, но смятам, че в написаното има логика, изкажете и вие някакво мнение
-
Здравейте, ровейки се тези дни из чуждите хонда форуми попаднах на една изумителна според мен кола. До колкото разбрах е изцяло тунингована в Япония. В темета на собственика й има снимки и клипче, което всъщност ми направи най-голямо впечатление. Страхотен звук от този малък мотор. А ето го и мнението на собственика: "This is the best exhaust system i have ever heard let alone owned, there is no raspy buisness it sounds very deep and low at tick over but not very intrusively loud, then as you build up revs its nice and bassy makes it sound bigger than 1.6 but you mainly here intake before Vtec then once Vtec is in its like a race exhuast. at motorway speeds it is quiet. it is the ultimate exhuast i believe, but i am yet to here what the seeker systems sound like.i have owned SPoon n1 on my ek4 and then i fitted mugen twinloop and then an Apexi system and they are all cheap shit systems compared to Feel's system.i actually think the feels system has more resonators than the mugen and spoon but thats what gives it the nice note." Но и цената й не е лоша: "For my EG6 the complete exhaust system new would be £2970" Много добра количка като цяло, но сигурно струва колкото половин GTR Като цяло по чуждите форуми има много интересни проекти, но просто там хората имат повече възможности от нас, за жалост...
-
Измъкнал си ми я под носа, колега... Предполагам, че става въпрос за тази. Утре щях да се прибирам към Търговище и да я гледам (евентуално да я купя), тъй като събота и неделя нямах възможност и днес като ти видях темата разбрах, че няма да е моята кола... Мен само ме притесняваха километрите, не са ли множко? С черните джанти ли я взе или не? С здраве да си я караш, а пък ако решите да се разделяте ми пиши
-
До сега и аз не съм попадъл на кофти полицаи, от Търговище съм. Писали съм 3 фиша и с основание, и 3те съм ги платил. Но ме дразни това, че на мен ми писаха фиш за неправилно паркиране, при това вечер, на място, където спира всеки 2ри. На другия ден патрулката минава и имаше един пич, спрял на същото място, а на него не му пишат фиш. Мисълта ми е ,че щом има закони да са за всички. Аз лично съм бил свидетел как полицай не спира на пешеходна пътека във Варна, не беше с патрулка, но с униформа... Тези хора трябва да дават пример, а не да извършват нарушения. А къде отиват тия пари от фишовете? Вие знаете ли в какво състояние са пътищата в моя град (Търговище)... ами ужасни са, и то главни улици в града... Направиха едно некадърно закърпване на дупките, а те целите улица са за нов асфалт. Аз лично следващия път ще се замисля дали да си платя фиша.
-
Колега не искаш ли перфектна 6 ка сивик, най-доброто двигателче!?Под 90 000 я грабнах от Италия!?
-
Здравейте, пак съм аз.. След дълго ровене из сайтовете за обяви започнах да се заглеждам и по купетата, но точно тези, които ми харесват са малко скъпи, а са 1.5... Но днес попаднах на 2 интересни обяви за хеч и реших отново да ви поискам мнение Ето я първата, а това е другата. Тази първата е далеч от сток, което от една страна е лошо, от друга е добре, а и цената ми се вижда малка за всичките тия работи, които са направени по нея. Също така как мога да разбера дали реално ги има тия неща правени по мотора. Втората пък е от Враца, което ми е малко далеч и си струва да се отиде само ако ще я взимам.. Това е купето на един колега от форума и всъщност ми харесва най-много от 3те (на външен вид) ,но ми се струва, че бързо ще ми омръзне с тоя мотор, а и цената е височка.
-
Предполагам,че колегата е имал предвид по-лошите пътища в България и може би немърливостта на някой собственици
-
И на мен лично изобщо не ми допада този Сивик,предния беше уникален за времето си, спомням си като минавахме покрай него и си викахме, че тая кола идва някъде от космоса. Но като цяло 5 ген си остава най-хубава за мен, 6 също, но само определени екземпляри, стоково е грозновата (не искам да обидя никог, просто споделям лично мнение!)
-
Ето го ревютата на 2та телефона: Нокиа и СЕ. Като хардуер са абсолютно еднакви,еднакви процесори, "видеокарти" и РАМ. Като цяло единствения плюс на Нокиата е навигацията и евентуално ОС-а ако ти допада повече, но имай предвид, че при Нокиата качването на каквото и да е на телефона става с Zune. Не можеш да го закачиш с кабела на компа като флашка и да си качиш снимки и музика например.Това е от мен, а изборът си е твой
-
Само да отбележа,че този Сони Ериксон,който е бил с Уиндоус няма нищо общо с този,с който е Нокията.Трудно е да се даде мнение като не си казал за какво си ползваш телефона.При Нокиата,минус е, че има по-малко приложения за тази ОС като цяло.И доколкото знам, не може да инсталираш кракнати.Но пък има навигацията на Нокиа,която е безплатна и е адски добра.Най-добре според мен е да влезеш в gsmarena.com, там има ревюта на почти всички телефони,прочети ги,виж кои са плюсовите и минусите на телефоните, които си харесал и си прецени за себе си кое е по-доброто.Иначе според мен и 2та може би ще ти вършат същата работа,така че..
-
Не знаех къде точно да пусна тази тема,затова я пускам тук Тази вечер случайно попаднах на едно клипче в ютуб за един луд,в добрия смисъл,пичага...Ето я първата част от проекта му,вдясно излизат и останалите части.Този CRX е преобразен до неузнаваемост,огромен труд е вложил тоя човек и също така ми направи впечатление,че разбира от всичко...от електроника до тенекиджийство...Има някой елементи,които не ми харесват как ги е направил,но останах много впечатлен от това,което е постигнал!
-
Да знам,че се продава от доста време,заради цената най-вероятно.Ако беше VTi без да се замисля,но.. От няколко седмици следя сайтовете за обяви,но изглежда,че от България е рядкост да излезе нещо,което си струва.Затова май ще се ориентирам към внос от Италия.Благодаря ви за съветите отново!
-
Здравейте,днес ходих на "оглед",слагам го в кавички,защото беше много набързо,колкото да добия представа за колата,тъй като до сега не бях се качвал в такава кола.Повозих се малко,направи ми впечатление,че количката върви доста добре за 1.3,но състоянието на интериора и екстериора беше далеч от моята представа за перфектно,както го описа момчето.Доколкото разбрах колата е от Австрия.Както казах набързо я погледнах,а и по принцип не разбирам чак кой знае колко,направи ми впечатление,че оборотите бяха над 1000,когато я запалих,а беше карана преди това(може и да е от таблото,защото беше "тунинговано",на последната снимка в обявата се вижда какво имам предвид).Нямаше проблем с паленето,но на доста места се забелязваше как ръждата е почнала да избива,а някъде беше избила вече.Единият калник беше вдлъбнат леко отгоре,по обяснения на момчето,като натиснал да провери амортисьорите и ламарината хлътнала.Като цяло ми хареса как върви и с това моторче колата,но козметичното й състояние се различаваше от представата ми за перфектно.Тук има още една кола,която съм си харесал и по снимките изглежда перфектна(но тия пари ми се струват множко),а и след днескащното возене взех да се отказвам от присаждането на по-голям мотор.