Jump to content

LZ2IF-Иван

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно LZ2IF-Иван

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрч

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. И най добре е да се сменят и двете помпи - горната, която се задвижва от педала, и долната, която задейства самия съединител. Аз първо сменях долната, но след пет-шест месеца се наложи да сменя и горната, а и бях на около 500 км от дома. Ако ги бях сменил едновременно щях да си спестя доста хамалогия и при обезвъздушаването.
  2. Пропуснах нещо вероятно много важно. След като смених воден радиатор,някъде 2012-2013 година, на руски сайт видях превод от английски и японски, че на някои от капачките за радиатора на Хондата има предупредителен надпис, че капачката се сменя при смяна на антифриза, т.е. приблизително на всеки две години.. При мен клапана на капачката се беше увредил и вероятно затова радиатора протече. А може и вече да му беше дошло времето, Според някои мнения по руските сайтове, това било слабост на хондите, CRV-тата по-точно.Сега сменям капачката на две години. По-добре капачка за 10-12 лв. отколкото радиатор за 150-200 лв. плюс главоболията ако ти се случи на дълъг път. Нищо, че времето за смяната на радиатора е по-малко от времето за източването на антифриза, а и мога да го направя сам.
  3. Честита Нова година! При мен преди три-три и половина години започна да се "губи" антифриза. Месечно изминавам 2-2,5 хиляди км с CRV 1998г.. Губеше ми се около 100-200 ml за интервал от седмица до месец. Доливах само концентрат. След като бутилката от 1 литър розов концентрат свърши реших да огледам. А и май се беше вече стоплило. Оказа се, че някои (вече не помня кои точно) гумени съединения са протрити или леко напукани от вътрешната им страна, но по-навътре от обхващащата ги метална скоба. Протритото изглеждаше като нагризано от малки зъбки. На малки мишлета?! Не по скоро продуктите на язвената корозия по металните съединения и вибрациите, или кой знае какво. Но така или иначе, течността тръгва през дупиците и/или пукнатините, преминава между двата слоя гума и избива по текстилната оплетка навън като малки, по-точно микроскопични капчици. Теч практически нямаше. Тези от съединенията, които позволяваха "скъсяване" изрязох на дължина 1-2 см, до отстраняване на дефекта. На едното от съединенията, с диаметър над 25-30 мм, което води от радиатора към блока отпред, освен, че го скъсих зарради напукване и "нагризване", поставих втора скоба, защото и металното водно съединение имаше язви по повърхността си. Течът спря за известно време - почти две години. Отскоро пак се появи. За сега доливам концентрат, защото не ми се занимава. Като се стопли може и да огледам отново.
  4. Колега, ако "обратната" работа на моторчето не Ви дразни, всичко е наред. Ако искате да го "оправите", опитайте с магнитите на ел.двигателя, но ще трябва да ги бележите преди разглобяването. Аз, както писах по-рано, за малко да започна да "пренареждам" кабелите на буксата. Добре, че рано се усетих, че ел.двигателят е постояннотоков, с магнити. Завъртането им в корпуса на ел.двигателя, завърта полюсите им, променяйки посоката на въртене на двигателя. Не е трудно, но все пак е досада и играчка.
  5. Може да се смени редуктора. През лятото го правих, защото и на моята се счупи - беше кородирал силно. Като изтрещя, помислих, че става нещо със стъклото. Жертвах редуктора на задното ляво стъкло. Леко преработих и ел.двигателя, заради управлението - кабелите са повече. Не е много сложно, но все пак човек трябва да има някакъв опит с ремонти на подобни механизми. Наложи се да разглобявам механизма на вратата два пъти, защото при разглобяването на ел.двигателя съм поставил магнитите обратно и всичко работеше обратно. Докато се чудех как да разменя местата на кабелите, се сетих за магнитите, по-точно, че може да е от тях, щото не ги белязах при разглобяването. Накрая заклиних повдигащия механизъм на задното стъкло, за да не може да се отваря, самоволно или злонамерено. После оправих и задния редуктор, но още не съм го поставил, щото все нямам време. А и не ми е нужен - отзад не се вози никой. Ако можех да го намеря за стотина лева, можеше и да не се занимавам толкова много, два пъти по два-три часа. Иначе съм впечатлен от добрата и качествена изработка - японска работа! Само не ми е ясно как е влязла вода в редуктора на предното стъкло, щото "донора" беше като нов.
  6. Прав сте, моля за извинение. И аз се заблудих и купих, без да ги проверя, като се доверих на продавача в магазина. Оказа се, че тия, които са ми продали (BCP6ES-11) въобще не са за Honda макар, че не са лоши (и евтини). Потърсих по сайтовете и намерих (на руски) нещо подобно на Вашето, с подробно описание на обозначенията, както и момента на затягане - около 20-25 Nm (за всички видове, с диаметър на резбата 14мм). Обещаха да ми ги заменят - по 9 лв. бройката, но не са иридиеви. Вече ще внимавам...
  7. Е, да прав сте, но NGK-ZFR6FIX-11 не са иридиеви!!!
  8. От Добрич съм. В четвъртък видях в един магазин за авточасти, че има NGK. За Honda трябва да са като търсените от Вас. Продавачът каза, че има - 6 лв. бройката. Не погледнах дали са точно такива, защото ми звъннаха и трябваше спешно да тръгвам. Щом ги има и в Добрич (Толбухин ;-) ). не вярвам да са много дефицитни...
×
×
  • Създай нов...