Rado90
Фен-
Мнения
10 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Rado90
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord Coupe 2.2 iES
-
Пол
Мъжки
-
Място
Велико Търново
-
Като дам на контакт и стрелката на километража утива на около 15 км/ч без да съм в движение, това по рано не ми е правило впечетление и мисля че не показва правилно самия километраж с около 10-15 км/ч повече, скоро ми сменяха съединителя, дали това може да е свързано с датчика в скоростната кутия или е проблем по таблото, някой има ли идея? Става въпрос за Акорд купе 1994 2.2 iES
-
Газаджията отказа да ми премести отоплението, обяснението което ми даде до някъде е логично...а то е следното: Ако съм прав и при датчиците отива малко по студена вода от нормалното и в следствие на това придърпва, следователно колата заводски щяла да придърпва при незагрял двигател....
-
За мое огромно съжаление проверих маслото, но е точно до нивото на пробката и си е червено и бистро...
-
Благодаря за бързия отговор ще проверя утре и ще пиша какво е станало...
-
Интересува ме има ли начин да се провери нивото на маслото в скоростната кутия и откъде се долива? Колата е акорд 1994 2.2 iES coupe. Третата скорост влиза малко по-трудно и се чува в момента на вкарването й леко пристъргване, а от скоро и петата, ако някой има други идеи от какво може да е, освен от масло да сподели.
-
Колега мисля че твоя отговор звучи доста логичен защото току що видях че и моя изпарител се топли от водната магистрала преди датчиците на авт. Смукач и другите датчици (не ги знам за какво са). Но по този начин найстина колата работи с различни данни от тврморазликите след изпарителя. Още утре ще утида да накарач газаджията да премести отоплението на испарителя. Става въпрос за хонда акорд 2.2 iEs 1994 с газов инжекцион
-
Здравейте, имам акорд-а от половин година и сега са първите дни в които ми се наложи да използвам климатика. Напулних го с фреон и заработи добре, но има отврстителна миризма първите няколко минути след като го включа. Разбрах че този модел не разполагал с филтър на климатика, за това въпроса ми е има ли някакъв друг филтър на купето който мога да сменя, или обичайно място където се събират боклуци и мога да го почистя. Другото което мо направи впечетление, незнам дали е нормално за акоеда или не, но като включя климатика не се включва автоматично едната перка, а като загрее се включват двете едновременно.
-
Не няма натрупани грешки в компютъра.....
-
От 6 месеца карам Хонда Акорд Купе 1994 2.2 iES, много съм доволен от колата, но от доста време насам забелязвам едно придърпване в ниски обороти, сменил съм свещи,кабелите делкото и палеца изглеждат добре, знам че това че "изглеждат" добре не е критерии, но вече съм далеч от мисълта да сменям част след част докато се оправи проблема. Въпросът ми е някой знае ли къде във или около Велико Търново има майстор със Software за Хонда и който няма да ме кара да сменям една по една всички възможни части докато отстрани проблема. Също така ми се струва че Хондата има прекалено малко сила в нея и това е другата причина, заради която искам да я закача на компютър.
-
Колеги, и аз имам вашият проблем...но при мен особеното е че чух това тропане около месец при градско каране само при натискане на газта и с увеличаване на скоростта тропането се усилваше. На другият ден се качих в колата и всичко беше нормално това чукане беше изчезнало и така цял месец не го чух отново, докато миналата седмица не ми се наложи да утида до София...насредата на пътя чукането се появи отново по абсолютно същия начин...след 20-30 километра каране отново изчезна, не го чух повече дори на връщане. Пробвах с по сериозни натоварвания на колата и окачването на един полигон и неможах да чуя този шум отново