-
Мнения
22 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно NIGHT RIDER
-
Ранг
street racer
Profile Information
-
Кара
Prelude BB4 H22A 1994 4WS
-
Пол
Мъжки
-
Място
the Earth
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
това сивото добре кефи , ама това зеленето Грознооо,новия nsx е ужасно смотан няма издължена линия поредната трагедия от Хонда виж джипката става има визия .
-
Моето лично мнение е ,че дори да набуташ всичките тези неща изброени по горе да колата ще тръгне много ,но въпреки това ще си е бавна по простата причина ,че е прекалено тежка.Инвестицията не е никак малка ,нервите и разправийте също .Съвета ми е продай английската хонда ако ти се кара английска кола купи си английска а ако искаш японска купи си японски сивик . А ако все пак решиш да го правиш може да минеш и без раздвижена ролка използвай ангренаж от хюндай .
-
днес и на светло не открих каде влиза въпросното вакум маркуче
-
240 по километраж Prelude h22a
-
Одеве си отворих капака и видях ,че това маркуче предполагам е някакъв вакум ма беше тъмно и не видях каде да го мушна утре на светло (аз на светло по добре мушкам ) ще му търся мястото. Ама тоя МАП сензор що нищо не влиза в него?? И защо мога само по 2 мнения да давам на ден
-
My linkЗа какво служи буксата ,и каде се включва мъркучето което при мен свободно се рее http://imageshack.us/photo/my-images/29/vvvid.jpg/
-
то хубаво, ма на този сайт трябва да имам регистрация и поне едно мнение до колкото чета Аз до сега съм открил 3 винта ,ама май ще трябва да свалям цялото барче което хич не ме кефи баси и теснотията е в тая кола
-
Здравейте, имам следния проблем не ми светят копчетата за парното като натискам от зад по буксата светват ама само докато я държа ,та въпроса ми е знае ли някой как се сваля тая пущина без да се изпотроши нещо? Четох в една тема ,че може да са студени спойки ама за да отстраня проблема ще трябва първо да я сваля .Втория проблем е че като пусна духалките независимо кое копче натискам духа само отгоре което не ме кефи особенно .Моля за компетентно мнение.
-
и аз имам същия проблем ,при мен обаче духа само отгоре .Помоооощ
-
и що пък реши ,че ще отвее на старта Бътън? За мен най-голям прогрес тази година имат Лотус.
-
12.0:1 е достатъчно все пак това е ежедневна кола не е предназначена за писта . мерси за инфото за компа .аз не търся комп от по новия мотор просто питах .
-
Значи изобщо не говоря за никакви европейски мотори.Двигателя в момента си работи чудесно в Прелюд 4 г. и е 200 коня обд1 абсолютен сток ,има възможност да се мине на обд2 и не е толкова сложно . такъв комп от H22A JDM 220 коня не не 217 . не ми е проблем никакъв да намеря . Но за да направя тази врътка с компютрите трябва да знам дали изобщо ще мога да извадя някое магаре в повече H22A 2.2L JDM DOHC VTEC 92+ Prelude Type-S, 97+ Prelude SiR S Spec 220ps
-
никой ли не може да ми отговори на въпроса за компа на мотора?
-
значи купих двигател H22A JDM обд1 1994 година 200коня .искам да го сгъстя да сложа два вала скънк2 стейдж2 да сложа нови клапани пак на скънк2 с по висока степен на сгъстяване 0.5:1 разбрах ,че за да не сменям ризи е най-добре да си сложа бутала миле голд 11.5:1 ще сложа фуел раил и бензинов регулатор АЕМ и входящ колектор на скънк 2 с дросел на 74мм спортен филтър свещи денсо иридиум кабели масло мотул нови пружинки и талерки пак на скънк2 екседи съединител ,термо лента за изходящите колектори раздвижени ролки и все още се колебая дали трябва да сменя и биелите или да си остана със заводските .след това като се сглоби целия двигател трябва да се направят настройки на дино и се чудех дали мога да използвам комп от 220 конния дали ще има ефект щото от електроника не отбирам
-
Няма кой. Сам трябва да си я правя в свободното време, ама трябва все пак да купя частите, и за да стане това трябва все пак да знам какво да купя кое е по добре и кое не .