Jump to content

commanchero

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно commanchero

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA HRV VARIOMATIC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Zdraveite, napisanata ot vas statia e mnogo izcherpatelna bihte li me obslujili kato mi dadete telefonniq si nomer molq 

  2. Здравейте. Ще се опитам да бъда полезен евентуално за хора които се канят да си купят модела като дам малко информация и споделя впечатления.Имам НRV variomatic произведена 2000г с 5 врати 4х4. Карам я вече 8ма година и мисля да не я продавам докато има части за нея.Обслужвал съм я доста пъти.Това е автомобил който се кара буквално с едно докосване,но е за хора спокойни и определено би изнервила някой "голфаджия"Имал съм възможност да управлявам много автомобили 4х4,но класа в който е по габарити и мощност наистина няма такова "чудо " като HRV. Имам доста впечатления от автомобила и само едно от тях е негативно-возията.Трудно се свиква с подскачането. За сметка на това системата 4х4 в комбинация с плавното главно предаване през вариоматика е просто перфектна.Зимно време колата се държи като Уазка в големите снегове.Пробвал съм я на много дълбок сняг в планините извън пътя ,голям наклон и смея да твърдя че автомобила се държи перфектно. Смайвал съм доста скептици с възможностите на колатаВеднъж дори се наложи да дърпаме един Рекстън на заледен участък с наклон.Аз самият бях учуден от резултата. На утъпкан заледен сняг с висока скорост 80-110(дотолкова ми е стискало) е много стабилна и сигурна.При поднасянето в завоите се усеща как се включва задния мост по това че се стабилизира и лесно държи посоката в която завиваш. Двигателя е перфектен. Карам я само с хубави масла и за сигурност доливам при всяка смяна -подчертавам"добавка не присадка" за масло на Лики Моли с Молибденов Сулфит.Това е страхотно нещо и е като мехлем за всеки един двигател.Доказано понижава триенето и щади двигателя.Слагам го като застраховка срещу фалшиви масла на които без да искаш може да попаднеш.Когато двигателя загрее добре не се чува ни в купето,ни от минувачите и постоянно се случва да карам зад хора на една крачка и да не ме чуват за да се дръпнат. Вариоматичната кутия е нещо уникално.Създава кофорт при каране.Освен механичния лост превключвател с положения P,R,N,D,L има и електронно управление на кутията от 2 бутона на волана D-динамик,S-спорт. Колата се кара на D и само при изпреварване ако ти се наложи много екстремно изпреварване можеш да включиш S..Ефекта е че без да се променя предавателното съотношение на кутията се вдигат оборотите и от там по-голяма мощност ,въртящ момент и пъргавина. При спускане по стръмен наклон когато натискането на спирачката е нежелателно също може с бутона S плавно да убиеш скороста. Съответно най-висока скорост и икономичност се постигат когато лостът е на "директ" и бутонът на "динамик." Когато лостът е в положение L скороста пада на половина(нещо като демултипликатор) и имам чувството че тогава четворката е постоянно зацепена ,но не съм сигурен. Ако в това положение на лоста включиш от волана на спорт би трябвало да се получи максимален въртящ момент,но не ми се е налагало. Маслата на кутията и диференциала "ЗАДЪЛЖИТЕЛНО"трябва да се сменят точно на определените километри и подчертавам "не търпи никакви други масла освен оригиналните за Хонда" Всичко друго колкото и да ви го хвалят съсипва хубавата машинка. Ако при потегляне колата "притриса"- все едно двигателя работи на 3 цилиндъра и се тресе цялото купе значи че на маслото в скоростната кутия му е минало отдавна времето.Не се ли смени заминава ремъка на предавките и това е много пари.Окачването е много здраво и никога не съм сменял нищо друго освен биалетки. Монтирах и газов инжекцион на Фобос с три режима - икономичен,нормален и спорт с инжектори Кейхин" японски.Абсолютно безшумни са. Има място за 20 литрова бутилка под пода купето в една ниша зад задния мост. Не се налага да се изхвърля резервната гума ,или пък да се заема и без това малкия багажник. Мястото открих сам Оказа се че Фобосът с тези 3 режима е абсолютно непригоден за автомобила.Заради вариоматика по нищо не може да се разбере разлика между мощноста в режимите,нито пък в разхода. Компютрите на Фобос не знам колко са добри,но екипа който ги поставя в главният им офис-сервиз в Плевен определено хабер си няма от това как може да бъде монтиран газов инжекцион на автомобил с компютър Денсо! Компютърът освен двигателя управлява и режимите на скоростната кутия. Имах много проблеми с това. За това специално за този модел препоръчвам инжекциона да не е Фобос. От друга страна инжекторите на Кейхин са възможно най-доброто което може да се сложи на инжекцион. Разхода ми бензин-газ са градско :зима 11 ,лято 10 без климатик ,11 с климатик. Извънградско :1 литър надолу при скорост до 120. Шеста година лятото я карам със широки джанти и гуми 16 цола на 225 широчина отпред и 250 отзад но със стъпка 225 на протектора заради това да щадя диференциала . Гледам да няма разлика във височините и ширините на гумите на двата моста,въпреки че задния лятото е постоянно изключен и не би трябвало според мен да има проблем. С тези гуми обаче в дълбок пясък вариоматика се мъчи и за това да се избягват нощните фиести по плажовете Купето въобще не е тясно.Самият аз съм 140кг и висок 184см.Чувствам се комфортно в нея и отзад спокойно сядат 2ма възрастни.За трети обаче няма място. Купето гние на веждите на задните калници и ъглите на рамките за стъклата на задните врати горе до тавана...... Надявам се да бях изчерпателен и информацията да е полезна на бъдещите собственици на това уникално превозно средство.
×
×
  • Създай нов...