Honda_123
Фен-
Мнения
65 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Honda_123
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 19.02.1975
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V 2.0 147
-
Пол
Мъжки
-
Място
гр. Левски
Contact Methods
-
Skype
пишете на лс
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравей колега! Колата загрява доста бързо както трябва и държи стрелката където трябва. Вчера като откачихме датчика от кутията за километража, оборотите се нормализираха, но километража не показваше. т.е все едно показва че колата е в покой и държи нормални обороти. Дано съм помогнал с нещо допълнително.
-
Здравейте колеги! Собственик съм на акорд 5та генерация 2.0 131 коня бензин/газ. Когато колата е на място няма проблеми с оборотите държи си каквито трябва, но при движение се качват на 2700-3000 и съответно ускоряват колата в надолнище. Имало някакъв датчик за движение, който може да е повреден. Ако някой се е сблъсквал с нещо такова, ще съм много благодарен да ми помогне!
-
Здравейте колеги, аз имам същият проблем, а съм с акумулатор Yuasa на една зима. Първо си помислих, че е от акумулатора, но не е от него. Споменаха ми, че може да е от втулки на стартера. Ще пробвам да видя дали е от това и дано съм бил полезен на някой колега. Поздрави и за много години! ПС Honda cr-v 2000 2.0 147кс
-
Благодаря Ви много!
-
Значи да сложа и няма да има проблем?
-
Объркан съм вече, защото четох из форума, че няма проблем с това нещо, а той ми казва, че има...
-
Газаджията ми каза, че смукачът е дълъг и ще мени потокът от въздух и ще работи добре, когато смукачът не работи т.е. на дълго, когато загрее. Каза, че и преди това е слагал на такива, но не му е харесало как работят. Въпросът ми е дали карбуратор от сивик 1.5 до 1991 ще свърши работа.Целта на тази гимнастика е да сложа карбуратор с ръчен смукач. Някой с опит да сподели
-
Здравейте колеги Искам да газифицирам моята жабка, но проблемът е следния. Газаджията ми каза, че на точно този модел понеже смукачът е автоматичен и с биметала пластина не работели след това добре и са удачни само за дълъг път, защото само на дълъг път влизали в работен режим. Наистина ли е така? Ако да ми се ще да сложа смукач от по-стара генерация, който да не е автоматичен, ако има такъв. Не знам колеги объркан съм моля Ви за съвет. Благодаря предварително и поздрави
-
Последно бях на Велико Търново правихме предницата и задницата и налях 1,5л някъде, но не съм сигурен за какъв период от време.
-
Смених термостата. Сега обмислям да изчистя системата с препарат преди го правих със старата кола и показа течовете. После обмислям да сменя и капачката на радиатора, защото може да се е повредила. Не искам да вярвам, че е от гарнитурата, защото ми я смениха лятото и отидоха доста пари, защото и клапаните ми бяха под всякаква критика.. Та ще започна от по-евтините неща и ще се движа към проблема. Благодаря за изчерпателния отговор
-
Разбрах след като започнах да я следя постоянно и забелязах, че губи и започнах да доливам,а проблема е, че не знам от къде го губи и съм озадачен.