-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно deso83
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 29.09.1983
Profile Information
-
Кара
Honda civic
-
Пол
Мъжки
-
Място
Ponsacco (PI)
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Вчера намерих време да я заведа на друг майстор, и той не откри нищо различно ,грешка в първата сонда и ми обясни или е дефектна сонда или нещо преди нея , някое маркуче или някое вакумче преди сондата. Трябвало да се води в Хонда ... Или вариянта който аз мисля имам един приятел с същата Хонда и мисля да сваля неговата сонда и да пробвам с нея (защото този проблем се появи след смяната на първата) И пак ще пиша
-
Здравейте на всички, имам следния проблем,и моля за малко помощ, мерси предварително. Значи имам следния проблем, светеше ми чека на колата както я купих,свалих егр клапана и колекторните траби и ги изчистих , смених свещите и филтрите. Изгасна чека за около 40 км. и след това светна пак. Заведох я на диагностика на първото място ми казаха грешка в катализатора и я изчистиха . След 40/50 км. светна пак заведох я на друго място с по добра техника и ми казаха сонда тази преди катализатора(забравих да кажа че колата вървеше перфектно ) и като съм я сменил щяло да изгасне лампичката,НО !! като почнаха да я сменят ми казаха че нямам катализатор (живееме в Италия и тук е проблем ако нямаш катализатор при минаване на преглед, та после смених и катализатора с чисто нов)но така и така бяха почнали да сменят сондата и я смениха със стария "катализатор" и лампата светна почти веднага , казаха ми че е от това че няма катализатор и от там е изгоряла и втората сонда и дава грешка и светва чека!?!?!?!?! Трябвало да се смени и задната и катализатора за да се оправи!?!?!?!?! Но като ми смениха първата сонда се появи нов проблем за който всъщност пиша (като я запалих на сутринта след смяната на първата сонда като е студена колата държи високи обороти , тръгна и след 10 м заби муцуната , а при подаване на газ нищо стои на място и не вържи но и не изгася. спрях запалих я на ново все едно нищо не е имало ,работеше нормално. Закарах им я на майсторите , гледаха бърникаха и ми казаха че като смениме 2та сонда и катализатора щяло да се оправи , а и ми казаха да я оставям да загрее малко на сутрин преди да тръгна , вярно се оказа но като я запаля държи високи обороти и като тръгнат да падат след няколко минути за почва да тресе и отиват до 0 но не гасне,форсира се сама и после пак тръгват да падат и така докато не я изгасиш и не я запалиш на ново. И сега са сменени 2те сонди и катализатора и пак го прави същия номер сутрин докато не загрее малко придърпва и чека свети и дава грешка в първата сонда ,след изчистване на грешката чека светва след 2/3 мин. Някой може ли да ми даде някаква насока или къде може би бил проблема . Мерси предварително
-
ok Drone
-
Привет отново на вси4ки. Проблема с прекъсването го оправих,смених свещите и престана , мотора работи идеално даже и разхода по борд ком. падна осезателно от 6,2 на 4,9 ...5,0 ., но лампата на 4ека пак светна ЕГР клапана е по4истен и пътищата му както казах по горе свещите, филтри масло . Два пъти ходих на диагностика 1 ми казаха някаква грешка на катализатора из4истиха я пак светна след 30 км. втория път не ми каза защото първо пробва с един комп. не се свърза с колата а с втория само ми из4исти грешките . Някои има ли идея от какво може да е ! благодаря предварително
-
мерси
-
Мерси много, но може ли да се разбере коя е или вси4ките трябва да се сменят
-
Привет на вси4ки, от скоро съм собственик на Джаз 1.2 78 к.с. като я купих светеше 4ека (от темите 4етох 4е е ЕГР клапана и пътищата. из4истих ги изгасна , но след 100 километра пак светна . не бях я зака4ал на компютър до днес , показа някака гре6ка в катализатора. Из4истиха я и из4езна пак . (забравих да кажа преди да из4истя ЕГРа трябва6е да пътувам на дълъг път със нея и на средата на пътя запо4на да прави един дефект, при рязко натискане на педала придърпва докато и изведнъж се оправя и па4ва да ускорява нормално . На място на свободна като настъпя рязко педала нищо изрязва се нормално няма го този проблем . ина4е колата работи перфектно не треса не мени обороти гори малко(работи перфектно)......)някои да има идеяяяяяя от къде може да е това предърпване, благодаря предварително