Jump to content

nikos

Non-Commercial
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно nikos

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте на всички. Имам Acura TL от 2012 година на която й е пукнато предното стъкло. Съвместимо ли е стъклото с някой модел като Акорд например? Благодаря!
  2. Здравейте колеги. Автомобилът е Rover с D16A8 двигател.От известно време започна да дава грешка 8 (Top dead center sensor) и го прави все по често когато е горещо времето навън. (вечер при по-хладен климат няма проблем) . Когато даде съответната грешка пали по-трудно и все 1 прекъсва. Доколкото видях този сензор е в делкото,но сменихме делкото с друго и продължава да прави същата мизерия. Не знам накъде да се насоча за момента. Благодаря предварително!
  3. Колеги искам да съживя темата с въпрос към автора й.Имам същият проблем като теб (сутрин 1-ви цилиндър не работи на бензин (вадих му кабела) като го прави по-често студена.На газ този проблем не съществува.Онзи ден и топла ми го направи същия проблем).Какво направих - откачих клемата на акумулатора и всичко стана ток.Дава ми грешка 16 като при теб.Като карам на бензин и превключа на газ чек не светва,но в момента в който върна от газ на бензин светва веднага (на предишната ми кола (същата на газ) правеше обратното),като тази грешка 16 си ми е постоянно активна като карам на газ.Можеш ли да ми обесниш какво направи с копчето на газта(моята е ловато) накратко за да го пробвам?Другото което е,че като карам много време на бензин на ръчка и релето на помпата се нагрява и като изгася колата трябва да чакам 3-5 минути за да се оправи релето и да мога да я запаля.Отново на газ проблем няма.Колата ми е Rover 216 с D16A8 двигателя.Благодаря *В момента няма проблеми след като свалих клемата,но съм сигурен че отново ще се появят.
  4. Здравейте.Гледам че темата е стара,но проблема ми е подобен.Имам D16A8 с 4-2-1 колектор от А9 и ламбда.Проблема се изразява в отчетливо скопен вървеж след 1 минута -2 работа на двигателя.Докато е студена и ламбда сондата не работи върви страхотно.В момента в който проработи се скапва вървежа.Сондата е допълнително слаган бош с подгрев..Компа ми е РР5 с ламбда и кат.и искам да мина на най-хубавия OBD-0 (доколкото разбрах е РМ7 като ако някой знае по-добър OBD-0 нека сподели.Не ми се занимава с преминаване на ОБД-1).Директен фит не е възможен (заради потенциометъра),затова ще помоля ако има някакво инфо откъм окабеляване.Благодаря!
  5. Здравейте колеги хондаджий!!Карам Rover 216 с D16A8 двигател.Много съм доволен от количката,но като всяко нещо от женски род и тя започна да ми лази по нервите.Проблемите й са следните: 1.При скорост над 80км/ч в момента в който изключа от скорост и оборотите падат и колата гасне.(това само на газ) Ако е по-ниска скорост само падат плавно оборотите спрямо скоростта.Под 50км/ч няма промяна.Бедна смес ли е това или съм за смяна на изпарител?Мисля че ми е електрически изп.защото нямам копче за обогатяване при превключвателя. 2.АГУ-то ми е обикновено.Плочката е като тази - Подходящо ли е стеснението според вас и колко % приблизително максимална мощност губя от нея? (на бензин/газ).На бензин колата върви по-лошо от на газ,което го отдавам на несменен бензинов филтър (сутрин пали на 3 цилиндъра или пали и гасне.При 2-рото палене няма проблем) 3.На CEL-a ми дава грешки 13 и 16.13 е някакъв БАРО сензор,който според интернет ми го дават като MAP сензор,но не съм сигурен за 1 и също нещо ли става дума.Чека ми свети като я паля студена рано сутрин (рядко) и като превключа на газ и после реша (топла) да я върна на бензин.Докато карам на газ чек не свети.16 го отдавам на наличието на газ. БЛАГОДАРЯ на всеки отзовал се!Безаварийно!
  6. Понеже темата ми е доста интересна,защото ще послужи на хора които искат да имат адекватна работа на бензин и същевременно да карат с конвенционална газова уердба (нямайки никакво намерение да минават на ГИ) .Идеята за щуцера на 45 градуса е точия начин,но трябва вътрешния диаметър на щуцера да се съобрази с този на маркуча/ите идващи от тройника й ако всичко е наред и направено коректно,дори няма да има нужда от много корекции по сместа.Най-добре е да достига средата на колектора за да се завихря въздуха около него.Поздрави!
  7. Здравейте!От около месец си карам така със счупения преходник,но маркуча след опредлено време се измъква.Пробвах да му сложа отгоре още 1 преходник,но не мога да намеря подходящ диаметър.Препоръчайте ми варянт за ремонт изключващ нов радиатор (здрав радиатор няма да сменя за нищо на света) с някакво лепило,смола и т.н. Благодаря!
  8. nikos

    ECU PP5 към PM7

    Здравейте колеги!Поради няколко причини (една от които е Ламбдата) съм решил да сменя компа на колата oт РР5 към РМ7.Дотук добре,но ме притеснява факта че моят двигател е D16A8,a компа от D16А9 има потенциометър,който нямам никаква идея как да го окабеля.Ако някой има информация или знае човек,който е правил такава манипулация ще се радвам хвърли светлина по въпроса.Предварително благодаря П.С. Намерих тази тема но за комп от D16A6 който като гледам е май като моя. http://forum.pgmfi.org/viewtopic.php?f=40&t=7087
  9. Ех тези маховици....Чистих клапана за празен ход (този същия) с "ВД-40" но разлика няма(пак ще го почистя здраве да е) като маркучите на охладителната течност са бясно спекли...Маховика освен че е тежък ми е и за баланс,но не бих се занимавал... Сега имам още едно питане,а именно - къде в нашата мила родина мога да чипосам PP7 компа на разумна цена. (не ме разбирайте погрешно,съотношението като цена/качество да бъде оптимално) ...и разбира се да ми монтират чипа(не само да ми го продадът) БЛАГОДАРЯ!!
  10. Здравейте!Този проблем го имах и на 2-та двигателя (едни и същи бяха) Така и не можах да го оправя.Информира ме (уж специалист) че това се получавало от принудителния празен ход,но аз проблема го имам като карам и на газ.Например за да се намалят от 3000 до 900 им трябват около 3 секунди.Можете ли да ме насочите какво да правя?Благодаря
  11. Виждали сме се вече.Честно казано не виждам логика между харченето на масло и основните лагери,но това си е твой проблем.Скоро му предстои смяна гарнитура клапани + гумички.Никой не може да ме убеди че са сдали сегменти при положение че свещите ми изобщо не са зацапани.Колкото до турбинирането - слагаш клингеритова гарнитура по-дебела и се разрежда без особени терзания.Иначе твоя начин е най-добрия,но и най-скъпия което е неоправдано.
  12. Моят Rover е със същия мотор.Какво ли не смених - сегменти,гумички,добавки слагах - НЯМА подобрение.Пуши като стара лада.Сега обаче съм на мнение че е клапана на картерната вентилация.Просто това е последното нещо което не е пипано (и е възможна причина за голям разход на масло) Тия дни ще го сменя и се надявам да се оправят нещата.И колега - ако искаш по-мощен мотор заложи на турбиниране на този (след като решиш проблема с маслото) защото цифрата е между 700 - 1200 (в зависимост от това на кого ще се довериш за процедурата) и става над 200кс на колелата (на 0.5 със сток карантия) Лично аз нямам желание за по-мощна кола (със предно) иначе бих заложил на това.Успех
  13. Оказа се че този клапан за картерна вентилация е виновника при мен за големия разход на масло.Колеги какво ще ме посъветвате - да махна маркуча от дросела и да го оставя да се развява или да свалям PCV kлапана и да го ремонтирам.101% съм сигурен че е от него (сегменти,гумички клапани смених и нищо не помага)
  14. Сменихме лагера на оста и всичко заспа.Стария лагер при смяната се пръсна....
×
×
  • Създай нов...