-
Мнения
46 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-1 PoorОтносно nikos
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте на всички. Имам Acura TL от 2012 година на която й е пукнато предното стъкло. Съвместимо ли е стъклото с някой модел като Акорд например? Благодаря!
-
Здравейте колеги. Автомобилът е Rover с D16A8 двигател.От известно време започна да дава грешка 8 (Top dead center sensor) и го прави все по често когато е горещо времето навън. (вечер при по-хладен климат няма проблем) . Когато даде съответната грешка пали по-трудно и все 1 прекъсва. Доколкото видях този сензор е в делкото,но сменихме делкото с друго и продължава да прави същата мизерия. Не знам накъде да се насоча за момента. Благодаря предварително!
-
Колеги искам да съживя темата с въпрос към автора й.Имам същият проблем като теб (сутрин 1-ви цилиндър не работи на бензин (вадих му кабела) като го прави по-често студена.На газ този проблем не съществува.Онзи ден и топла ми го направи същия проблем).Какво направих - откачих клемата на акумулатора и всичко стана ток.Дава ми грешка 16 като при теб.Като карам на бензин и превключа на газ чек не светва,но в момента в който върна от газ на бензин светва веднага (на предишната ми кола (същата на газ) правеше обратното),като тази грешка 16 си ми е постоянно активна като карам на газ.Можеш ли да ми обесниш какво направи с копчето на газта(моята е ловато) накратко за да го пробвам?Другото което е,че като карам много време на бензин на ръчка и релето на помпата се нагрява и като изгася колата трябва да чакам 3-5 минути за да се оправи релето и да мога да я запаля.Отново на газ проблем няма.Колата ми е Rover 216 с D16A8 двигателя.Благодаря *В момента няма проблеми след като свалих клемата,но съм сигурен че отново ще се появят.
-
Здравейте.Гледам че темата е стара,но проблема ми е подобен.Имам D16A8 с 4-2-1 колектор от А9 и ламбда.Проблема се изразява в отчетливо скопен вървеж след 1 минута -2 работа на двигателя.Докато е студена и ламбда сондата не работи върви страхотно.В момента в който проработи се скапва вървежа.Сондата е допълнително слаган бош с подгрев..Компа ми е РР5 с ламбда и кат.и искам да мина на най-хубавия OBD-0 (доколкото разбрах е РМ7 като ако някой знае по-добър OBD-0 нека сподели.Не ми се занимава с преминаване на ОБД-1).Директен фит не е възможен (заради потенциометъра),затова ще помоля ако има някакво инфо откъм окабеляване.Благодаря!
-
Здравейте колеги хондаджий!!Карам Rover 216 с D16A8 двигател.Много съм доволен от количката,но като всяко нещо от женски род и тя започна да ми лази по нервите.Проблемите й са следните: 1.При скорост над 80км/ч в момента в който изключа от скорост и оборотите падат и колата гасне.(това само на газ) Ако е по-ниска скорост само падат плавно оборотите спрямо скоростта.Под 50км/ч няма промяна.Бедна смес ли е това или съм за смяна на изпарител?Мисля че ми е електрически изп.защото нямам копче за обогатяване при превключвателя. 2.АГУ-то ми е обикновено.Плочката е като тази - Подходящо ли е стеснението според вас и колко % приблизително максимална мощност губя от нея? (на бензин/газ).На бензин колата върви по-лошо от на газ,което го отдавам на несменен бензинов филтър (сутрин пали на 3 цилиндъра или пали и гасне.При 2-рото палене няма проблем) 3.На CEL-a ми дава грешки 13 и 16.13 е някакъв БАРО сензор,който според интернет ми го дават като MAP сензор,но не съм сигурен за 1 и също нещо ли става дума.Чека ми свети като я паля студена рано сутрин (рядко) и като превключа на газ и после реша (топла) да я върна на бензин.Докато карам на газ чек не свети.16 го отдавам на наличието на газ. БЛАГОДАРЯ на всеки отзовал се!Безаварийно!
-
Понеже темата ми е доста интересна,защото ще послужи на хора които искат да имат адекватна работа на бензин и същевременно да карат с конвенционална газова уердба (нямайки никакво намерение да минават на ГИ) .Идеята за щуцера на 45 градуса е точия начин,но трябва вътрешния диаметър на щуцера да се съобрази с този на маркуча/ите идващи от тройника й ако всичко е наред и направено коректно,дори няма да има нужда от много корекции по сместа.Най-добре е да достига средата на колектора за да се завихря въздуха около него.Поздрави!
-
Здравейте!От около месец си карам така със счупения преходник,но маркуча след опредлено време се измъква.Пробвах да му сложа отгоре още 1 преходник,но не мога да намеря подходящ диаметър.Препоръчайте ми варянт за ремонт изключващ нов радиатор (здрав радиатор няма да сменя за нищо на света) с някакво лепило,смола и т.н. Благодаря!
-
Здравейте колеги!Поради няколко причини (една от които е Ламбдата) съм решил да сменя компа на колата oт РР5 към РМ7.Дотук добре,но ме притеснява факта че моят двигател е D16A8,a компа от D16А9 има потенциометър,който нямам никаква идея как да го окабеля.Ако някой има информация или знае човек,който е правил такава манипулация ще се радвам хвърли светлина по въпроса.Предварително благодаря П.С. Намерих тази тема но за комп от D16A6 който като гледам е май като моя. http://forum.pgmfi.org/viewtopic.php?f=40&t=7087
-
Там сме с един хондов ровър !
-
Ех тези маховици....Чистих клапана за празен ход (този същия) с "ВД-40" но разлика няма(пак ще го почистя здраве да е) като маркучите на охладителната течност са бясно спекли...Маховика освен че е тежък ми е и за баланс,но не бих се занимавал... Сега имам още едно питане,а именно - къде в нашата мила родина мога да чипосам PP7 компа на разумна цена. (не ме разбирайте погрешно,съотношението като цена/качество да бъде оптимално) ...и разбира се да ми монтират чипа(не само да ми го продадът) БЛАГОДАРЯ!!
-
Здравейте!Този проблем го имах и на 2-та двигателя (едни и същи бяха) Така и не можах да го оправя.Информира ме (уж специалист) че това се получавало от принудителния празен ход,но аз проблема го имам като карам и на газ.Например за да се намалят от 3000 до 900 им трябват около 3 секунди.Можете ли да ме насочите какво да правя?Благодаря
-
Виждали сме се вече.Честно казано не виждам логика между харченето на масло и основните лагери,но това си е твой проблем.Скоро му предстои смяна гарнитура клапани + гумички.Никой не може да ме убеди че са сдали сегменти при положение че свещите ми изобщо не са зацапани.Колкото до турбинирането - слагаш клингеритова гарнитура по-дебела и се разрежда без особени терзания.Иначе твоя начин е най-добрия,но и най-скъпия което е неоправдано.
-
Моят Rover е със същия мотор.Какво ли не смених - сегменти,гумички,добавки слагах - НЯМА подобрение.Пуши като стара лада.Сега обаче съм на мнение че е клапана на картерната вентилация.Просто това е последното нещо което не е пипано (и е възможна причина за голям разход на масло) Тия дни ще го сменя и се надявам да се оправят нещата.И колега - ако искаш по-мощен мотор заложи на турбиниране на този (след като решиш проблема с маслото) защото цифрата е между 700 - 1200 (в зависимост от това на кого ще се довериш за процедурата) и става над 200кс на колелата (на 0.5 със сток карантия) Лично аз нямам желание за по-мощна кола (със предно) иначе бих заложил на това.Успех
-
Оказа се че този клапан за картерна вентилация е виновника при мен за големия разход на масло.Колеги какво ще ме посъветвате - да махна маркуча от дросела и да го оставя да се развява или да свалям PCV kлапана и да го ремонтирам.101% съм сигурен че е от него (сегменти,гумички клапани смених и нищо не помага)
-
Сменихме лагера на оста и всичко заспа.Стария лагер при смяната се пръсна....