Jump to content

saxo

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно saxo

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    mini cooper
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Много Ви благодаря за бързите отговори на темата,смених акумулатора с друг от друга кола- 50 ампера и колата веднага запали,всички излишни лампи изгаснаха покарах я няколко мили след което си купих нов акумулатор - 75 ампера.Вечерта събрах компания да почерпя и решихме да направим 1 кръгче,но когато завъртях ключа на контакт да стартирам двигателя токовете пак се загубиха и започна да цъка.Днес пробвах пак да запаля този път поне стартера се опита да завърти.Свалих и почистих клемите но пак не запали.Според мен някъде се губят токовете,ще съм Ви много благодарен ако ми дадете някакъв съвет какво може да е.
  2. Здравейте,съвсем пресен съм в този прекрасен форум,но имам следния проблем.Снощи си закупих Honda Accord 2.2 I-SDTI EX,от търг в Северна Ирландия,колата ми грабна окото още щом я качиха на подиума, никога не съм бил фен на този модел,но формата,джантите-18 ки,екстрите,които имаше ме накараха да я искам тази кола.И след като я спечелих,плащаш я и си тръгваш с нея.Веднага след 5 мин. се появиха проблемите.Навигацията изгася,дисплея на климатроника също,всички стрелки на таблото отиват на 0,светва лампата двигател,така карам 1 миля и след като прекъсне колата спира.Купих кабели за акумулатор и като я свържа към друга кола да подам ток и запали,всичко се нормализира,след откачането на кабелите пак всичко изгася,мога да карам няколко мили след което колата спира.Така на 3 пъти се прибрах.Имам намерение да се прибирам тези дни до България,моля Ви дайте ми съвет дали е от акумулатора или алтернатора,или от двете заедно,или нещо друго.Благодаря Ви предварително.
×
×
  • Създай нов...