Jump to content

Х.Ставрев

Фен
  • Мнения

    241
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

76 Neutral

Относно Х.Ставрев

  • Ранг
    クリスト
  • Рожден ден Април 1

Profile Information

  • Кара
    EG4 d15b2 EG4 d13b2 EH6 d16y8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Асеновград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Свалят се от продажба ,катинар моля!
  2. Колега дай тел номер да се чуем да ги взема
  3. JDM SIR 15" Джанти за 5 ген сивик /дел сол ЦЕНА 450ЛВ Джатите са в бял цвят боядисани без кривини заварки и някакви фрапантни забележки ,имат гуми които по мое мнение не стават Повече инфо за размера на джантата има в една от снимките За връзка с мен на 0897276697 Христо от Пловдив съм.
  4. Според мен проблема не е в радиатора,няма как двигатели от рода на б сериите да работят безпроблемно със въпросния малък радиатор а адин д16а8 да има проблем ,говорейки за ежедневен автомобил.
  5. По прилежащо ни е като българи да си правим градцки сбирки че там е по лесно да се прави каквото и когато си искаме... най ни е сладко без правила.
  6. Това е защото има кой да върви по акъла на тия с притенциите.
  7. Ако до сега не си го правил и си решил сам да си правиш синхронизирането, ще е хубаво да има някой който го е правил да го направи и да ти покаже как се прави със обяснения нагледно ,също така ще ти трябва да понаучиш малко повече за устроиството и работата на карбураторите а като инструменти ,синхронизатори за карбуратори и една отверка.
  8. Свободни съчинения във фейса и в раздел общи приказки ,времето от 30мин даже е много. Гледайки от моите първи постове някога,разбирам че ако ще и 300мин да ти дадът си оставаш същия ... съвет към всички на които не им стига времето ... повече четене и отделено време и по малко писане,колкото до това че някой нещо е забравил и пропуснал ако е необходимо ще се напише и още един коментар,но ако пешещия знае какво пише 2+2=4 то не виждам логика в това да напише 2+2=5 което значи че или иска да покаже че знае НЕЩО или просто незнае какво пише. В крайна сметка това е технически форум основно има правила които трябва да се спазват писани и неписани,които не е подготвен да пише правилно да сяда и да чете а не да мрънка че 30мин не са му достатъчни да поправи това което незнае.
  9. Spoon проектират това парче да се увеличи максимум на въздушен поток от стоковата кутията като цяло дино диаграма няма никъде за преди и след. От официалният им сайт няма много техническо разиснение като данни Цитирам: "The Spoon direct air flow pipe eliminates the resonance silencer found on the stock intake pipe of the B16A. Consequently, the intake flow is improved and the intake velocity increased, providing improved power and throttle response. Additional weight saving of 2500g can be achieved." Всъшност за да получиш подробни данни ще трябва да направиш запитване по имейл към тях. Вече за някакви впечатления от този компонент освен от хора които са го пробвали лично не виждам от къде другъде би получил повече инфо Извадката под формата на цитат е копирана директно от сайта им.
  10. Започвайки от теления накрайник за шлайфа който струва 7лв и стигайки до облепянето със хартиено тиксо преди боята преблезително ми излезна 40лв +/- като във тази сума си слагам и времето в коета автомобила се движеше на 3 предавка за да полирам борда което си е горе долу 2 часа с прекъсвания което както и да го погледнем е разход ,някои неща си ги имам но ако друг които ще прави процедурата и ги няма ще трябва и за тях пари полираща паста длето или стругарски нож ,като цяло като всяко друго нещо което се прави за първи път е нормално да изниква нуждата от различни помощни материали,затова и казвам +/- след сумата,друго важно нещо е да бъде много добре изчистена джантата от мазнотии защото ако не е ,то боята няма да хване ,колкото до вариантите за подготовка преди боядисването има доста аз лично избрах да не грундирам а да ползвам старата боя за основа,въпрос на желание е☺ И чак след това боята 25лв. В крайна сметка около 65лв всичко което на фона на джанти които вървят между 80 и 180лв не е никак малко.
  11. И ако някой търси често къде да вкара ключа..
  12. Аз пък климатроник не съм виждал на usdm eg civic а този въздухоотвод е само за климатроник системите за циркулация на задната част на купето на автомобила, незнам ти къде си виждал подобно нещо но ще съм ти благодарен да постнеш една две снимки да видим как стои
  13. Нещо интересно -въздохоотводен панел от jdm сивик 5тен за климатроник поставя се в средата зад барчето като краищата му минават под шофьорската и под пасажерската седалка излизащи точно там където всеки от които е бъркал под седалките винаги се е чудил защо мукета му е изрязан на две места до ръба
  14. Остана челото на джантата което беше налюпено на места и съответно работата по него със щкурките не беше малка започвайки със 160 щкурка и свършвайки със 800 водно Стигайки до коуминациата на цялата идея немога да подмина факта че ,всичката работа по тези джанти надмина 2 дена труд на ръка и сума която не всеки би отделил за тези джанти преди да доиде момента за полагането на боята. И така преди да започнете боядисването задължително забършете джантата със корселина за да изчистите повърхнината от мазнотии облепя се борда със хартиено тиксо старателно по вътрешната му дъга ако джантата има гума облепяте и нея със вестници или каквото сметнете за добър изолатор от мъглата на боята,използването на 1 спрей боя е напълно достатъчно за 4 те джанти същото се отнася и за лака . След като се боядисат джантите сваляте тиксото и нанасяте лака върху челото на джантата и борда едновременно без претиснение че ще се напръска част от гумата ако има такава. Хубаво е джантата да е ползвате поне след един ден престояване на лака и боята. В крайна сметка въпрос на вкус е цвета на боята и борд.
  15. Дойде зимата и беше време за зимни обувки и тъй като ми бяха омръзнали 13ките желязарки реших за разнообразие да сменя визията съответно и стойката със джанти от сивик ек оем инкей а1 Хубаво ама грознички като модел да не говорим че годинките на служба им бяха оказали неизбежно влияние върху стоковата им боя. 1. Идеята Полиране на борда зануляване и премахване на негодната оригинална боя с нова боя и на края запечатка с лак. 2. Инсрументи и материали 2.1.Ъглошлайф със накрайник телена четка за изтъргването на вътришния край на джантата. 2.2 . Щкурки 160, 220, водни 400,600,800,1000,20000 като големите номера са за полирането на борда + хартиено тиксо 2.3. Длето или стругарски нож за премахване на боята и неравностите по борда + полираща паста 2.4. Боя в моя случяй бая по поръчка от каталог вкарана във спрей +лак+една бутилка корселин И така началото беше такова : Първото нещо с което се захванах и смятам че е редно да се свърши преди всичко е да се изчисти вътрешната част на джантата било от прах от накладки,грес от карета и други лай* за случая ползвах ъглошлайф с телена четка накрайник На следващ етап дойде полирането и зачистването на борда ,вариантите и начините са няколко като в моя случай вдигайки автомобила и оставяйки мотора включен на 3та скорост работещ го ползвах за ротор на джантите като съответно с длетото или ножа с не много голям натиск обработих борда първоначално в следствие със щкурки 400 600 800 1000 2000 водно и нарая полираща паста на суха джанта . В моя случай не се гонеше абсолютна огледалност.
×
×
  • Създай нов...