Алекси Бебов
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
11 NeutralОтносно Алекси Бебов
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 28.05.1978
Profile Information
-
Кара
Хонда (ама и москвича е голяма работа)
-
Пол
Мъжки
-
Място
ако ме няма в Шумен, във Видин сто процента ще ме намерите
-
Интереси
Хонда
Последни посетители
1661 профилни разглеждания
-
Благодаря на хората които се включиха със съвети и коментари до момента Знам/изчел съм темите със евентуално засилване на Д14 като се смени колектора от D16Z6 примерно, като се смени разпределителен вал и т.н., но истината е, че нито имам големи познания по автомобилната механика, нито имам условия да правя такива неща и честно казано - нямам и желание да правя подобни работи. На принципа съм, че една кола както е излязла от завода така трябва да бъде възможно най-близко до сток състояние, в смисъл не обичам вмешателство, тунинг, побългаряване ако щете. Това важи и за смяната на двигателя за по-мощен както колегата "prelude" даде като коментар - не мисля дори след време да сменям двигателя с по-мощен - нито си падам по високи скорости, нито имам желание да наливам пари в подобни неща. Т.е. казано най-просто - искам да не пипам по колата, че да я засилва/правя по-бърза. Бих сменил/изрязал гарнитурата и евентуално да сложа един панелен спортен филтър, но до тук, нищо повече. Трябва ми количка която ще се кара предимно градско, да е проста/елементарна за поддръжка с възможно най-ниски експлотационни разходи, това е. И сивик 6-а ми отговаря на изискването, единствено се притеснявам, дали няма да ми е прекалено слаба 1.4 75 коня. Затова ще се радвам, ако се включи още някой колега, който е имал 1.4 75 коня и е направил манипулацията със смяна на гарнитурата, да каже реалните разлики преди и след това - колко колата се засилва, разхода променя ли се Много ще съм благодарен. Преди две години карах известно време (като служебна кола) по-стария сивик - 5-а генерация хечбек с D15B2 моно инжекция и бях очарован от тази кола какъв разход и динамика имаше - беше ми предостатъчно пъргава. Дали след манипулацията на гарнитурата на Сивик 6 хечбек с D14A3 ще се доближи до динамиката на Сивик 5 хечбек с D15B2 или няма шанс за сравнение ? PS: вчера вечерта ходих да гледам въпросната кола. Не я карах (няма номера, нов внос е и хората бързаха да затварят автокъщата), само я запалих да поработи и огледах. Като цяло е читава колата и ми харесва, аз затова съм се огледал в нея, въпреки, че е едва 1.4 75 коня. Единственото което ми направи лошо впечатление е, че докато работи на празен ход на място, се чува леко виене, което изчезва с натискане на съединителя. Това според мен е аксиален лагер, т.е. евентуално бих могъл да очаквам неприятни изненади със съединителя - правилно ли разсъждавам или говоря глупости и проблема може да не е там, а по-скор в скоростната кутия ? Поне което знам от обща култура и четене, знам, че този шум щом изчезне с натискане на съединителя - значи е аксиален лагер ? Иначе няма течове от помпите на съединителя - не е омаслено и си има спирачна течност в казанчето за помпите на съединителя. Евентуално утре или други ден може пак да отиде да я видя и този път да я покарам.
-
Здравейте. Първо се извинявам ако не съм оцелил правилния раздел на форума за въпроса си. Питането ми е за Сивик 6-а генерация 3 врати хечбек японка. Става дума за мотора Д14А3 който е 75 коня как може да се засили възможно най-евтино и бързо, понеже ще купувам кола и търся иформация. Изчетох всичките теми които намерих с търсачката, ясно ми е за разликите в гарнитурите между дросела и колектора, разбрах и че ЕКУ-тата са различни. Имам няколко въпроса обаче, които не ми се изясниха от темите, затова питам направо: 1- при Д14А3 гарнитурата е с малък отвор и е метална, при Д14А4 е с по-голям отвор и хартиена. Вместо да купувам гарнитура от Д14А4 нали не е проблем просто да уголемя/разширя отвора на металната оригинална на Д14А3 ? 2 - наистина ли след процедурата с гарнитурата Д14А3 (75) става толкова бърз колкото Д14А4 (90кс) или просто става малко по-добър спрямо преди това, но не и толкова бърз колкото Д14А4 ? Един вид, дали наистина става от 75 - 90 коня или не точно, а някъде по средата ? Това предполагам могат да кажат хора които са правили замерване кола до кола (едната 75 другата 90) преди и след процедурата. 3-променя ли се разхода на гориво преди и след процедурата ? В смисъл колата почва да върви по-добре, но дали разхода се вдига ? 4-възможни ли са проблеми след тази работа - двигателя да има нестабилен ход или нещо от сорта ? Все пак само притока на въздух ще се промени, да не би сместа да обеднее след това (не ми се смейте ако пиша глупости, просто не разбирам толкова много) Просто съм харесал един Сивик с Д14А3 (75 коня) и се чудя какво да правя, дали да го взимам или да си търся истинско 1.4 IS с 90 коня. Целта ми е да взема кола с която просто да се движа от точка А до точка Б, не съм състезател и ми е ясно, че от 1.4 не може да се очакват чудеса, но като гледам примерно auto.ru и разликата в ускорението между Д14А3 и Д14А4 е почти 3 секунди, просто 0-100 за почти 14 секунди за 75 коня сивик ми се струват много слабо и тромаво, докато 10 секунди и нещо за 90 вече е едно прилично време което ме задоволява предостатъчно. Не че всичко е ускорение 0-100, но все пак това е един примерен показател за динамиката. И това се чудя, примерно колко секунди ще падне времето на Д14А3 за ускорение 0-100 след интервенцията с гарнитурата Благодаря ви за отговорите предварително
-
Аз питам за предните седалки как се чувства човек спрямо сивика (по тясно или широко, по ниска ли е седалката или са еднакяи), отзад няма значение. Сигурен съм че има още колеги които да са сядали и карали и сивик 5 и прелюд 4 ако може да споделят. Просто в моя град няма прелюд, а най близкия е на над 100км,
-
Здравейте колеги. В момента карам Сивик петичка хечбек но от много време разглеждам Прелюдите 4-а генерация (модела след 92-а година) и ми харесват адски много тези коли. Лошото е че никога не съм имал възможност нито да седна в този модел прелюд каму ли да покарам и не знам "как е". Най-вече ме притеснява до колко е широка и удобна, да речем спрямо Сивик 5-а хечбек. За отзад е ясно че е тясна, интересува ме отпред как се чувства, понеже съм бая едър и висок (почти метър и деведесет), в сивика се чувствам сравнително добре, но не знам дали в прелюда няма да е по-тясно. Карал съм Акорд 2001-а година правен в англия (май се води 6-а генерация) и тази кола ми се стори по тясна от сивика ми , не знам дали и прелюда няма да е така, защото ще е жалко. Т.е. искам мнения от хора карали и двете коли (прелюд 4 и сивик 5 хеч) да си кажат мнението. Ясно ми е, че така с писане няма да я бъде но около мен просто няма прелюди и не знам как е, а не искам да тръгна за друг град с парите в джоба без да знам какво да очаквам (дали това е моята кола, дали е по-тясна от сивика).
-
Печените момчета да не са "хиените от хайредин" (понеже видях стикер на тяхната "запазена марка" на задния ти страничен прозорец) ? Ако са те - без лоши чувства приятел, но внимавай много !!! Колкото ги мислиш за печени, толкова са и "добри майстори" и "добри бояджии" и "разбирачи от хонди" - не ми се обяснява, просто следвам приказката "не питай старило, питай патило". Бившата ми хонда бе "пипана" от тях и именно затова и стана "бивша" - намразих си колата след като тези "печени момчета" си оставиха ръцете по нея. А понеже виждам, че твоята хондичка има забележки по външния вид и след време ще решеш да я пребоядисваш и да правиш и тунинг - именно затова ти казвам да внимаваш. Едно го мислиш, друго ти казват че ще направят, съвсем трето се получава накрая.Извинявам се с оф топика, но искам да помогна на момчето да се осъзнае с кой се занимава, докато е време (стига да не бъркам хората де, може и други да са които му дават акъл, но едва ли).
-
Е с какво пък са се изложили сега Бултрако ?
-
Моля моля Без лоши чувства - колата си е твоя и е важно да я направиш така, както на теб ти харесва. Другите мнения не са важни. Но ако наистина оправиш веждите и смениш предната броня ала Дарт Вейдър муцуна, ще е по-добре колата на вид, според мен де.Задни вежди можеш да си намериш оригинални за по под 70лв бройката или ако искаш направи някакви раздути, хубави, че сега са все едно са на Москве осмак калниците сложени там неестествено седят на колата, а за бронята сам си каза, че едно е да се гледа като отделен детайл, друго е как ще седи на фона на цялата кола. Въпреки това, браво за ентусиазма и наливането на пари, време и нерви в оправянето на стара и запустяла кола
-
Нямам думи! В първия момент като видях снимките и се почувствах: ...като се позагледах по-обстойно...: ...след което: Накрая след изгледаната фотосесия ми идваше да направя това: ... и ми стана така за колата (колите): Това са истинските хондаджий !
-
Mkila, Veseliq - с тези си размишления и начин на мислене сте по-зле от Фидел Кастро (истинския такъв, не онзи другия за които някои се досещат ) Не знам как сърце ви дава да пишете подобни дивотии, това говори единствено и само за тесногръдие и високомерие. Това че карате 15 годишен прелюд и съответно пред последния модел акорд и живеете/родили сте се в София, ви прави богоизбрани само във вашите очи, които явно не виждат по-далече от носовете Ви. Дървената философия за пореден път взе превес и в тази тема и за пореден път се доказа, какви хейтъри има в този форум (за съжаление). Izanagi, Трънчо - браво за думите момчета
-
Напълно съгласен със Слави CR-V. Нещо което работи - не се пипа Караме стари коли и ако трябва да се вглеждаме във всичко което се пише по дебелите книги, трябва тия коли да ги бракуваме, предадем за скраб или най-малкото продадем, а всъщност това вече е сторено от западно европейците - ние караме тяхната потенциална купчина вторични суровини, караме коли втори живот. Така че като съвет който мога да дам от същия опит е, щом колата спира добре и няма проблеми (визирам течове, задържане на буталца) по-добре да не се занимава човек да сменя спир. течност, само защото така е чул, че трябва да се прави на всеки 2 години или 60 000км (да хубаво е да се прави, но е хубаво да се карат и нови коли, а не 15+ годишни и е хубаво да се кара из хубави пътища, а не из дупки и лунен пейзаж). Пък всеки носи глава на раменете и може да прави каквото иска.
-
Не е много по темата, но същото мога да го кажа за Апостолов - Бургас. Никаква компетенция, а се водят като дилър на Хонда и то много отдавна. Пример: звъня по телефона преди няколко месеца и разговарям с дъщерята на Стоян Апостолов (тя се води като рецепционистка май) и разпитвам дали имат налични части за колата ми. Казвам "Трябва еди какво си за Хонда Си Ар Екс (CRX) 93-а година, имате ли го налично или трябва да се поръча", госпожата отсреща объркана "чакайте, чакайте, каква е тази хонда, мотор ли е това, какво е", аз леко учуден повтарям "Не мадам, автомобил е това, СИ АР ЕКС... ЦЕ ЕР ХИКС (така де, може да не е учила английски), двуместна тарга... наричат го още и Дел Сол ", а тя "ааааа.... мммммм... не се сещам... дайте номер на рама" Какво повече има да говорим. Една от най-сериозните автомобилни марки в света, в нашата мила родина се представлява от некомпетентни хора, които освен да продават вафли и да да ремонтират обувки, с друго по-сериозно не трябва да се занимават.